Guest vqsoft1 Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 jakich paskow uzywacie? te oryginalen nissana sa strasznie drogie.! zastanawiam sie nad geatsem. Co myslicie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeXaN Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 dobry wybór! moim zdaniem Geates ma najlepsze paski :idea: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jumper Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 Własnie tez myslalem o zakupie nowych paskow klinowych !!!!! Jak to sie przedstawia cenowo ??? Wozicie ze soba zapasowe paski klinowe??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest monia1 Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 Gates spokojnie, mam w malinie założone i wszystko gra ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristobal Posted January 21, 2005 Share Posted January 21, 2005 Oprócz Gatesa może być jeszcze Conti. Obydwie firmy są bardzo dobre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vqsoft1 Posted January 21, 2005 Share Posted January 21, 2005 no i wybralem. jeden pasek jest conti a drugi jes geatesa. calosc 70pln. teraz tylko do serwisu na wymiane. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest yorey Posted January 24, 2005 Share Posted January 24, 2005 Gates to kupa i szkoda zachodu - to, że czasem się udaje nie znaczy, że należy to propagować. W bardzo podobnej cenie nabędziesz japoński mitsuboshi - jakość lepsza od orginału - dostępne np. w JC, ale musisz wiedzieć co chcesz bo Ci Gatesa wcisną. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Monia Posted January 24, 2005 Share Posted January 24, 2005 Gates to kupa i szkoda zachodu - to, że czasem się udaje nie znaczy, że należy to propagować. dziwna sprawa, a jak mozna sprawdzić/stwierdzić który pasek jest jakościowo lepszy??? po kolorze, po zapachu? ja mogę się opierać tylko na opiniach klientów, ew. reklamacjach na te właśnie paski! Jak narazie mam je w sprzedaży 13 lat i żadnych problemów z nimi nie było, więc jest to opinia poparta wieloletnim doświadczeniem i kontaktem z klientami ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest yorey Posted January 24, 2005 Share Posted January 24, 2005 Bazuję na opinii kolegi mechanika, który ćwiczy to na codzień - dobry pasek to taki, który 100kkm przejedzie i wywala się go dla zasady, bo w w gruncie rzeczy dobrze jeszcze wygląda - i tutaj gatesowi zdarza się nie doczekać tego jubileuszu, natomiast wspomnianemu wyżej mitsuboshi takowe zjawisko zdarza się nieporównywalnie rzadziej. Zresztą wiesz, jakoś tak jest, że europejczykom nie idzie za specjalnie produkcja części do japońskich aut (vide: kłopoty z N16), taki na przykład Sachs, który potrafi zrobić zupełnie zacne sprzęgła, w japończykach częstokroć sprawia kłopoty, analogicznie bosch contra hitachi lub denso wypada marnie, etc., etc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Monia Posted January 24, 2005 Share Posted January 24, 2005 ja sprzedaję to, co klient sobie życzy, zawsze ma do wyboru paski z kilku firm.........najczęściej wybiera Boscha, Gates`a lub Conti, bo są bardziej znane.......sprawa japońce/reszta świata wygląda tak, że pan Henio do rasowego niemca nie kupi paska Mitsubishi, bo on chce niemieckiego Boscha (który z Niemcami ma już niewiele wspólnego).............a do japońców rzeczywiście ludzie pytają o części japońskie, ale znów ta sama sytuacja, ciort wie gdzie one są robione tak naprawdę ;-) nio i gorzej jest z dostępnością, akurat u nas ;-) jeśli o Gates`a chodzi to mam zaufanie, we wszystkich autach ich używamy, warsztat również mamy i Gatesa zakładamy ;-) wink Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeXaN Posted January 24, 2005 Share Posted January 24, 2005 jesli do mojego Nisska pasek rozrządu Geatesa kosztuje ok. 40zl +wymiana 20zl to dla swietego spokoju wymieniam po 60kkm tak jak podaje instrukcja... i na pewno nie zbiednieje przez to a bede spac spokojnie 8) nie musze czekac az przejade 100kkm bo po co? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Monia Posted January 24, 2005 Share Posted January 24, 2005 robię tak samo, a przynajmniej staram się nie zapomnieć ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest yorey Posted January 24, 2005 Share Posted January 24, 2005 w p11 instrukcja nie podaje kiedy wymieniać pasek - pewnie dlatego, że fabrycznie dobry siakiś jest. I zalecają wymianę, jak umrze, niemniej pamiętam, że w toyocie zalecali co 100kkm - stąd i tutaj tak atakuję, ale jak napisałem - nie ufam za specjalnie europejskim podróbkom, niebezpodstawnie zresztą - stąd lansuję rzeczone MITSUBOSHI (to nie jest pomyłka - nie wiem czy to ma cokolwiek wspólnego z mitsubishi), zresztą inny przykład - niemieckie manżety sprzedawane w ASO nissana do P11 kosztują (poza ASO) powiedzmy 70 PLN - wystarczają na 20-40kkm, japońskie kosztują 25 PLN i starczają spokojnie na 100kkm... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vqsoft1 Posted January 24, 2005 Share Posted January 24, 2005 w n16 instrukcja zaleca kontrole paska przy 90kkm. z racji tego z emoje paski bylo juz slychac postanowilem wymienc. jedne pasek jest conti a drugi geatesa. dzisiaj pojechalem do zaprzyjaznionego ASO nissana na wymiane i nareszcie jest cicho.Przy okazji wymienili mi swieczki. wiec teraz alma czeka tylko na olej i filterek oleju i kabinowy. i 15 kkm spokoju ( mam nadzieje) co do paskow geatesa to w poprzednim samochodzie miale wszystkie paski geatesa i wszystko gralo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.