Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

P11 GT Sportline '97 PMW


Gość PMW
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

;) dziękuje ... cieszę sie ... ale małe sprostowanie do wydechu jeszcze... przelot wyleciał

i wpadł "nibyprzelotowokomorowy" ;) oczywiście custom by Tomala zrobiony specjalnie pod moją primkę ... ciiiiiiisza uff.. :one:

 

[ Dodano: Nie 02 Mar, 2008 09:44 ]

update..

 

nowe sprzegło - Exedy

nowe świece - Denso Iridium

świeża oliwa - Mobil 5w50

 

 

zastanawiam się nad wkładką K&N do seryjnej puszki... bez zmiany pojemności dolotu

czy ktoś tak robił... ? czy k&n drop in coś zmieni w seryjnym dolocie? bo przecież seryjny dolot jest "cai" - ciągnie powietrze spod reflektora

 

ma 3xwiększą przepustowość od papierowego nie wiem czy mieszanka nie będzie zbyt uboga

i nie będzie to wymagalo strojenia.. nie chcę pogorszenia parametrów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem samą wkladkę K&N w poprzednim aucie, miałem tam taki problem ze na LPG po wysprzegleniu samochod potrafil zgasnac, po wymianie filtra na K&N ten problem zniknal czyli cos tam to poprawiło, wiec faktycznie przepustowosc ma wieksza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie może być tak żeby szewc bez butów chodził... przezwyciężyłem lenistwo i zrobiłem kilka ujęć mojej niuni ;) :one: ... miłego oglądania =>

 

 

Nissan_by_night_I_by_1879pmw.jpg

 

Nissan_by_night_II_by_1879pmw.jpg

 

Nissan_by_night_III_by_1879pmw.jpg

 

Nissan_by_night_IV_by_1879pmw.jpg

 

Nissan_by_night_V_by_1879pmw.jpg

 

Nissan_by_night_VI_by_1879pmw.jpg

 

Nissan_by_night_VII_by_1879pmw.jpg

 

Nissan_by_night_VIII_by_1879pmw.jpg

 

Nissan_by_night_IX_by_1879pmw.jpg

 

Nissan_by_night_X_by_1879pmw.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękny wóz :)

Ps. sama wkładka niczego nie zmieni... ale warto ją wsadzić i do tego nieco zmodyfikować seryjną puszkę i wyrąbać dziurę w nadkolu którą to połączysz z puszką, u mnie taki patent doskonale się sprawdzał do mocy nieco ponad 170KM i moment do ok 215Nm...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PMW, a to nie jest ta z Otomoto (stała ze ~3? miechy temu)? Ten sam model, kolor, felga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na otomoto była taka 200.000 km. rdza i zdekompletowana to nie moja :D

 

na brak mocy nie narzekam ;) poza tym wożę żonę i dwie córeczki 1,5r i 2-miesięczną

więc i tak to dla nich niezły :kosci: HC na tym zawiasie i wydechu

w planach mam utrzymanie tego auta tak jak jest czyli w stanie igła ... żadnych swapów, tylko nowe części i świeża oliwa ;)

 

na lato wleci jescze tylko wkładka K&N i nowe tarcze i klocki TRW, odświeże felgi nowe gumy

 

i projekt uważam za zakończony..

 

 

:) jednak nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ps. może zdecydujesz się na przestawienie rozrządziuku - auto będzie mniej palić i zrobi się zdecydowanie bardziej elastyczne :)

 

Najciekawszy przyrost jaki udało mi się wyczarować to w P10 Mitcha:

wykres_10_2007.jpg

 

Ps. jedno mi się nie podoba tylko u ciebie że końcówka wydechu patrzy w dół a nie idzie równo z linią auta...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) niestety tłumik jest lekko pod kątem więc końcówka też musi być pod kątem

pozatym wydech nie służy do oglądania - to najbrzydsza część samochodu tamtędy auto robi kupę .... <rotfl>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie zgodzę się z Tobą dla mnie układ wydechowy poza osiągami ma podkreślać charakter auta...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filmiki:

 

ślisko 0stC i miejscami mokro letnie gumy

 

[ Dodano: Pią 16 Maj, 2008 20:56 ]

Dzisiaj dzieki Yarko udało mi się szybko kupić panelowy K&N. Poprawiła się jak w wielu przypadkach reakcja na gaz

[ Dodano: Pią 30 Maj, 2008 06:45 ]

i jest już kominrura power intake z miejsca po halogenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

miałem już nic już nie robić w aucie... ale wtedy samochód sie nudzi...

 

parę nowych rzeczy doszło... kolektor wydechowy ssac, gwint Intrax RS, mnóstwo oemów, tarcze klocki wahacze itp... we wnętrzu kosmetyczne zmiany na razie: kierownica nardi-personal gr330

- sciągam własnie klaksonik personala do niej i skórzaną gałeczkę nismo... pewnie wleci kubeł na pojeżdżawki... wiosną semi slicki, reszta wydechu z kwasa, cai nismo i wałki JWT i rev na 8000+ oraz jakas świnka ale wiosną bedę musiał się z tym uśmiechnąć do Coobcia ;)

 

jakieś w miarę aktualne foto:

1_by_1879pmw.jpg

2_by_1879pmw.jpg

3_by_1879pmw.jpg

4_by_1879pmw.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze dziś widziałem ten wóz - okolice marsa :)

Bardzo atrakcyjnie wygląda muszę ci przyznać... a co do grzebania w motorku to śmiało polecam wałki albo Piper CAMS te podstawowe albo JWT S3 tylko pamiętaj przy kupnie musisz wyraźnie zaznaczyć że mają być do silnika SR20DE RR (dźwigienki z rolkami)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem już nic już nie robić w aucie... ale wtedy samochód sie nudzi...

 

jak to mi napisąłeś w którymś temacie: Apetyt rośnie w miare jedzenia :)

 

Bardzo fajne auto i strasznie mi sie ta felga podoba w nim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A te wałeczki od jednego z klubowiczów? Chyba Piper Cams, niska cena bo używki, wałki pod rolki, gostek z Wawy. Wyleciał mi z głowy jego nick...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JWT S3R 260*/260* 11.5 lift ~20 bhp za 500 $ najbardziej hardkorowe ze wszystkich ulicznych aplikacji dają równe obroty jałowe itd... pełna kultura do tego twardsze spreżynki za 130$

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JWT S3R 260*/260* 11.5 lift ~20 bhp za 500 $ najbardziej hardkorowe ze wszystkich ulicznych aplikacji dają równe obroty jałowe itd... pełna kultura do tego twardsze spreżynki za 130$

Przy lifcie do 12mm nie trzeba wymieniać sprężynek... to samo się tyczy modelu S4 który niestety chrzani mocno dół ale może współpracować z seryjnymi springami on tam ma 266/266 i 11,7

Ja bym się zdecydował na te S3 - ładnie pogadaj z Osą to ci je ogarnie raz dwa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bodek_n14, to byly swiatkowe 276, greg76 w zeszlym roku sprzedawal pier cams

 

no mówiłem właśnie o gregu. Nie wiem czy już je sprzedał ale chciał za nie 600-700zł. Stan idealny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja je od niego odkupilem a potem sprzedałem silnik z nimi...

Na kolektorze SSAC, 1,5mm splanowanej głowicy, wydechu 2,5" przestawionym rozrządzie i dostrojeniu elektroniki wyszło mi 176KM i ok 215Nm, gdzieś miałem wykres tego silnika, hmmm... ??

 

[ Dodano: Sro 24 Wrz, 2008 21:36 ]

o mam znalazłem:

coobcio10marzec2008.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...