Lobo Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Czytalem w jakiejs gazecie jak dlubali jakac honde i miedzy innymi zakladali taka specjalna podkladke termoizolujaca pod kolektor ssacy, chyba firmy hondata, byly tam tez wykresy z hamowani i zle to nie wygladalo. Testowal to ktos?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 zamówiłem 2 sztuki takiej do swoich SR20 primerek, testować obie już będę z zamontowanymi podkładkami niestety nie będę mieć porównania do tego co było bez nich... Wydaje mi się że największy efekt ot przyniesie w momencie jak auto będzie stało lub wolno się poruszało i nagle będzie się chciało przybutować, choć przy CAi nie powinno to mieć aż tak istotnego znaczenie (podkładka czy bez niej) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lobo Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Kuba jakie koszta, tak z ciekawosci?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 na gotowo ok 180-200zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 pamiętam że już coś niecoś coobciu o tym gaworzyliśmy sobie hęę?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 nom dlatego postanowiłem w to zainwestować i przetestować to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Tu jest opis dzilania z wykresami przed i po: http://www.nissanworks.com/Phenolic_Spacers.html Trzeba przyznac ze ladnie zbilo temperaturke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 o nawet zatyczki do EGR mają a ja za każdym razem kąbinowałem z blachy wycinałem a tu proszę gotowy secik za jedyne 100zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 ciekawe jak to sie ma do turbo. w k20 n/a tez sprawdzalo sie bardzo dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Jak w tej maximce (z linku) dalo okolo 10hp to pewnie warto pomyslec o takich podkladeczkach tylko nie za cene jaka proponuje ten koles z linku ($225). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 ciekawe czy np 3x serie zadac to wyda :?: Coobciu, co o tym sadzisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 ciekawe czy np 3x serie zadac to wyda :?: Coobciu, co o tym sadzisz? Balbym sie o szczelnosc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 mozna wycianac flansze lasserem wiec moze i jakas gruba uszczelke sie z czegos uda na upartego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 ciekawe czy np 3x serie zadac to wyda :?: Coobciu, co o tym sadzisz? Nasze seryjne uszczelki są ze stali która bardzo dobrze przewodzi ciepło nie ma co się w nie pchać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shogun Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Witam Z jakiego materiału zrobione są te uszczelki? Coobcio jak dotrą do Ciebie to daj znać. Może udało by się skołować taki materiał i wyciąć. Ścieżka cięcia jest niedługa więc cięcie wyjdzie niedrogo. Kluczowa byłaby cena materiału i przekonanie lasera, że to potnie . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Będe mieć 2 sztuki tych uszczelek, jedną wsadzę do czerwonej na testy a drugą dam tobie a potem za jakiś biznes się zabierzemy - pod warunkiem że testy przejdą pomyślnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 tego typu uszczelki są mocno rozpowszechnione w tuningu silników motocyklowych , oddzielanie termiczne gażnika od cylindra w silnikach dwusuwowych , często używa się do tego arkuszy TEKSTOLITU . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shogun Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 Witam ...TEKSTOLITU... Jesteś pewien? Moim zdaniem tekstolit jest zbyt twardy i mało elastyczny. Jak dociągniemy śruby na takiej uszczelce to może popękać. Poznatym silnik cały czas drga, co tak twardej uszczelce nie wyjdzie na zdrowie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 Tak jestem pewien że używa sie TEKSTOLITU ale przed użyciem takiej uszczelki planuje się przylgnie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 z Jakiegoś teflonu,plastiku to już prędzej, głowica w miejscu przylgni z kolektorem ssącym nie nagrzewa się więcej jak 110-120*C... Można by zrobić jakieś próbne takie uszczelki. Swojego czasu widziałem na hamowni u Maćka CC 1,1 wydłubane na 130KM i miało cały odcinek od kanału w głowicy do przepustnicy gazu z normalnego chamskiego plastiku ciosanego chyba dłutem (4 przepustnice były takie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 teflon odpada bo calkiem niezle przewodzi cieplo - masz go na patelniach hehe tekstolit jest dobrym pomyslem...ale tak po przeczytaniu topicu to wywarzacie otwarte drzwi. Koles ze stronki od uszczelek sam napisal z czego sa i wydaje mi sie ze to jest jakis rodzaj zywicy fenolowej http://www.tribologia.org/ptt/jan/jan09.htm poza tym zywice fenolowe maja b. duza odpornosc na temp. jedna z odmian takich zywic jest bakelit wiec chlopaki przetapiajcie stare telefony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burnbrain Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 Teflon był by świetny. Jest bardzo elastyczny i wysoce odporny na temperature. Dostępny w przemyśle w formie białych płyt. Łatwy w obróbce. Jeśli ktoś ma dostęp to niech sobie zrobi. Niestety cena kosmiczna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 burnbrain: chodzi o to zeby nie tylko bylo odporne na temperature ale zeby przewodnictwo cieplne bylo do minimum ograniczone. chodzi o to zeby kolektor ssacy nie nagrzewal sie od silnika i jak najdluzej pozostal zimny z tego co piszesz wynika ze nawet seryjna uszczelka byla by idealna...a gwoli scislosci to teflon wystepuje takze w pretach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burnbrain Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 Teflon w postaci płyt jest bardzo dobrym izolatorem, pracuje na maszynach z ich wykorzystaniem gdzie służy jako izolacja termiczna do stępli które mają 250 stopni. Mam za to nowy trop. Poliamid - sprzedawany na kilogramy kosztuje około 30 zł za kilo. Wytrzymuje do około 200 stopni. Łatwy w obróbce, elastyczny i bardzo wytrzymały. Dostępny w postaci płyt. Mam nadzieje że zdobęde taką płyte (znajomy wspomniał że być może lerzy u niego na warsztacie skrawek) i wydłóbie podkładke. Jak się uda to dam znać. Może mi ktoś podać wymiar potrzebnej płyty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shogun Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 Witam teflon odpada bo calkiem niezle przewodzi cieplo - masz go na patelniach Bardzo słabo przewodzi. Na patelni jest bardzo cienka warstwa i zastosowana jest w celu nieprzywierania potraw. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.