Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

do hiszpani i z powrotem prawie 7 tys. km


Gość arthi

Rekomendowane odpowiedzi

Primerka jak w temacie, trasa moim zdaniem ryzykowna zwlaszcz ze w primerce juz bylo kilka rzeczy wymieniaonych pompa chlodzenia, półoska prawa, sprzeglo, wczesniej przeguby, wahacz z przodu... wszystkiego nie pamietam. Do tej pory atuto ekspolatowane prawie wylacznie w miescie na bardzo krotkich dystansach czesto 14km w jedna i 14 w druga stronę! Teraz jest na przegladzie przed tym wlasnie wyjazdem. Odstawiajac samochod dalem liste zadan, ale moze cos jeszcze warto dorzucic: :)

 

lozyska

swiecie

filtry, oleje i plyny

przeplywomierz wyczyscic

sonda lamda - sprawdzic

rozrząd

klocki hamulcowe

tarcze

przeguby

amortyzatory

zawieszenie tylne

 

Wiem, ze czlowiek nie ma komutera, czy warto z autem jeszcze gdzies podjechac i sprawdzic go pod tym katem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość KevinTworog

myśle wziołeś pod uwagę ile kosztują łożyska do primery. Powiec mechanikowi niech sprawdzi ci jeszcze sprzęgło. Ja wymieniałem 15 tyś km temu i wczoraj na trasie w niemczech mi się tarcza rozsypała. Ale ja uważam że primerka poradzi sobie z taką trasą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lozyska

swiecie

filtry, oleje i plyny

przeplywomierz wyczyscic

sonda lamda - sprawdzic

rozrząd

klocki hamulcowe

tarcze

przeguby

amortyzatory

zawieszenie tylne

=====================

dodałbym: Warto obejrzeć stan ogumienia. I na zapas zabrać ze sobą paski napedu pomp i alternatora (wraz z narzędziami do ich wymiany). Szczelność układu chłodzenia, gumki wycieraczek, kmpl zarówek, linkę holowniczą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Skała

Nie bój się tej trasy.Podobną robiłem kilka razy.Przygotuj sobie trasę-po Niemczech nawet nie zauważysz kiedy przelecisz we Francji ostrożnie przy przelocie na zabudowanym bo rzadko stoją ale jak wyhaltują to b. boli.Trasę można tak dobrać że nationalami-bezpłatne pojedziesz nie wiele wolniej a dużo taniej.Samochodzik zawsze woli trasy więc po sprawdzeniu nie powinno być niespodzianek.Szerokiej drogi!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogumienie wiadomo, zarowki tez nie klopot, chodzi o to zeby nie stanelo na trasie. Z uwagi na koszt jeszcze nie wiem co z lozyskami, chocaz z przodu juz troche rzezi, z tylu juz rok temu mechanik sygnalizowal ze wyje... ale o dziwo nie halasuje. Uklad chlodzenia to byla pierwszyzna, tyle ze zapomnialem dopisac. Sprzeglo wraz z oska (poszlo za jednym razem) byly wymienane rok temu i chyba sie nie rozsypie tak szybko. Z tymi paskami to rzeczywiscie, juz raz byly naciagane, musze o tym wspomniec, bo nie wiadomo jak zareaguja na wyzsze temperatury. Dziekuję za wszystkie odpowiedzi!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość bullitt

A jak stoisz z półośkami, wiesz że w nissanach lubią się ukręcać pod tą gumą, najlepiej założyć te dorabiane już bez tych tłumików drgań, które chyba i tak wiele nie dają a tylko są ogniskiem korozji, która przeżera półoś, a ta w najmniej oczekiwanym momencie się skręca i klops.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak to dokladnie bylo, ale prawa poloska (napedowa) poszla rok temu rozwalajc sprzedlo, albo sprzeglo rozwalilo poloske? W kazdym razie auto stanelo, oska wymieniona na uzywana, sprzeglo nowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...