Gość NadiR Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 fura zostaje w domu aż do moich 30 urodzin czyli jescze okrągły rok... a potem zastanowię się czy w ogóle sprzedawać czy poprostu dokupić S14a tworząc kolekcję nismo Hehe, czyli masz tak samo jak ja P11 GT na codzień i rodzinnie, a S14 na "mały skok w bok" a może jednak się skusisz, zaproponuj coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 30 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2008 a może jednak się skusisz, zaproponuj coś -> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 No proszę, sam chciałbym mieć tak ładnie pod maseczką. Jest się na kim wzorować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 Zapowiada sie ciekawy projekt, najladniejsze GT jakie widzialem, jestem pod wrazeniem osiagow auta na kolach 17 :one: nie wiem ja Ty to robisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chemik Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 PMW.piękna Primerka ,i tak jak powiedział xtomek naprawde jest sie na kim wzorować pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 On się nie ściga , ale jakby założył 14-ki :diabel2: to sam bym się bał.... Może kiedyś sprawdzimy na jakimś lotnisku, albo wcześniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 "...Na wyposażeniu standardowym najnowszej Primery GT znajduje się pięciobiegowa mechaniczna skrzynia biegów, zapewniająca szybkie, bezpośrednie i precyzyjne przełączanie biegów krótkimi ruchami drążka. Aby lepiej dopasować przełożenia skrzyni biegów do charakteru samochodu, wyższej mocy, zwiększonej rozpiętości użytkowej prędkości obrotowej silnika, a także innego wymiaru opon zmniejszono wartość przełożeń czwartego i piątego. Aby poprawić dodatkowo czasy rozpędzania i reakcje na gaz na wysokich biegach, obniżono także wartość przełożenia przekładni głównej..." do tego szeroki kapeć i bangla... Tomku 14 nie wejdą na tarcze 280 w p11 to nie hąda... poczekaj Tomku ze ściganiem aż skończe wszystkie mody typu "bolt on" - zostalo dokończyć dolot co na dniach uczynię, wydech na wiosnę i dopiero wezmę się za silnik i elektrykę wciąż nie mogę zdecydować się które wałki kupić (opcja bez hardcore czyli na oem hydraulice na ulice Cat cams 275 / 266° 10.15 / 9.50mm 282 / 275° 10.60 / 10.15mm ______________________ Jim Wolf Technology S3R 262°/262° 11,2 / 11,2mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 Na wałeczki z SR16 V1 też mam chrapkę, kurde, to jednk wciąga. A,już kiedyś mówiłem, pekam ze smiechu, jak mnie robią na wale M...., albo na siekierkach No to ... 19.30, posłuchać jak brzęczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xkarol Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 "...Na wyposażeniu standardowym najnowszej Primery GT znajduje się pięciobiegowa mechaniczna skrzynia biegów, zapewniająca szybkie, bezpośrednie i precyzyjne przełączanie biegów krótkimi ruchami drążka. Aby lepiej dopasować przełożenia skrzyni biegów do charakteru samochodu, wyższej mocy, zwiększonej rozpiętości użytkowej prędkości obrotowej silnika, a także innego wymiaru opon zmniejszono wartość przełożeń czwartego i piątego. Aby poprawić dodatkowo czasy rozpędzania i reakcje na gaz na wysokich biegach, obniżono także wartość przełożenia przekładni głównej..." Jak to się ma do naszych staruszek typu P10 , bo czerwona musi zacząć zmieniać biegi przy 7500-8000 nie ciągnąc do odcinki. Jeszcze sie wjeżdżamy w samochód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 Nie parkujesz moze tego auta na Goclawku? Czesto widze tam zaparkowana podoba/tą Primere Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 PMW, zdecydowanie ci polecam wyroby JWT, CAT CAMS to loteria i tylko do wyczynu - kiedyś miałem i doradzam ani fajnego momentu no i jego przebieg słaby no i wolne z d*py... Ew. opcja druga S4r albo najnowsze S5r... one także nie wymagają wymiany talerzyków i sprężynek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 nie widziałem na stronie JWT wałków S4r a tym bardziej s5r są tylko S4 i są chyba do silnika na ślizgowych dźwigienkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 S5 to najnowsza propozycja JWT, robią na nich okolice 170WHP czyli coś pod 200 naszych kuców, w zakresie do 4500 minimalnie większe straty są jak na S4... S5 są dostępne tylko do silników na rolkę i wymagają rególowanych kółek rozrządu i odpowiednio luźnego wydechu czasy 272/272 i 12,77mm wzion zaworu... Coś na ten temat: http://www.se-r-list.org/new-archives/Week...301/017523.html http://www.sr20forum.com/all-motor/233571-jwt-s5-cams.html No i wzmianka ze strony porducenta: "S5 RACE BILLET CAM SET SR20DE .503" LIFT / 281 DEG. DUR USE WITH STOCK VALVE SPRINGS TO 7800 RPM, ROAD RACE CAM, LOPEY IDLE, LOW BOTTOM END POWER, USE WITH BIG COLLECTOR HEADER, 3" EXH SYSTEM Tam na forum jest przypadek ze na tych walkach lamia sie igreki... owszem bo jakis polglow amerzkaniec wsadzil je do silnika z NX2000 ktory ma dzwigienki slizgowe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Lopey idle Choc co za roznica -> ustawiamy na 1krpm i do przodu! A walki rzeczywiscie prezentuja sie bardzo ciekawie. Utrata mocy w nizszym zakresie tez bym sie nie kierowal - N/A zeby dawalo jakies konkretniejsze rezultaty zawsze trzeba mocno krecic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B52 Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 PWM, zawodowe foty Gałka NIsmo i Fujita prezentują się super. Teraz jeszcze te Cat Camsy... no, grubo idziesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 ustawiamy na 1krpm i do przodu! już teraz mam na 1k idle ustawione nie lubię jak dusi się z dołu - jak kjsy objeżdżałem to miałem zawsze 1400-1500 wolne Teraz jeszcze te Cat Camsy... no, nie będzie cat camsów posłucham sie dr. Nismo s5 za grubo... - 3 calowy wydech do tego - bez sensu kolektora nie zamierzam wymieniać - jest 2,5 cala i do tego S4R będzie ok... ciekawe jak będzie wyglądał dół jak osłabnie? czu osłabnie względem serii czy też względem wałków o miejszych wzniosach i czasach otwarcia 2-4 tyś obrotów tak naprawde używam jak w trasie jadę ze stałą prędkością oraz do ciągnięcia się w korku ... jak jest pusto nie spadam poniżej 4k :diabel2: zapomniałbym 10/10 możliwych punktów za lans safety first :one: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 kozak ten fotel ! szkoda że nie robią takich w większej skali PS. na S4 po regulacji i rozrządu i ogarnięciu elektroniki w silniku w najgorszym wypadku zakres do 2000obr.min będziesz mieć odstępujący od serii dalej reszta na plus... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 Chyba będę jednak zamiast JWT ogarniał to: TOMEI PONCAMS 143039 Nissan - Primera P11 - SR20DE - IN/EX - 260deg 11.20mm EU € 370.37 taniej, łatwiej, szybciej i bardziej JDM specjalne dedykowane wałki RR do primery p11 btw. dzisiaj dzięki Jano trafił do mnie klaksonik - wreszcie nie będzie straszyć ta dziura w kierownicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 No to trąb ile wlezie Ładniutko będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 hehe Sam chce do swojego S14 PONCAMS 256/256 i 11,5m liftu... Powiem Ci że w stosunku do S4 sporo delikatniejsze będą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 nowe foto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 A gdzie foto nowego dolotu? Dawaj, dawaj... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 Niezłe, ale na kalendarz trochę za póżno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 A gdzie foto nowego dolotu? Dawaj, dawaj... wracam teraz do WAI bo robi się za zimno, poza tym Jacky nie ma co pokazywać :oops: na wiosnę będę kwasiaka spawał poza tym wleciały prawie nowe Pirelli Snowsport 240 Run flat 205/45/ZR17, INTRAX poszedł na maksa w górę i jest -60 /-60 mm czyli najlepiej jak się da dla zimowych warunków, auto znacznie lepiej teraz wybiera nierówności muszę dokupić "Helpery" do zawiasu i wtedy na lato ustawimy go z Lesiakiem naaprawde nisko jakieś -120 /- 80 będzie i niższe oponki 225/35/17 foto z ostatniego spotu passwordjdm.pl gleba -80/-60 a co do mocy to graty się ogarniają powoli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 PMW nie szorujesz nigdzie z taką glebą? Ja mam zglebioną SRi (chociaż nie wiem o ile ale wg mnie troszkę za bardzo na nasze drogi) i czasami zdarza mi się coś lekko przytrzeć. Z resztą to chyba też trochę wina 14" kółek na zimę Latem na 15" muszę tylko na "śpiących policjantów" uważać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi