Gość rossi20 Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 Witam serdecznie. Czy przy przerobionym ukladzie dolotowym typu CAI , wymiana pompy na wydajniejsza Walbro 255/h + regulator cisnienia paliwa ustawiony na wieksze cisnienie pracy np 9 bar tak jak moze maksymalnie pompa i regulator doda cos dodatkowo? Mowa o silniku SR20DEH , wiadomo ze moc to powietrze + paliwo , tak wiec czy do dolotu zrobionego oplaca sie taka operacje wykonywac ???? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 9 barów?? o$%ujałeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 oplaca sie taka operacje wykonywac ???? nie. co do reszty to no comments.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 nie , tylko mowie ze np. Walbro moze tyle pompowac maksymalnie i regulator tez okolo tyle max moze , wiec to bylo tylko pytanko takie :-) ale dzieki za wyczerpujaca odpowiedz zwlaszcza "gre" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 jakie pytanie taka odpowiedz :one: zrobiłeś jakiś bzdet , który nie wiadomo czy coś dał czy zabrał, a chcesz dawać 2 razy większe cisnienie paliwa niz w serii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Jak w seryjnym SR20 zmienisz dolot ORAZ WYDECH to dopiero wówczas jest wymagane strojenie czyli podlanie... Regulator ciśnienia paliwa jest tu bardzo mile widziany, ale ustawia się go dla uzyskania najlpszego efektu w zakresie 3,5-3,8 bara na odłączonym przewodzie podciśnieniowym jak go podłączysz to na wolnych obrotach będziesz mieć okolice 3 barów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lobo Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 Coobciu a jakiej firmy Regulator ciśnienia paliwa, i jakie koszta mniej wiecej? do seryjnej pompy paliwa w P11gt czy pompe trzeba tez zmieniac? Jak zmieni sie zuzycie paliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 pompy paliwa nie trzeba zmieniac - wystarczy chyba ta , regulator wystarczy firmy F1Z za 250 złotych z JC Auto , jesli nie sa to zmiany profesjonalne typu turbo lub pod sport to wystarczy ten F1Z Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 Co ty chcesz tym regulatorem uzyskać bez strojenia ? Chcesz sobie skopać seryjną mapę paliwa ? I więcej lać na stacji ? Bez strojenia to da ci to najwyżej większa dziurę w portfelu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 9 barów??o$%ujałeś ? :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.