Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Przepływomierz-czy czyscic...


hippi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Moze jestetm przewrazliwiony ale wydaje mi sie, ze moja Nyska pali za duzo (choc w wokolo mnie mowia, ze ten silnik musi tyle wziasc). Trasa przy predkosciach rzedu 110km/h i lagodnym traktowaniu okolo 10-10,5l/100, miasto - 12-15l/100 oczywiscie LPG.

Moje pytanie brzmi: czy poza wymiana swiec, kabli WN (choc nie wiem czy jest sens), filtrow i oleju zagladac do przeplywki badz do przepustnicy (hmm z tym, ze u mnie jest chyba tylko przepustnica od powietrza - poprawcie jesli sie myle). Obroty nie faluja (jesli falowaniem mozna nazwac ganianie sie obrotow w zakresie od 840 do 900 obr/min - to tak), komputer nie wykazuje bledu nawet po podpieciu sie do niego, dynamiki nie sprawdzalem (chodz nie idzie tak jakbym sie tego spodziewal - no ale to kombi).

Sam juz nie wiem co mam o tym myslec. Nakierujcie mie na jakas wlasciwa sciezke myslenia o tym...

 

Pozdrawiam

PL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to to spalanie mieści sie w granicach przyzwoitości, moje autko P11.144 1,6 pali około 7-8l w trasie i 10l w mieście, a jeśli chodzi o wymianę części eksploatacyjnych to zainwestował bym bardziej w filtr powietrza i filtr LPG no i jeszcze świece jeśli dawno nie były wymieniane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr powietrza juz mam kupiony, czekam na swieczki (ida platynki do mnie), filtr LPG (a mam ich dwa) byly wymieniane jakies 2kkm wczesniej (instalke LPG przeglada sie co 15kkm) i byly nawryraz czyste.

Co do swiec to stzelilem sobie sam gola bo zgodzilem sie na swiece 5 a nie 6 (tak mi podpowiedzial Pan w sklepie - ze jak jezdze wiecej po miescie to lepiej bedzie wlozyc 5) - mam nadzieje,ze nic se nie uszkodzilem w silnku...).

 

Pozdr.

PL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuje podpiąc się pod komputer LPG i sprawdzić czy mieszanka nie jest za bogata, sprawdził bym też sondy - nigdy nic nie wiadomo może któraś z nich reaguje za wolno co wpływa na zły dobór mieszanki przez komp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz sekwencje to raczej za duże spalanie, chociaż zależy jak traktujesz pedał gazu. U mnie nawet w mieście przy niezbyt delikatnym traktowaniu mieszcze się w 11-11.5 litra

Możesz sobie przykręcić troche ciśnienie na parowniku, ja tak zrobiłem u siebie i koło litra zeszło w dół. Najlepiej byłoby robić to jak jesteś podpięty do kompa bo wtedy widać jakie jest ciśnienie robocze, ja zrobiłem tak że skręcałem co 1/4 obrotu i sprawdzałem czy nie jest za bardzo zmulony, w sumie przykręciłem pół obrotu bo dalej zaczynał zmulać i jest ok, nie przekroczyłem od tamtej pory 10.5 litra na setke bez jakichś wielkich strat na dynamice (setke robi na LPG w 10,4-10,5 sek, na pb 9,7).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam wprawdzie mikser, ale dużo zależy od ciężkości stopy. Może być i 11, ale i 15 jest do osiągnięcia ;-) Nie wiem, jak jeździsz, ale ze zubażaniem mieszkanki bym uważał... zawory tego nie lubią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego jak juz zaczynało słabiej jechać to zwiększyłem do poziomu przy którym było ok i jest w porządku, staram się na gazie nie kręcić go do konca, jak jakiś pajac chce coś pokazać to przeżucam na PB i tak, a jak widzę że marne szanse to nawet nie startuje.

 

[ Dodano: Nie 29 Kwi, 2007 21:19 ]

A zapomniałem jeszcze dodać że ciśnienie robocze gazu w mojej instalacji to 0.6 do 1.0 Bara z tego co pamietam na przeglądzie przy połowie zbiornika było w granicach 1.1 wiec jak odrobine je zmniejszyłem to mieszanka na tym nie ucierpiała, bo to jeszcze komputer oblicza i steruje czasem otwarcia wtrysków, poprostu przy niskich i średnich obrotach nie przelewa gazem czyli wszystko jest w normie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...