Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

MIKSER DO P10 2.0


Gość rysuchom
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

średnica żadna,nie montuj miksera,bo spierniczysz sobie dynamikę na benzynie,a i na lpg do bani pojeździ ci autko.zainwestuj w BLOSa--miłem 3 primery z mikserem-totalna porażka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość rysuchom

Cześć Lukas ,mam jeszcze pytanko,jak zakładać BLOSA w mojej P10,gdy nad urządzeniem wtrysku jest filtr powietrza,czuję że czeka mnie przeróbka filtra. Co ty na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filtr kompletnie wywalasz :) montujesz jedynie kolanko 90° fi70 rure PCV Blos kolejną rure PCV a na końcu filtr stożkowy gdzieś za akumulatorem :D

 

w tym poście jest pare przykładów montażu Blosa (w moim wykonaniu również ) :D

BLOS W NISMO :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość rysuchom

Snafu wielkie dzieki,byłoby super gdybyś dał fotki bo jestem laikiem w gazie,ten stożek ma chyba jakąś obudowe jak to wygląda,gdzie kuoić no i za ile,bądż tak mily i napisz lub daj telefon to zadzwonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość rysuchom

Chce zamontować BLOSA do mojej P10, 2.00 monowtrysk,poradzcie prosze jakie rury będą najlepsze i jaka ma być optymalna długość węża od parownika do BLOSA,czy jest jakaś zasada? coś nie ma chętnych na ten czat ????????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość rysuchom

Witaj Snafu,zdjąłłem filtr powietrza w mojej Primerce P10,2.0 16v a tam nic tylko jakaś skrzywiona rurka do której dochodzi wąż z reduktora iiiiiiiiiii gardziel z rantem o średnicy 90mm i nie założe proponowanego przez ciebie kolana fi 70????????????.Dodam ,że mam silnik SR20Di monowtrysk.?????//

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość rysuchom