Sznurek Opublikowano 3 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 Znowu tym razem coś innego sie dzieje w moim aucie.. Obrotomierz mnie już denerwuje od 2 dni lub 3 . Odpalając auto skazówka obrotomierza jest ciągle na 0 i nie ma zamiaru się podnieść , jak mu przy gazuję to mi się wydaje że jakieś obroty przekroczy i nagle szybko wyskoczy górę po czym puszcze gaz to znowu opada na 0 jadąc przekłamuje mnie :/ Macie jakieś rady ? to jest jakiś przewód podciśnieniowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 3 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 Mam to samo u siebie,uderz w deske od gory i powinno byc ok Tak za kazdym razem musisz zrobic.Tak na serio,to chyba cos tam nie laczy.Musze rozebrac deske i docisnac kostke bo niby dlaczego po uderzeniu dziala :?: Moze styki przeczyscic,zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sznurek Opublikowano 3 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 waliłem w deskę ile wlezie.. i nic bez zmian :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 3 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 waliłem w deskę ile wlezie.. i nic bez zmian :/On pobiera impuls z aparatu zaplonowego chyba.Mozesz tam sprawdzic styki itp.Mozliwe ze obrotomierz ma zimne luty.Ja bede sprawdzal droge od aparatu do deski,pozniej obejrze plyte obrotomierza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sznurek Opublikowano 3 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 możliwe ze coś mi tam nie poszło wczoraj bo wymieniałem pompę wodną więc może coś poluzowało się całkowicie.. i kolo aparatu też grzebałem.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmor Opublikowano 3 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 Ja nigdzie nie grzebałem a mam to samo. Dodatkowo wskaźnik od temperatury - gdy odpalam silnik stoi na połowie. Dopiero jak ciut złapie temperatury to opada na dół i pokazuje ok. Szczerze mówiąc przyzwyczaiłem się już - na elektryce się nie znam a po wizycie u "fachowca" byłem tylko lżejszy o kilka dych. :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 3 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 Dodatkowo wskaźnik od temperatury - gdy odpalam silnik stoi na połowie. Dopiero jak ciut złapie temperatury to opada na dół i pokazuje ok.Pewno czujnik temperatury. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmor Opublikowano 3 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 Mówisz, że czujnik ? Wymieniam chłodnicę to i jego zmienię. Może pomoże... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 3 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 Co do obrotomierza,to stawiam na sam budzik.Prawdopodobnie w nim samym tkwi problem.Pewnie w moim przypadku to zimne luty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sznurek Opublikowano 3 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 hehe dziś wsiadłem do auta cyk odpalam i działa i cały dzień działało , jakieś duchy chyba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 hehe dziś wsiadłem do auta cyk odpalam i działa i cały dzień działało , jakieś duchy chyba Nie ciesz sie,tez tak mam.Jezeli raz zaszfankuje,to znak ze cos bedzie nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sashxxx Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 u mnie bylo to samo sam obrotomierz wymienilem i wszystko ok:) tylko uwazajcie bo byly dwoch firm obrotomierze . NISSANA i VDO a roznia sie i to bardzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sznurek Opublikowano 4 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 póki co działa więc go nie ruszam.. jeżeli znowu zacznie fiksować to go rozbiorę i zrobię z nim porządek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 póki co działa więc go nie ruszam.. jeżeli znowu zacznie fiksować to go rozbiorę i zrobię z nim porządek Oj zacznie,obiecuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sznurek Opublikowano 5 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 póki co działa więc go nie ruszam.. jeżeli znowu zacznie fiksować to go rozbiorę i zrobię z nim porządek Oj zacznie,obiecuje oj ty lepiej nie kracz dobra miałeś racje znowu to samo.. jak polepszy się pogoda rozbiorę go.. :/ bo już tracę siły na te auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezary-1909 Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 Poradziłeś sobie z tym obrotomierzem? Mam ten sam problem. Jak znasz przyczynę to daj znać. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość primeraW10 Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 Witam! Mam podobny problem jak moi przedmowcy. Historia: co jakis czas zdarzalo sie ze podczas jazdy wskazowka obrotomierza zatrzymywala sie np na 3000 obr i nie reagowala na zmiane obrotow silnika, pomagalo wylaczenie i ponowne zalaczenie zaplonu. Po jakims czasie i to dzialanie ustalo, po uruchomieniu silnika obrotomierz nie wskazywal poprawnie - zostawal na zero z tym ze po pewnym czasie zaczal jednostajnie kroczyc w gore niezaleznie od obrotow (ok 100 obr / min) i tak az do konca skali. W tym przypadku po wylaczeniu zaplonu wslazowka spadala na zero i sytuacja powtarzala sie, lecz co jakis czas obrotomierz "zaskakiwal" i dzialal poprawnie. teraz sytuacja jest podobna z tym ze juz nie "zaskakuje". Po odpaleniu auta obrotomierz zaczyna swoja wedrowke od zera do konca skali - wylaczenie zaplonu nadal zeruje wskazanie. Probowalem podlaczyc na krotko sygnal z czuyjnika halla do samego obrotomierza ale tylko byl efekt gasniecia auta (z tego kabla jest pobierany sygnal do instalacji gazowej) dodam jeszcze ze deska jest calkowicie sterowana elektrycznie - bez linki do szybkosciomierza a aparat zaplonowy jest zintegrowany z cewka - podobnie jak w P11 (w koncu mam W10 a to co innego jak sie okazuje niz P10) dzieki za wszelka pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sznurek Opublikowano 19 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 tam się niby jakiś zimny lód robił , też mnie to denerwowało , a spróbuj pacnąć ręką w deskę rozdzielcza u mnie to pomagało i problem występował zawsze po deszczu , dalej nie gdybałem bo auto sprzedałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość primeraW10 Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 tam się niby jakiś zimny lód robił , też mnie to denerwowało , a spróbuj pacnąć ręką w deskę rozdzielcza u mnie to pomagało i problem występował zawsze po deszczu , dalej nie gdybałem bo auto sprzedałem liczylem raczej na powazne rady [ Dodano: Sro 23 Lip, 2008 20:11 ] Nikt sobie nie poradzil z obrotomierzem ?? czy ktos wie czy obrotomierze do wszystkich zegaroz P10/W10 sa takie same ?? mam na mysli sam wklad obrotomierza - u mnie caly licznik elektroniczny - bez linki szybkosciomierza [ Dodano: Sro 23 Lip, 2008 20:11 ] Nikt sobie nie poradzil z obrotomierzem ?? czy ktos wie czy obrotomierze do wszystkich zegaroz P10/W10 sa takie same ?? mam na mysli sam wklad obrotomierza - u mnie caly licznik elektroniczny - bez linki szybkosciomierza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawek-wawa Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 Ha a co powiecie na to ... witam .... Bez przyczyny co jakis czas w czasie jazdy zapalająsie kolejno kontrolki ABS, AIR Bag, nastepnie staje obrotomierz, i prętkościomierz na wartosciach ktore są w danej chwili , czasem pomaga zdjecie nogi z gazu, czasem nagłe przyspieszenie, dodam nic na linkach wszystko przecie elektronika ;( komussie to zdarzyło ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.