Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

P11 GT Sportline '97 PMW


Gość PMW
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No widziałem niedawno na C pojedynek Primy z cifem 6gen. Do połowy trójki (bo tylko tyle widziałem) civic odjechał. Co to był za Cif? Ciemna zieleń, na stalówkach chyba i zglebiony.

 

Żeby nie było, że psioczę to powiem, że ostatnio z problemami objechałem (1,5-2 długości) wydmuszkę 4gen 1,6 na jednym wałku ~120-125KM ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykres, wykres. Ja bym z chęcią sprawdził jak auto chodzi w konfrontacji.

 

Ja ze swojej strony mogę powiedzieć, że kółka są super. I dźwięk wydechu robi mocne wrażenie.

 

bodek_n14 - Ten civic wczoraj zacnie chodził, ciekawe jaka jego waga i czy faktycznie moc taka jak deklarowali? Ty tam pod maskę patrzyłeś, ja nie zdążyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki mówili, że moc j.w.. Waga wydmuszki to pewnie poniżej 900kg lub okolice tego i właściciel potwierdzał. Na pewno dolot i wydech był.

 

Koniec OT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widziałem niedawno na C pojedynek Primy z cifem 6gen. Do połowy trójki (bo tylko tyle widziałem) civic odjechał. Co to był za Cif? Ciemna zieleń, na stalówkach chyba i zglebiony.

 

do połowy trójki to się ślizgałem a CVC jechał :) jak złapałem trakcje to był już z przodu

 

a cif - jedyny słuszny z b16a niecała tona wagi, ja z pasażerem... gdyby było sucho - już w połowie dwójki byłoby dla mnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest u mnie - przyrost męski powiem jak na mod rozrządu :D

Ok. 17:30 będe u kolegi z kartką do zeskanowania - bowiem ja swoj skaner zostawiłem u kobitki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mi pan z "Kreatora" prześle dopiero jutro na @ - może prześle :027:

 

Na Mineralnej podlaczesz pena i odrazu masz plik :D lub podajesz emajla to tez Ci podesle

Szkoda ze odrazu nie wzioles wersji elektronicznej :027:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest u mnie - przyrost męski powiem jak na mod rozrządu :D

Ok. 17:30 będe u kolegi z kartką do zeskanowania - bowiem ja swoj skaner zostawiłem u kobitki...

Wstawiaj Kuba, bo pewnie w Kreatorze zarobieni są.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest u mnie - przyrost męski powiem jak na mod rozrządu :D

Woda na młyn, czerwona też gotowa do podobnej operacji :P . See You w piąteczek.

ale moge zajawke podać: 169km / 193nm po Coobciowym modzie rozrzadu :)

doszło 6km i 12nm...

I o to chodzi. Z tym motorem, sportline PMW jest najmocniejsza i najszybsza w kraju, śmiem twierdzić.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest u mnie - przyrost męski powiem jak na mod rozrządu :D

Woda na młyn, czerwona też gotowa do podobnej operacji :P . See You w piąteczek.

Czekamy i na czerwoną, bo ostatnio cicho o niej, zrobiłeś pranie ;) ?

No ale nie róbmy OT u PMW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PMW wrzuc na fotosik lub jakis inny serw bo nic nie widac :)

Ciekawe, bo u mnie jest czytelnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obrazek

wykres 1: ssac

wykres 2: ssac + 2,5' ex N1 + short fujita

wykres 3: ssac + 2,5' ex N1 + short fujita + wałek ssący przyspieszony o 4 stopnie przez Coobcia

Ale ten wykres z du..y, montuj ecumastera. Piękny przyrost mocy, z momentem to mamy prawie jednakowy, na moją korzyść ;) . Jak mi ktoś podpowiedział do 130 km/h szli byśmy łeb w łeb, ale później wszystko twoje. Ciekawe ile po strojeniu na ecu ugrasz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szli byśmy łeb w łeb
wątpie że by twoja miała poniżej 7 sek do paczki

 

pozatym mieliśmy juz okazje sie przekonać o tym które auto lepiej jedzie

 

[ Dodano: Sro 14 Sty, 2009 15:24 ]

Ciekawe ile po strojeniu na ecu ugrasz?

 

nie wiadomo czy bedzie sens... najpierw afr sie zmierzy... ale przypuszcam że strojeniem maks 2 km dojdzie i z 5-7 nm w środku... na wiosne zostawiłem sobie jescze zapas na aparcie zapłonowym jakby 170km mi sie za szybko znudziło i zeby od razu nie iść w wałki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szli byśmy łeb w łeb
wątpie że by twoja miała poniżej 7 sek do paczki

 

pozatym mieliśmy juz okazje sie przekonać o tym które auto lepiej jedzie

 

[ Dodano: Sro 14 Sty, 2009 15:24 ]

Ciekawe ile po strojeniu na ecu ugrasz?

 

nie wiadomo czy bedzie sens... najpierw afr sie zmierzy... ale przypuszcam że strojeniem maks 2 km dojdzie i z 5-7 nm w środku... na wiosne zostawiłem sobie jescze zapas na aparcie zapłonowym jakby 170km mi sie za szybko znudziło i zeby od razu nie iść w wałki

na sp...onych przewodach zapłonowych, zatkanym wydechu i jackasie w CAI w błotniku.

Co do ecumastera to może dojść do 3 KM, z momentem różnie bywa, ale raczej tylko sie "wygładzi", ale teoria teorią.

Pomiarów do paczki nie robiłem,ale na pewno poniżej 7 nie zejde. Szukam teraz wałka ssącego od GT, jak nie znajde poczekam na twój ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te czasy 0-100 poniżej 7 sekund to czym mierzone ?

Ja ostatnio nie robiłem pomiaru może w piątek, a pmw to nie wiem.

Wracając do momentu, pomiar bez ekumastera, po wystrojeniu będzie dużo lepiej:

Eszi:194,9 Nm/4735 rpm(4100-5500 rpm pow. 180 Nm ;) )

PMW:193 Nm/5478 rpm

nie muszę wysoko kręcić silnika aby auto szło, u mnie Coobciowy mod trochę więcej poprawił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U PMW na ECU majstra jest za wcześnie no chyba że chce sporo dodać dołu, myślę że dół idzie w całym zakresie o jakieś 10Nm podnieść.... a góra jak się poprawi to naprawdę marginalnie.

Teraz to ja bym szedł w wałki albo zjechał ze łbem o 1,5mm coby te 200 parę Nm było :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eszi, PMW, Kenet, cyferki cyferkami jeden zmierzy 7 drugi 8, a katalogowo ma 10 - jeden sposob trzeba to zweryfikowac na asfalcie a nie cyferkami sie jarac :027:

Racja ale na razie pogoda nie sprzyja, ja mam także kłopoty z trakcją na zimówkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Racja ale na razie pogoda nie sprzyja, ja mam także kłopoty z trakcją na zimówkach

 

Drogi z dnia na dzien suchsze :027: i u mnie na 185/60 z trakcja potrafia byc klopoty.

 

Ładne ma przyrosty ta Prima kazda modyfikacje daje zastrzyk KM, oby tak dalej, szkoda tylko ze nie chciales razem z nami shamowac auta na prawdziwej hamowni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drogi z dnia na dzien suchsze :027: i u mnie na 185/60 z trakcja potrafia byc klopoty.
Nie dajcie się zmylić, mało nie rozbiłem czerwonej wjeżdżając spod świateł od ursynówka, czerwoną na C przy 60km/h. Sorry za OT.

Dzięki PMW za wykresik :D Dalsze mody to chyba tylko kwestia czasu. Sam wiem jak to wciąga. Będzie super. ale... z Hondami bedzie ciężko. Lekkie skurczybyki. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eszi, PMW, Kenet, cyferki cyferkami jeden zmierzy 7 drugi 8, a katalogowo ma 10 - jeden sposob trzeba to zweryfikowac na asfalcie a nie cyferkami sie jarac

 

Pytam właśnie dlatego żeby się cyferkami nie jarać. Ciężko mi uwierzyć, że Primera nawet jak ma te 170 koni robi 100kę w <7s . A tak wynika z Waszych wypowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...