Lobo Opublikowano 17 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Coobcio masz juz ta podkladke?? jak sie sprawdza?? jaka jest jej grubosc tej podkladki? A swoja droga ok 200pln to chyba nie tak drogo, nie? P.S. widze ze temat ciekawy, mam nadzieje ze proby tez beda owocne.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 No skąd jeszcze nawet nie wysłana ze stanów ale spoko jak będe ją mieć w rekach to będzie wiadomo co i jak Przy jej montażu odrazu na lusterko wypoleruje i przeportuje kolektor ssący i dowalę przepustnicę fi 66mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burnbrain Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 No niestety w GA16DE nie ma sensu robić takiej podkładki. Woda płynie z czujnika do przepustnicy a tam reguluje otwarcie przepustnicy na ssaniu. Dalej wraca do kolektora i płynie przy wtryskiwaczach z powrotem do czujnika. Czyli kolektor i tak będzie się grzał od płynu chłodzącego :< . Myślę że taka podkładka nadaje się tylko do 2l silników skoro takie są do kupienia. Ktoś już zamontował taką podkładkę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wowek_L Opublikowano 21 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 teflon odpada bo calkiem niezle przewodzi cieplo - masz go na patelniach hehe Teflon był by świetny. Jest bardzo elastyczny i wysoce odporny na temperature. Oj Panowie... usmiałem sie....musze sie wypowiedzieć w kwestii TEFLONU jesli chcecie go zastosować jako podkładkę. 1. teflon bardzo słabo przwodzi ciepło ale powyzej 190st może zrobić sie niestabilny fizycznie, raczej górna granice określił bym na 185st. C. 2.Teflon na pewnie nie jest elastyczny .. 3. To moze być wazne, teflon po obrobce mechanicznej nigdy nie bedzie gładki ( ma specyficzna "włóknistą" budowę ). Nie nadaje sie jako material do wykonania gwintu ale jako podkladka dzielnie bedzie znosił naprezenia mechaniczne i drgania.. na bank nie pęknie!. 3.Nie starzeje sie, jest odporny na rożne chemiczne świństwa (benzyna mu nie zaszkodzi), Na dowód prosze, płyta 1cm teflonu po obróbce frezarka CNC... spelnia funkcje podlkadki do komory niskocisnieniowej plazmy azotowej. Na tym zdjeciu smazyła sie 10minut przy 600W na katodzie.. ..teflon wszystko wytrzyma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 1. teflon bardzo słabo przwodzi ciepło ale powyzej 190st może zrobić sie niestabilny fizycznie, raczej górna granice określił bym na 185st. C. Temperatura głowicy wątpie żeby przkroczyła 100*C w miejscu zastosowania takiej przekładki termicznej... raz że chłodzi ją woda a dwa przepływające powietrze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lobo Opublikowano 21 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 Witam U mnie w pracy uzywa sie uszczelnien teflonowych na wtryskarkach w mnie ktorych jej podzespolach-maks 500stC. Zgadzam sie z przedmowca na temat struktury teflonu. Sprobuje poszukac tego artykulu o tej podkladce moze tam sie wiecej dowiemy Pozdr [ Dodano: Sob 21 Lip, 2007 17:51 ] wlasnie cos tam znalazlem: "Uszczelka pod kolektor ssący wykonana ze specjalnego plastiku. Jej celem jest izolowanie kolektora ssącego od głowicy (aby wysoka temperatura głowicy nie przechodziła na kolektor ssący) .Uszczelkę Hondata można używać kilkakrotnie. Zastępuje seryjną uszczelkę i zapewnia izolacje termiczną kolektora ssącego co może dać nam wzrost mocy do 5 %.. Z wzrostem temperatury o każde 3.3`C gęstość powietrza spada o 1%. Testy wykazały że obniżenie temperatury o 10`C zwiększa moc o ok. 3%." To jest ze strony cytat. Sa tez zdjecia ale nie wiem jak je przekleic [ Dodano: Sob 21 Lip, 2007 17:58 ] Z wykresu wynika ze maks temperatura to ok 70st, po zastosowaniu uszczelki spada do maks ok 40st. Pisza tez ze to da przyrost mocy o ok 5% Mysle ze warto by byo to sprawdzic, ale chyba robia tylko do hond... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 do naszych SR20 też to robią, w przyszłym miesiącu będe mieć 2 sztuki takich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lobo Opublikowano 21 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 napisalem do nich maila czy zrobia do sr20, normalna do hondy 350pln, ciekawe ile do naszych.... w przyszlym tygodni lpg przerabian na sekwencje...... Pewno bedzie kolektor zdejmowal do moze poczekam? Ile taka podkladka bedzie Cie kosztowac Coobciu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wowek_L Opublikowano 21 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 350zł... ufff, mysle ze to nie jest taka technologia ktorej nie wykona sie samemu. Tu wystarczy wzór..czyli uszczelka pod kolektor, materiał ( teflon , lub... POM by sie nadal ) i frezarka CNC. Można zrobić zamoiniegrupowe .. jak wyjdzie 100zł to chyba max... W poniedzialek dowiem sie konkretna cene za material( teflon, POM....czyli polyoxymethylene ... z tego co widzialem na kamerze termowizyjnej POM wytrzymuje spokojnie 140st na powierzchi, jesli wiec Coobcio deklaruje 120 na glowicy to bedzie dzialac a chyba jest tansze i łatwiejsze do obrobki niz teflon) tylko jaka grubość? 5mm ?8mm ?wystarczy? [ Dodano: Nie 22 Lip, 2007 00:27 ] Jeszcze 1 pytanie ... co ze śrubami? NIe potrzena ich wymienic na dluższe? Pozdraki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robertss Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Witam, jestem zainteresowany taką uszczelką. Jak ktoś opracuje technologie i cena spadnie poniżej 100 zl to myślę , że znajdzie sie paru chętnych. Sam wiem z doświadczenia co daje obniżenie temp powietrza( zimny dolot i taśma termoizolacyjna na kolektorze wydechowym= wyraźnie chlodniej pod maską) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lobo Opublikowano 22 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Witam, ja bym poczekal na Coobcia i jakies wymierne pomiary na hamowni.... Tak dla bajeru to nawet 100 pln szkoda wywalic ale mysle ze cos bedzie lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 robertss, do ciebie będzie inna uszczlka bo masz silnik HIGH port z tego co pamietam... [ Dodano: Pon 23 Lip, 2007 00:19 ] a bym poczekal na Coobcia i jakies wymierne pomiary na hamowni.... Na hamowni to nie przyniesie żadnych rezultatów bowiem na hamowni jest za***ista wentylacja i przed pomiarem ostatecznym silnik parę razy dokręca się do odcinki żeby przepływające przez niego powietrze schłodziło kolekotr i cały dolot... Jak prosto z drogi wjedzie się na rolki to często bywa tak że jest 2-3% mniej mocy i momentu niż przy2 pomiarze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Można by pomyśleć nad splanowaniem kolektora im więcej się splanuje tym grubsza podkładka wejdzie (tylko ile jest bezpiecznie ? ) no i po splanowaniu gruba podkładka nie wydłuży nam tak mocno kanałów dolotowych . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Dorwałem w necie zestaw podkłądek termicznych do kolektora (miedzy łep a kolektor, miedzy połowki kolektora oraz miedzy kolektor a przepustnicę gazu) wiecej na ten temat tutaj: http://www.nissanperformancemag.com/january04/outlaw/ Ps. coś strasznie optymistyczne te przrosty podają A i co do tego z czego wykonane to jest jest wzmianka "are made from heat blocking phenolic laminate " Dobrze by było jakby wielki wac nam to przetłumaczył [ Dodano: Czw 02 Sie, 2007 11:50 ] a no ni rzecz jasna dłóższe śróbki są w komplecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Ten zestaw jest do kupienia (115$?)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 are made from heat blocking phenolic laminate Są wykonane z jakiegoś (chyba fenolowego) laminatu blokującego ciepło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość parkcrannadig Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 дк железнодорожников Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marko99999 Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Panowie czy wiadomo coś nowego w temacie uszczelek kolektora dolotowego? czy były już wykonywane testy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spawacz1111 Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 hm mnie rowniez ten temat zainteresowal.wkoncu wydech mam pod dolotem to moze pomoc. szczegolnie w korku jak stoje to temperatura daje o sobie wspomniec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.