Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Almerka 1.8( problem z rozrządem i skrzynią?)


Gość marunioms

Rekomendowane odpowiedzi

Gość marunioms

Witam. Jestem nowym forumowiczem i posiadaczem Almerki 1.8l z 2000 roku od 3 tygodni. Mam dwa pytania a zarazem problemy. Prosze o pomoc ewentualnie nakierowanie na odpowiednie linki.

 

Pierwszy tyczy sie skrzyni biegów. Podczas poruszania drażkiem przy wylaczonym silniku slychac dziwny metaliczny szelest, tak jakby uderzenia o łańcuch. Z kolei w czasie jazdy przy redukcji na nizszy bieg (2-kę lub 3-kę) czuc lekkie udrzenie na drażek.

 

Drugi problem tyczy sie dźwięków wydobywających się spod maski. Na wyższych obrotach, podczas postoju lub jazdy na 1 lub 2 biegu słychać jakby delikatny szelest łańcucha.

 

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.

 

PS. Sorki za niefachowo sformulowane pytania :) , ale jestem zupelnym laikiem jezeli chodzi o samochody.

 

[ Dodano: Sro 09 Maj, 2007 14:59 ]

Zandych odpowiedzi :(. Moze źle sformułowałem pytania? Proszę o pomoc. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zandych odpowiedzi . Moze źle sformułowałem pytania? Proszę o pomoc. Pozdrawiam.

Myślę, że temat postu powinien zawierać bardziej konkretne pytanie.

Almerka 1.8 problem

nie określa niczego :<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile to ma najechanych kilometrów?

Czy to było gdzieś serwisowane w jakimś ASO czy też po gwarancji u pana Kazia