Gość abram Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Witam wszystkich klubowiczów .Niedawno pod czas jazdy zorientowałem sie ze moją Primere ściąga na lewa stronę po puszczeniu kierownicy.prosił bym o jakies sugestie co do tego tematu. pozdro i dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Skała Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 na początek sprawdz ciśnienie w oponach.duże różnice ciśnienia mogą dawać taki efekt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość abram Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Ciśnienie odpada bo sprawdzałe i jest oki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Złapany zacisk hamulca lewy przód bądz lewy tył. Kąty kół (geometria), zbieżność nie ma nic do rzeczy! Skoro niedawno zaczęła sciągać to auto nie powinno być bananem. Sprawdz czy kierownica samoczynnie powraca do jazdy na wprost ze skrętu w prawo jak i w lewo. Podnieś auto, spróbuj zakręcić kołami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość abram Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 z Tym lewym hamulcem to moze byc to bo ostatnio dochodziły mnie co jakieś czas odgłosy z lewej strony. chyba bede musiał podjechac do mechanika i go podniesc i sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandi Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 cylinderek z przodu z lewej nie odbija powiem inaczej bardzo mało sie rusza .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 z Tym lewym hamulcem to moze byc to bo ostatnio dochodziły mnie co jakieś czas odgłosy z lewej strony. chyba bede musiał podjechac do mechanika i go podniesc i sprawdzić. Nie rób z siebie baby;-D ba, tlenionej fruzi;-) Podnośnik zwykły i spróbuj zakręcić ręką, zobaczysz czy coś to koło trzyma czy sie lużno kręci. Jak byś miał dylemat czy to jest lużno czy nie, porównaj z drugą stroną. cylinderek z przodu z lewej nie odbija powiem inaczej bardzo mało sie rusza .... Na przodzie jest zacisk, zacisk ma tłoczek. Cylinderki ewentualnie są z tyłu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Po co podnosić i kręcić kołem ? Wystarczy , że po jeździe sprawdzisz które koło jest cieplejsze , a może nawet gorące. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Po to żeby mieć dokładne badanie;-) Ciepłota też dobra, ale hamowanie rozgrzewa obie strony. Tak masz dokładnie jak na dłoni. Ile to roboty podnośniczek podstawić i kilka obrotów;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość abram Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Podniosłem i prawde mowiąc to jest lekki opor z lewej strony ale nie az taki duzy zeby sciągało samochod tak mi sie wydaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dinodino Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Kąty kół (geometria), zbieżność nie ma nic do rzeczy! Jaras a czemu tak sądzisz. Jak ma źle ustawioną geometrię to może ściągać. A geometria ma prawo się rozregulować. U mnie ściągało w prawo podczas przyspieszania, na luzie jechał prosto. Winny okazał się wybity sworzeń dolnego wahacza. Po wymianie jak ręką odjął. Teraz tylko silny wiatr może mnie wytrącić z równowagi. A może to wiatr w sobotę dobrze dmuchało . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Kąty kół (geometria), zbieżność nie ma nic do rzeczy! Jaras a czemu tak sądzisz. Jak ma źle ustawioną geometrię to może ściągać. A geometria ma prawo się rozregulować. U mnie ściągało w prawo podczas przyspieszania, na luzie jechał prosto. Winny okazał się wybity sworzeń dolnego wahacza. Po wymianie jak ręką odjął. Teraz tylko silny wiatr może mnie wytrącić z równowagi. A może to wiatr w sobotę dobrze dmuchało . Z bardzo prostego powodu;-) Zbieżność jest symetryczna;-) Jak jedziesz na nartach to porównaj z hamowaniem pługiem. Możesz nie mieć ustawionej kierownicy na wprost ale ściągać nie powinno. Czyba, że jakiś magik rozregulował ją celowo by zniwelować inne krzywizny. Dinodino, ja mówiłem konkretnie o zbieżności. Zbieżność to nie to samo co geometria. Niestety w primerce można regulować tylko zbieżność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.