Gość rycerek Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 Mam założoną sekwencyjną instalację gazową w Almerce N15 (BIGAS), ostatnio zauważyłem gdy jeżdżę na paliwe w zakresie 2000-3500 obrotów strasznie mi dławi, nie przyspiesza, odczucie tak jabky coś było przytkane. Może ktoś z kolegów wie co to może być?? dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość klajgus Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 czemu piszesz podwójnie?? radze wyrzucić szybko jeden temat bo jak admin to zobaczy to...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 rycerek, a od kiedy masz założoną sekwencję? Jeśli od niedawna i 1-szy raz to zauważyłeś to dość możliwe jest że lpg rozjechał Ci mapę benzyny. Oczywiście to tylko jedna z opcji, ale stosunkowo łatwa do samodzielnego potwierdzenia. Musisz zresetować ECU, ponownie je zadoptować i zobaczyć czy efekt ustąpi czy nie. Jeśli tak, to trzeba będzie gnębić gaziarza o lepsze ustawienie mapy lpg .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rycerek Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 instalacje mam już dwa lata a gaziora nie dawno ustawiałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 a problem z Pb pojawił się przed czy po ostatniej regulacji lpg? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rycerek Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 dławienie zaczęło narastać juz od dłuższego czasu, ale na pewno zaczęło ją dławić około rok temu, jeżeli wejdzie powyżej 3500 obr. to zaczyna być ok; nie wiem czy to sonda czy przepływomierz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 to zmienia postać rzeczy, lpg raczej winy nie ponosi. Przyczyn oczywiście może być wiele: - sonda - MAF - brudna przepustnica - brudny MAF - brudne wtryski (to trochę wina lpg) - brudny EGR (w każdym razie coś takiego wyczytałem na forum Pulsara - tzn australijska Almera ) - zakłócony sygnał MAF (to też z f. pulsara) tzn zbyt duży spadek napięcia na kabelku z maf do ECU - nieszczelności w dolocie Moja Almerka też jest trochę mułowata w zakresie 2000-3000, ale to pp przez rozjechanie mapy przez lpg (mam od miesiąca), u mnie skrócone są czasy wtrysku. Sondę i MAF można sprawdzić interfejsem, resztę niestety musi ocenić dobry mechanik ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rycerek Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 wielkie dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 wielkie dzięki ... już naprawiłeś . Poważniej jak dojdziesz co to jest to daj znać na forum. Sprawdzenie sondy jest opisane w "Zrób to sam", aczkolwiek z tego testu niewiele będziesz wiedział o wartościach stanu niskiego i wysokiego (powinno być c.a 0.1-0.8V) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rycerek Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 a może kolega się znaju troszkę na tym to bym podjechał i podumamy razem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 zerknij na pw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.