Fer Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Czas zaprezentować swojego Nissana Rok produkcji - 1986 Silnik LD28 - diesel (poj 2792 cm3) 84KM@4400rpm, 159Nm@2400rpm, jest 77KM@3886rpm, 170Nm@1132rpm - coś nie chce mi się wierzyć że tak nisko jest maks moment ... Napęd oczywiście na tył. Masa - 1380kg. Fotki: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Ciekawy wóz, aż się prosi by jakiegoś SR20DET pod maskę wsadzić - miejsca widzę że jest naprawdę sporo... Albo jeszcze lepiej jakiegoś RB25DET bąć RB26DETT:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fer Opublikowano 6 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 aż się prosi by jakiegoś SR20DET pod maskę wsadzić - miejsca widzę że jest naprawdę sporo... Albo jeszcze lepiej jakiegoś RB25DET bąć RB26DETT:D Ten egzemplarz raczej pozostanie 100% seria z dieslem, bo raczej ten model jest za ciężki do takiego poważniejszego ścigania czy driftu (choć widziałem jednego takiego w UK). Idealny do ciągnięcia drugiego nismo na jakieś zawody na lawecie Ale myśle powolutku nad ściągnięciem C33 z nowej zelandii. Oryginalnie już w nich siedzi RB20DE więc dużo więcej nie potrzeba. Ale wygląd jest powalający - Brak ramek w drzwiach, brak środkowego słupka - nie wiem jak inni uważają, ale dla mnie super to wygląda. Jedynym malutkim mankamentem jest polskie Prawo ... dot. zarejstrowania takiego samochodu, ale da się przebrnąć przez to. I mam takie pytanie techniczne. Czy normalnie można przełożyć silnik z całym osprzętem, pompą paliwa itp z benzyny do diesla. Denerwuje mnie w dieslu to, że pali jak smok - 10l, a osiągów zbytnio nie ma, a benzyna spali tyle samo, a wrażenia podobno niebo lepsze. Zdjęcia benzyny od środka http://img515.imageshack.us/img515/5393/laurel7to7.jpg Zdjęcia diesla http://img184.imageshack.us/img184/1423/dsc00638ny5.jpg Czemu o czymś takim myśle ? Bo jest szansa dostania dawcy organów i całej reszty do rozebrania, ale najważniejszy w tym momencie jest silnik czy podejdzie. Jeszcze jedno pytanie - czy skrzynia biegów może pasować z diesla do benzyny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 Ten egzemplarz raczej pozostanie 100% seria z dieslem Zgadzam się w 100%:-) bo raczej ten model jest za ciężki do takiego poważniejszego ścigania czy driftu Bo jest pięknym klasykiem. Gdyby był zgnitą poobijaną kupą to można z niego robić wynalazka. Teraz jest piekny i bedzie coraz piekniejszy. Bedzie żyła a nowe AGD się rozlecą;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fer Opublikowano 24 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 Jak narazie wiem jedynie, że będzie robiony stożek oraz przerabiany wydech - od końcowego tłumika z chyba jednego poważnego względu. Patrząc od tyłu na auto z lewej strony jest tłumik, a z prawej końcówka wydechu. Chyba będzie wyprowadzenie na wprost, bo obustronne rozwiązanie może zakłucić wylot spalin ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azorek Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 Jak narazie wiem jedynie, że będzie robiony stożek zakładasz stożek do diesla? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 zakładasz stożek do diesla? A co nie można, przecież Diesel to też silnik spalinowy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fer Opublikowano 25 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 Fer napisał/a:Jak narazie wiem jedynie, że będzie robiony stożek zakładasz stożek do diesla? Bez roboty można praktycznie wymienić to nawet nie dokupując żadnych rur itp. Ale pomyśle czy to dobry pomysł, bo jak narazie zwykły filtr ma dolot powietrza poprowadzony z atrapy, a jak wszystko zdemontuje czy potem coś wykombinuje by dmuchało na stożek Tutaj troche tylko poglądowa fotka gdzie filtr, i jak powietrze leci do silnika Jedynie zastanawiam się, czy po zamontowaniu stożka nie będzie problemów, że silnik będzie dostawał za dużo powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azorek Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 A co nie można, przecież Diesel to też silnik spalinowy... Można, ale sam kiedyś pisałeś że stożek w dieslu nic nie daje, a ja być dobry uczeń Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fer Opublikowano 25 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 Może i nic nie da, ale za to: - fajnie wygląda - powinien wydawać ładny dźwięk - pewnego typu oszczędność - i myśl że jakiś jest + w mocy Tylko trzeba to z głową zrobić, by łapał zimne powietrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azorek Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 Może i nic nie da, ale za to:- fajnie wygląda - powinien wydawać ładny dźwięk - pewnego typu oszczędność - i myśl że jakiś jest + w mocy Tylko trzeba to z głową zrobić, by łapał zimne powietrze więc jak Tobie się uda i wszystko będzie OK to ja też załorze :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fer Opublikowano 25 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 więc jak Tobie się uda i wszystko będzie OK to ja też załorze Niestety do Borska raczej nie zrobie tego bo kasy nie mam, dziś pogrzebie troche pod maską i zobacze gdzie i jak rure zamontować, bo zamontowanie stożka to jakieś 1-2 godzinki, a nie chce ciąć blachy :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azorek Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 napisz jaki masz kupujesz stożek i na podstawie czego go dobierałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fer Opublikowano 25 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 Jak stożek to raczej na K&N bym się skusił, wydaje mi się, że taki byłby dobry, aktualnie jeszcze nie mierzyłem rur ale zaje mi się że mniej więcej coś takiego bym montował: http://moto.allegro.pl/item199151719_k_n_s...nal_kielce.html Ale teraz sam musze rozwiązać problem z zimnym powietrzem. Oryginalnie powietrze jest brane spod maski,a miejsca zbytnio nie ma by gdzieś rure wystawić. I sam już nie wiem, szukam innych Laurel'ów jak mają pomontowane stożki i gdzie były zamontowane stożki to w tym samym miejscu co zwykły filtr http://img79.imageshack.us/img79/1932/dsc00881uq4.jpg - RB25DE http://img440.imageshack.us/img440/6708/x1...nyxjys3ctm0.jpg - tu RD28Turbo - Diesel 2.8 Turbo http://img440.imageshack.us/img440/3895/untitledcp8.jpg - to samo co wyżej - 2.8TD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mr_simon Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Śliczny egzemplarz, a czy to prawda, że Laurely miały 6 biegowe skrzynie biegów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fer Opublikowano 11 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Laurely miały 6 biegowe skrzynie biegów? Licząc ze wstecznym to tak ale tak na poważnie to 5 Dziadek pokazał że młody jest duchem lecz ciało troche nie pozwalało na szaleństwa, w drodze powrotnej z Borska przy 160km/h troche popuścił oleju, ale wydaje mi się że było to spowodowane wysokimi obrotami oraz długim czasem jazdy z wysoką prędkością. Diagnoza - będzie żył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RolF Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 Fer, co z tym stożkiem? jest juz czy bedzie czy jak? bo w piatek SPOT:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fer Opublikowano 4 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 Nie, stożka najprawdopodobniej nie będzie bo jest oryginalny dolot zimnego powietrza do puszki. Jedynie zastanowie się nad sportową wkładką - coś takiego http://www.allegro.pl/item212113157_filtr_...rza_nissan.html albo K&N, teraz nie widze tego, ale ostatnio była za 160zł. Najgorsze jest to, że z chęcią bym go usprawniał, lecz kasa nie pozwala ... [ Dodano: Sro 04 Lip, 2007 19:14 ] Przydałby się drugi egzemplarz do całkowitego przeszczepu oraz przerobienia, np do aktualnej maski dodać brewki, wyprostować, na nowy kolor pomalować, lampy poprzerabiać itp Też myślałem by zmienić kolor kloszy kierunkowskazów na białe + pomarańczowe żarówki, ale nie mam pomysłu skąd wziąść takie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pers Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 fer daj spokój z brewkami,to jest klasyk i nie wypada a po drugie nie będzie ładnie wyglądać ani też raczej nie kupisz do niego brewek. Bo przekombinujesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fer Opublikowano 4 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 Po to druga maska by było na zmiane, a widziałem pare egzemplarzy ze spojlerami itp i dość ciekawie wyglądało to. Lekkie brewki - http://img165.imageshack.us/img165/7015/laurel2storqn0.jpg Ogólnie to najlepsze wyjście - jeden klasyczny, odnowiony, chromy, felgi jakieś ładne itp sprawy, a drugi najlepiej ze swapem do zabawy. Ogólnie pasuje mu bycie klasykiem jak i jakimś streetem, lecz trzeba się przyłożyć by to fajnie wyglądało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 Daj spokój, brewki są wieśniackie. A w takim klasyku to już w ogóle porażka :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pers Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 Fer Twój sie prezentuje super a ten na zdjęciu z brewkami to jakas padaka brewki mu naprawde nie będą pasować, musiałbyś bardzo dużo rzeczy w wyglądzie zmienić zeby sie to jakoś kupy trzymało ale i tak nie widze tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RolF Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 To ja jestem za Klasykiem...nowy lakier...szerokie opony i fele w chromie oczywiście...skóra w środku i nic więcej...możesz wozić dupe i każdy będzie sie oglądał za takim samochodem :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pers Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 To ja jestem za Klasykiem...nowy lakier...szerokie opony i fele w chromie oczywiście...skóra w środku i nic więcej...możesz wozić dupe i każdy będzie sie oglądał za takim samochodem amen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RolF Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 amen nic tylko powoli i do sukcesu...powodzenia Fer, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.