Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

ściąga ją na lewą


Gość abram
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich klubowiczów .Niedawno pod czas jazdy zorientowałem sie ze moją Primere ściąga na lewa stronę po puszczeniu kierownicy.prosił bym o jakies sugestie co do tego tematu.

pozdro i dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Złapany zacisk hamulca lewy przód bądz lewy tył.

Kąty kół (geometria), zbieżność nie ma nic do rzeczy!

 

Skoro niedawno zaczęła sciągać to auto nie powinno być bananem.

Sprawdz czy kierownica samoczynnie powraca do jazdy na wprost ze skrętu w prawo jak i w lewo.

Podnieś auto, spróbuj zakręcić kołami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z Tym lewym hamulcem to moze byc to bo ostatnio dochodziły mnie co jakieś czas odgłosy z lewej strony. chyba bede musiał podjechac do mechanika i go podniesc i sprawdzić.

 

Nie rób z siebie baby;-D ba, tlenionej fruzi;-)

 

Podnośnik zwykły i spróbuj zakręcić ręką, zobaczysz czy coś to koło trzyma czy sie lużno kręci. Jak byś miał dylemat czy to jest lużno czy nie, porównaj z drugą stroną.

cylinderek z przodu z lewej nie odbija powiem inaczej bardzo mało sie rusza ....

Na przodzie jest zacisk, zacisk ma tłoczek. Cylinderki ewentualnie są z tyłu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po to żeby mieć dokładne badanie;-)

Ciepłota też dobra, ale hamowanie rozgrzewa obie strony. Tak masz dokładnie jak na dłoni. Ile to roboty podnośniczek podstawić i kilka obrotów;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kąty kół (geometria), zbieżność nie ma nic do rzeczy!
Jaras a czemu tak sądzisz. Jak ma źle ustawioną geometrię to może ściągać. A geometria ma prawo się rozregulować. U mnie ściągało w prawo podczas przyspieszania, na luzie jechał prosto. Winny okazał się wybity sworzeń dolnego wahacza. Po wymianie jak ręką odjął. Teraz tylko silny wiatr może mnie wytrącić z równowagi. A może to wiatr w sobotę dobrze dmuchało :P .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kąty kół (geometria), zbieżność nie ma nic do rzeczy!
Jaras a czemu tak sądzisz. Jak ma źle ustawioną geometrię to może ściągać. A geometria ma prawo się rozregulować. U mnie ściągało w prawo podczas przyspieszania, na luzie jechał prosto. Winny okazał się wybity sworzeń dolnego wahacza. Po wymianie jak ręką odjął. Teraz tylko silny wiatr może mnie wytrącić z równowagi. A może to wiatr w sobotę dobrze dmuchało :P .

 

Z bardzo prostego powodu;-)

Zbieżność jest symetryczna;-)

Jak jedziesz na nartach to porównaj z hamowaniem pługiem.

Możesz nie mieć ustawionej kierownicy na wprost ale ściągać nie powinno. Czyba, że jakiś magik rozregulował ją celowo by zniwelować inne krzywizny.

 

Dinodino, ja mówiłem konkretnie o zbieżności. Zbieżność to nie to samo co geometria. Niestety w primerce można regulować tylko zbieżność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...