Gość wariat Opublikowano 1 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2007 witam mam kilka pytan odnosnie tego oto autka Nissan Patrol GR2 DID, nigdy nie mialem nic ze stajni nissana i nie mam praktycznie bladego pojecia o tym aucie, a mianowicie moj starszy planuje kupic to autko, wypatrzyl sobie go juz i ja mam jechac go oblookać, co to budy to nie mam zadnych pytac i do tego na co zwrocic uwage przy oględzinach auta, ale wiadomo, że każde autko ma swoje charakterystyczne wady i problemy i chciałbym sie co nie co dowiedzieć co może dolegać temu autku i na co zwrócić szczególną uwagę, ma ktoś pojęcie jakie to są silniki - czy są awaryjne itp... wszelkie radu odnośnie tego auta mile widziane... a dogładnie to ten egzemplarzyk sobie wypatrzył - może zna ktoś to auto: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2381310 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MBL Opublikowano 1 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2007 Radzę poczytać na forum i nie tylko o silniku 3.0 DID. Jest to silnik czterocylindrowy, bardzo wysilony w tym samochdzie zdarzały się przypadki, że nie wytrzymywały 50,000 km! Większość tych silników wymieniano na gwarancji, polecam 2.8 przynajmbiej rzędowa "6". Warto poszukać 4.2 TD, to rzadkość ale szczęciocylindrowy (sprowadzane głównie z GB). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryży Koń Opublikowano 1 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2007 W Nissanie nie było nigdy silnika DiD to domena trzech diamentów. Poszukaj lepiej Toyoty Land Criuser 105 i będziesz miał coś dobrego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość superkorek Opublikowano 2 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 jak koledzy napisali silnik niebezpieczny, lubi zrobic buum..po całości :zly: więc poszukaj w papierach czy nie był wymieniany..na gwarancji :diabel: w tym roczniku możesz szarpnąć jeszcze ostatnie modele z 2.8..tu buum robi najwyżej głowica... warto sprawdzić czy nie była już wymieniana..po uszczelce znawcy powinni się pokapować widziałem ostatnio takiego ale cene miał w moich odczuciach przesadzistą.. [ Dodano: Sro 02 Maj, 2007 21:58 ] zapomniałem www.rajdy4x4.pl/ forum Nissan.. tam znajdziesz wszystko co Cię interesuje.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wojan Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 coś mi nie gra ale może się nie znam z tego co wiem Parchy mają silniki 3.0TD a nie DID (te mają miśki). Moc podawana w ofercie też z nikąd się ma tamte parchy miały 158KM a ostatnie 160KM. Jeżeli jeżdzisz po czarnym nie musisz wjeżdzać gdzie topią się traktory a szukasz duuużego suva poszukaj czegoś typu LC. Parch jest dla troglodytów. Faktycznie zdarzają się opinie o efektach pirotechnicznych tych silników. PS w długi łekend przeciągnęłem mojego po autostradach Słowacji i Węgier ponad 170km/h (GPS) i nie eksplodował. Aczkolwiek czy tej prędkości robi się w samochodzie dziwnie. Przyjemnie się jeżdzi ok. 100-120km/h przy 130-140jeszcze jak po szynach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MBL Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Ten DID to fatycznie bez sensu powinno byc td. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 Sprawa wygląda następująco ........... Silniki z rocznika 2000 i 2001 miały wadę fabryczną w układzie smarowania . W Polsce ok 300 motorów było wymienione na gwarancji Podobno wadę usunięto ale tylko podobno bo w Wawie stoją dwa nowe Patrole i czekają na nowe silniki . 3.0 D nie lubi prędkości autostradowych Z silnikiem 3.0 jest jak z loteria , wybuchnie czy będzie jeździł Sam mam nowego Patrola , który śmiga głównie w terenie Ale na szczęście jest gwarancja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość superkorek Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 a jak się skończy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 a jak się skończy? Kupie następnego :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość superkorek Opublikowano 26 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2007 silnik 2.8 pojawił się poraz pierwszy w Nissanie Patrolu 260(1989) był to wolnossący 2.8(84km) i jego wersja 2.8TD (115km), w 1997 do silnika 2.8 (2826)115km moment 235Nm przy 2400 o/min dochodzi intercooler i uzyskuje on moc 129km moment obrotowy 252Nm przy 2000 o/min Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość superkorek Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 jak zakup używanego patrola to wybrałbym 2.8td chodz 3.0 kusi.. gdy nowe i ma gwarancje to czemu nie..zawsze można wymienic :one: gorzej jak w polu stanie :/ albo gwarancja się skończy.. trzeba miec jednak nerwy jezdzić i liczyć że nic się nie stanie :!!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.