Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 Dzisiaj się za to zabrałem ale... blacha 1.5 mm na tłumiku położyła mnie 3 dni temu spaliła mi sie szlifierka i nie mam jak tego zdjąć.Bd musiał od kumpla pozyczyc kątówke.Zdjąłem za to metalowy pasek zaciskowy i mogłem swobodnie przesuwać ta obejmą. Wżerów tak jak myślałem -brak.Zeskrobałem co było,wyczysciłem i pomalowałem. A w sobotę jak dostane kątówke to to obetne.I będzie git majonez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
howard512 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Nowe półosie po ok 1.5msc wyglądają u mnie tak Teraz pytanie: Olać to i poczekać aż się zrobi z tego skorupa i sama będzie stanowić warstwe ochronna, czy drapać to i szprajować barankiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Dziwie się że od razu tego nie pomalowałeś dobrą farbą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 stara dobra minia lubi rdzę ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Tu też racja. Często pomalowanie na rdze minii w takich elementach daje dobry efekt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 lubi rdzę inaczej się nie złapie ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
howard512 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Teraz to i ja sie dziwie czemu tego nie zrobilem. Chociaz wahacze tego samego dnia odnawialem. Zdarłem rudą, zabezpieczylem takim lepikiem brunoxa i na drugi dzien szpraj byl. Efekt taki sam jak wczesniej-ruda. Na przegubach czy piastach to samo. Goly metal i gruba powloka z rudej, taka skorupa. 16 lat niewymieniane byly przeguby i piasty i ta powloka tak sobie po prostu byla i w niczym nie szkodzila. Takze teraz nie wiem czy czekac na "efekt skorupy" i juz nie wnikac, czy wstawiac na kanał i szprajowac. A jesli juz to hammerite/minia/baranek i czy zdzierac rudą czy bezpośrednio? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 hammerite/minia/baranek żadne z tego kup podkład chlorokauczuk i potem nawierzchniowy ew wyczyść z rdzy i daj sam nawierzchniowy będzie ok minia jest z nazwy tylko hemerait to reklama i mam uprzedzenia baranek też odejdzie .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
howard512 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Chlorokauczukiem malowane są m.in konstrukcje do maszyn pracujacych na zewnatrz i rusztowania wiec musza byc dobrze odporne na rdze a raczej na warunki atm sprzyjajace rudej. Nie wpadłbym na to prawde mówiac. Od razu wahacze tym warto machnąć. Z tym, że nierówno nałożona warstwa nie spowoduje jakiegos niewyważenia? Ta farba jest " ciężka " Najlepiej maznac jeszcze troche pod gumami przegubów kawałek, tam gdzie moze woda sie kisic a gdzie smar jeszcze nie chroni przed tym. Czyli opaski od razu zakupie ( nienawidze ich montowac) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K.S. Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Najlepiej dobrze pospawac bo używane tez się ukreca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_10243 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Witam Czeka mnie wymiana półosi od strony kierowcy bo po zdjęciu tłumika drgań wygląda ona nie ciekawie jest już cieniutka i podejrzewam że na felgach 17" długo nie pojedzie. Wiadomo trzeba wymienić na nową i teraz mam pytanie bo nigdzie nie trafiłem na zdjęcie tych półosi z motomax-u i się zastanawiam czy nie będą lepsze te: http://allegro.pl/polos-japan-prawa-lewa-nissan-primera-p11-1-6-2-0-i5199751059.htmltutaj widać od razu że na środku mają zgrubienie czyli są wzmocnione w porównaniu do oryginału. Co sądzicie jakie będą lepsze tzn. mocniejsze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobytempelton Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 Szanowne państwo gdzieś widziałem temat o przegubach, ale google nie mogą go znaleźć, potrzebuję liczbe frezów do p11 99r 2.0td przegub zewnetrzny, dla czepialskich prawy choć to bez różnicy, bo w sklepie czy hurtowni to wiecie jak wymyślaja, a jak wyjmę i policze to nie pojadę do sklepu z góry dzięki ,jak ktoś pamieta to piszcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropinho Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 (edytowane) Witam. Troszkę nie w temacie , ale chciałem zapytać czy w primera p10 1.6 16v 1995 r GA16DE półoś prawa od pasażera jest z podporą czy bez ? I jeszcze jedno , czy zna ktoś może liczbę tych zębów na przegubach czy to na półośkach się liczy te zęby ? WYŁANE ZE SZMARTFONA... Edytowane 28 Lipca 2015 przez kropinho Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 półoś jest bez podpory a liczbę zębów sprawdź sobie po katalogu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropinho Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 a co to jest to zgrubienie na środku półośki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek81 Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Tłumnik Drgań 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
budzik3b Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 (edytowane) witam wczoraj Pekła mi lewa półoś w p11 . moje pytanie czy wiemiać sam wałek koszt ok150zł czy z przegłubami ok350zł Edytowane 1 Listopada 2015 przez budzik3b Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hansrpg Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 Jak przeguby dobre to szkoda 200zł moim zdaniem. Ja wymieniałem sam wałek i wszystko gra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
budzik3b Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 (edytowane) W poniedziałek rano zadzwoniłem do "moto max" w Toruniu i zamówiłem .We wtorek już doszło i wieczorem miałem założone 170 wałek z przesyłką + 80 robocizna ,bo trzeba było dolać oleju do szkrzyni . Ciekawostaka - mechanic chiał sprawdzić twałość wałka - uderzył w niego dość mocno młotkiem i stwierdził , że do zahartowana bo nawet ślad na niej nie został. Edytowane 3 Listopada 2015 przez Skyller Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubasx4 Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Witam ! Czy da się sprawdzić jaka półośka idzie do mojego nissana ? Mam 2.0 16v kombi automat .... nie jestem do końca pewny , ale z jednej strony mam 32 zęby , i około 400mm długości , nie mogę sobie poradzić z przegubem Czy da radę po VIN-ie to odczytać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafi67 Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Witajcie klubowicze, moja żonę to spotkało co was, urwał się jej przy starcie (ostrym) no i lewa pół oska urwana, okazało się że wada fabryczne bo tak po środku wałka była pusta prawie w środku a trzymała się na cienkim metalu ze wyglądała jak cała, już kupiłem nową i jeżdżę dalej. Pozdrawiam witam wczoraj Pekła mi lewa półoś w p11 . moje pytanie czy wiemiać sam wałek koszt ok150zł czy z przegłubami ok350zł Witaj Budzik, miałem tak samo urwana pół oska,i chyba w tym samym miejscu.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rrodrigezz Opublikowano 18 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2019 Witam nie chce rozpoczynac kolejnego tematu. Mimo ze ten jest juz zamkniety nie mozna odtworzyc linkow ze stron. Mam taki problem ukrecil mi sie walek półosi nissan primera p11 2.0 TD. 1999r Chcialem kupic na allegro ale nie moglem znalezc konkretnie pod moj silnik. Napisalem do sprzedawcy ktory posiadal do Nissan primera p11 ale do silnika 1.6 1.8 2.0 benz. Odpisal ze pasuje ten z 2.0 benzyny zamowilem wiec ale nie jestem pewien na pozor wyglada tak samo. Ale chce sie upewnic przed montarzem bo jak go w smarach uwale to juz nie zwroce. W załaczniku podsylam parametry wałka proszę o pomoc czy bedzie pasowac? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.