Gość PMW Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 dziękuje ... cieszę sie ... ale małe sprostowanie do wydechu jeszcze... przelot wyleciał i wpadł "nibyprzelotowokomorowy" oczywiście custom by Tomala zrobiony specjalnie pod moją primkę ... ciiiiiiisza uff.. :one: [ Dodano: Nie 02 Mar, 2008 09:44 ] update.. nowe sprzegło - Exedy nowe świece - Denso Iridium świeża oliwa - Mobil 5w50 zastanawiam się nad wkładką K&N do seryjnej puszki... bez zmiany pojemności dolotu czy ktoś tak robił... ? czy k&n drop in coś zmieni w seryjnym dolocie? bo przecież seryjny dolot jest "cai" - ciągnie powietrze spod reflektora ma 3xwiększą przepustowość od papierowego nie wiem czy mieszanka nie będzie zbyt uboga i nie będzie to wymagalo strojenia.. nie chcę pogorszenia parametrów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wald Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Miałem samą wkladkę K&N w poprzednim aucie, miałem tam taki problem ze na LPG po wysprzegleniu samochod potrafil zgasnac, po wymianie filtra na K&N ten problem zniknal czyli cos tam to poprawiło, wiec faktycznie przepustowosc ma wieksza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Nie może być tak żeby szewc bez butów chodził... przezwyciężyłem lenistwo i zrobiłem kilka ujęć mojej niuni :one: ... miłego oglądania => Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Piękny wóz Ps. sama wkładka niczego nie zmieni... ale warto ją wsadzić i do tego nieco zmodyfikować seryjną puszkę i wyrąbać dziurę w nadkolu którą to połączysz z puszką, u mnie taki patent doskonale się sprawdzał do mocy nieco ponad 170KM i moment do ok 215Nm... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 piękna jest :galy: :galy: aż się prosi o mocne VE :diabel2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 PMW, a to nie jest ta z Otomoto (stała ze ~3? miechy temu)? Ten sam model, kolor, felga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 na otomoto była taka 200.000 km. rdza i zdekompletowana to nie moja na brak mocy nie narzekam poza tym wożę żonę i dwie córeczki 1,5r i 2-miesięczną więc i tak to dla nich niezły :kosci: HC na tym zawiasie i wydechu w planach mam utrzymanie tego auta tak jak jest czyli w stanie igła ... żadnych swapów, tylko nowe części i świeża oliwa na lato wleci jescze tylko wkładka K&N i nowe tarcze i klocki TRW, odświeże felgi nowe gumy i projekt uważam za zakończony.. jednak nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 Ps. może zdecydujesz się na przestawienie rozrządziuku - auto będzie mniej palić i zrobi się zdecydowanie bardziej elastyczne Najciekawszy przyrost jaki udało mi się wyczarować to w P10 Mitcha: Ps. jedno mi się nie podoba tylko u ciebie że końcówka wydechu patrzy w dół a nie idzie równo z linią auta... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 niestety tłumik jest lekko pod kątem więc końcówka też musi być pod kątem pozatym wydech nie służy do oglądania - to najbrzydsza część samochodu tamtędy auto robi kupę .... <rotfl> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 No nie zgodzę się z Tobą dla mnie układ wydechowy poza osiągami ma podkreślać charakter auta... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 filmiki: ślisko 0stC i miejscami mokro letnie gumy [ Dodano: Pią 16 Maj, 2008 20:56 ] Dzisiaj dzieki Yarko udało mi się szybko kupić panelowy K&N. Poprawiła się jak w wielu przypadkach reakcja na gaz [ Dodano: Pią 30 Maj, 2008 06:45 ] i jest już kominrura power intake z miejsca po halogenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 23 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 temat dawno nie odświeżany pochwal się nowymi modami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 23 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 miałem już nic już nie robić w aucie... ale wtedy samochód sie nudzi... parę nowych rzeczy doszło... kolektor wydechowy ssac, gwint Intrax RS, mnóstwo oemów, tarcze klocki wahacze itp... we wnętrzu kosmetyczne zmiany na razie: kierownica nardi-personal gr330 - sciągam własnie klaksonik personala do niej i skórzaną gałeczkę nismo... pewnie wleci kubeł na pojeżdżawki... wiosną semi slicki, reszta wydechu z kwasa, cai nismo i wałki JWT i rev na 8000+ oraz jakas świnka ale wiosną bedę musiał się z tym uśmiechnąć do Coobcia jakieś w miarę aktualne foto: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 Kurcze dziś widziałem ten wóz - okolice marsa Bardzo atrakcyjnie wygląda muszę ci przyznać... a co do grzebania w motorku to śmiało polecam wałki albo Piper CAMS te podstawowe albo JWT S3 tylko pamiętaj przy kupnie musisz wyraźnie zaznaczyć że mają być do silnika SR20DE RR (dźwigienki z rolkami)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PumaRST Opublikowano 24 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 miałem już nic już nie robić w aucie... ale wtedy samochód sie nudzi... jak to mi napisąłeś w którymś temacie: Apetyt rośnie w miare jedzenia Bardzo fajne auto i strasznie mi sie ta felga podoba w nim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 24 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 A te wałeczki od jednego z klubowiczów? Chyba Piper Cams, niska cena bo używki, wałki pod rolki, gostek z Wawy. Wyleciał mi z głowy jego nick... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 24 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 JWT S3R 260*/260* 11.5 lift ~20 bhp za 500 $ najbardziej hardkorowe ze wszystkich ulicznych aplikacji dają równe obroty jałowe itd... pełna kultura do tego twardsze spreżynki za 130$ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 24 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 bodek_n14, to byly swiatkowe 276, greg76 w zeszlym roku sprzedawal pier cams Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 JWT S3R 260*/260* 11.5 lift ~20 bhp za 500 $ najbardziej hardkorowe ze wszystkich ulicznych aplikacji dają równe obroty jałowe itd... pełna kultura do tego twardsze spreżynki za 130$ Przy lifcie do 12mm nie trzeba wymieniać sprężynek... to samo się tyczy modelu S4 który niestety chrzani mocno dół ale może współpracować z seryjnymi springami on tam ma 266/266 i 11,7 Ja bym się zdecydował na te S3 - ładnie pogadaj z Osą to ci je ogarnie raz dwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 24 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 bodek_n14, to byly swiatkowe 276, greg76 w zeszlym roku sprzedawal pier cams no mówiłem właśnie o gregu. Nie wiem czy już je sprzedał ale chciał za nie 600-700zł. Stan idealny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 ja je od niego odkupilem a potem sprzedałem silnik z nimi... Na kolektorze SSAC, 1,5mm splanowanej głowicy, wydechu 2,5" przestawionym rozrządzie i dostrojeniu elektroniki wyszło mi 176KM i ok 215Nm, gdzieś miałem wykres tego silnika, hmmm... ?? [ Dodano: Sro 24 Wrz, 2008 21:36 ] o mam znalazłem: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 24 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 Coobcio, a jak chcialem je kupic to co mowiles.............. :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PumaRST Opublikowano 28 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 co do wałków to coś takiego sie pokazało na allegro: http://moto.allegro.pl/item444988407_sport...san_sr20de.html może to jest to czego szukasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NadiR Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 PMW może chcesz sprzedać wóz :diabel: Zaj.bistyczna furia!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 fura zostaje w domu aż do moich 30 urodzin czyli jescze okrągły rok... a potem zastanowię się czy w ogóle sprzedawać czy poprostu dokupić S14a tworząc kolekcję nismo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi