xtomek Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 ja nie chcę turbo, tylko mechaniczny kompresor, jest coś takiego. I motora nie chcę rozwalić. Na forum alfy znalazłem coś takiego: turbina piekna rzecz, marze żeby moja alfa ją miała, ale jak już bede odpowiednio zarobiony:) to wpakuje sobie raczej kompresor na pasek bo z turbiną jest problem pod tytułem wydech ,któey trzeba przerabiać bo trzeba doprowadzić gazy spalinowe do turbiny. a kompresor- jest nawet odpowiednie miejsce na to jeżeli nie masz klimy, bo właśnie w tym miejscu jest kompresor od klimy a jak niej nie masz to jest odpowiednie miejsce ma turbo kompresor.a co do kutych elementów czyli tłoki i wałki, korbowody to są one konieczne ale napewno nie wtedy gdy podnosimy moc auta o 30%. Zakładając 175 Km wyjściowe, to można bzyknąć do 227,5 Km I to jest to....Coca Cola Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość niebieski Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Moze tez sprawdze stary motor Rossi20, ktory u niego niegdys siedzial, a bedzie teraz u mnie :diabel2: moze nie bede bardzo odstawał DE od VVL. :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 A bierzesz moj silnik ktory był u mnie? byl w dobrym stanie raczej , najwazniejsze nigdy nie miał gazu i ciagnał dosc dobrze , olej tez wymieniany był. Tylko tam był jakiś mały wyciek gdzies nie pamietam dokładnie w którym miejscu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość niebieski Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 jutro do Kuby po niego jade, jak sie wyrobi to bede mial na jutro (ma troche pracy) Mowil ze motor igła [ Dodano: Nie 13 Lip, 2008 23:36 ] miałes dziure miedzy 2 a 3000 obr/min ? - to co bodek_n14 opisywal w kilku autach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Jechał od samego dołu ;-) zresztą kuba by nie wziął złomu ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Jaką dziurę? chodziło mi o mały dołek momentu, którym nie ma się co przejmować. Każdy Sunny ma dołek lub wypłaszczenie między 3-4tys.obr. (prawdopodobnie, zależnie od stanu wałków). Dobry motor ma mieć zdrowy dół. Reszta to kosmetyka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość niebieski Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 o to mi chodziło, trochę przekreciłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 po co uturbiać silnik z wysoką kompresją? za duże koszty i robota .. najprościej wsadzić to: :kosci: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 po co uturbiać silnik z wysoką kompresją? za duże koszty i robota .. najprościej wsadzić to: Obrazek :kosci: A jaka to robota dolorzyć turbo i po sprawie - gwarancja lepszych parametrów murowana (SR20DET ma kiepskie wałki takie jak primera 116/130KM i niższy stopień sprężania)... Ps. nie wiem czy wiecie ale nowe silniki VW TFSI mają sprężanie na poziomie 10:1 czyli jak nasze SR20DE Mniejsza kompresja to mniejsza sprawność i większa turbo dziura... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Tutaj można poczytać o sprężarkach mechanicznych: http://auto.howstuffworks.com/supercharger.htm A co Coobcio o tym sądzi? Jeszcze jedno, takie cósik robi dół, co na ćwiartce jest podstawą. Góra jest taka, że sam się boję - opony.zawiecha, hamulce. Czekam na opinię. Klient adaptuje ustrojstwo z Toyoty MR-2 do alfy kompresor od toyoty MR2(kod silnika 4AGZE)Jest to sprężarka model CP-12,robocze cisnienie przy 7.000rpm to około 0.9bara i nie ma turbodziury i jeszcze jedno:-i najważniejsze chyba.... rozwaga kierowcy zajechac silnik jest łatwo-a co potem??Biorąc pod uwage silniki boxera z alfy i doładownie jego trzeba byc ostrożnym ponieważ mimo wszystko są to miękie silniki(panewki,gniazda zaworów),pompy paliwa nie trzeba wymieniac jest wystarczająca do jednego bara doładowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 tomjedrz, najpierw pomyśl czy uda się wcisnąć ten kompresor pod maskę miejsca tam raczej mało. Musi być ustawiony poprzecznie bo napęd idzie z paska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 czerwona nie ma klimy, pewnie się zmieści A jak nie, to Coobciowa pedalska macha , może jeszcze istnieje w KRK z dorobieniem okuciek dam sobie radę, już w czarnej xkarola podstawę do klimy dorabiałem Trzeba poszukać CP-12, [ Dodano: Pon 14 Lip, 2008 19:17 ] po co uturbiać silnik z wysoką kompresją? za duże koszty i robota .. najprościej wsadzić to: Obrazek :kosci: po trzecim motorku, byś chyba zwątpił, a ja miałem w styczniu cara bez motora 500 km od domciu i po 3 miesiącach nówek ze szrota też dał d*py :028: :(Trzeci VE daje radę, ale ... jeszcze powalczymy :diabel2: Rossi i Junioor i Bodek i PMW , to było do Was Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 odebrałem wreszcie laleczke mysle ze jak to poskładam to będę mógł lapać się z waszymi VE :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 Zapraszamy jak dobrze pójdzie to podobne laleczki w VE będę miał przed Rykami 26-go Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 własnie... nie wem czy wiesz ale HOTSHOT opracowal nowy kolektor specjalnie pod VE 4-1 czekać tylko aż chinczyki na ebayu sie pojawią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 kurde, teraz nie zdążę Ale później ..... zobaczymy : :diabel2: Ten wyścig mi się coraz bardziej podoba no i może to mechaniczne turbo jak będzie jakaś okazja. Tak pod 250 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 ja powyżej 250 to bede celowal w nastepnej furze ale już na pewno nie FWD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 czerrwona FWD zostaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 odebrałem wreszcie laleczke mysle ze jak to poskładam to będę mógł lapać się z waszymi VE :diabel2: Obrazek Piękny sprzęcik, ja muszę zadowolić się tym z gt :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szopen Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 tomjedrz, to będzie nas w Ułęzy dwóch. Może ktoś jeszcze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 Zobaczymy Zaproszenie dla wsystkich Orłów Power Teamu aktualne Szopen będzie mi dużo raźniej startować po raz pierwszy z facetem z klubu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 Panowie jakby co to bede dzis na S ok 21 moze bedzie ktos z Was, ostatnio przypadkowo spotkalismy sie tam z Lukasem mikro spocik :diabel: Bede swoja zielona, do zobaczyska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 jakbym miał nieprzyciemnione szyby z boku to też bym z miłą chęcią wpadł Sunnym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 A nie wiecie przypadkiem kto przy cargo najprawdopodobniej w wekeend nie wyrobił i poleciał tam na końcu w tym łuku prosto bo dziś jadąc do pracy widziałem tam ślady hamowania przez krawężnik i jedna chyba tablica z tą czerwono białą strzałką przewrócona, mam nadzieję że to nie żadne nismo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 xkarol był czarną wieczorem i prawie nikogo nie było, chyba nikt od Nas. :!!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.