Guest rossi20 Posted May 11, 2007 Share Posted May 11, 2007 Witam serdecznie. Czy przy przerobionym ukladzie dolotowym typu CAI , wymiana pompy na wydajniejsza Walbro 255/h + regulator cisnienia paliwa ustawiony na wieksze cisnienie pracy np 9 bar tak jak moze maksymalnie pompa i regulator doda cos dodatkowo? Mowa o silniku SR20DEH , wiadomo ze moc to powietrze + paliwo , tak wiec czy do dolotu zrobionego oplaca sie taka operacje wykonywac ???? pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gre Posted May 11, 2007 Share Posted May 11, 2007 9 barów?? o$%ujałeś ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest greg76 Posted May 12, 2007 Share Posted May 12, 2007 oplaca sie taka operacje wykonywac ???? nie. co do reszty to no comments.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rossi20 Posted May 12, 2007 Share Posted May 12, 2007 nie , tylko mowie ze np. Walbro moze tyle pompowac maksymalnie i regulator tez okolo tyle max moze , wiec to bylo tylko pytanko takie :-) ale dzieki za wyczerpujaca odpowiedz zwlaszcza "gre" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gre Posted May 12, 2007 Share Posted May 12, 2007 jakie pytanie taka odpowiedz :one: zrobiłeś jakiś bzdet , który nie wiadomo czy coś dał czy zabrał, a chcesz dawać 2 razy większe cisnienie paliwa niz w serii Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted May 13, 2007 Share Posted May 13, 2007 Jak w seryjnym SR20 zmienisz dolot ORAZ WYDECH to dopiero wówczas jest wymagane strojenie czyli podlanie... Regulator ciśnienia paliwa jest tu bardzo mile widziany, ale ustawia się go dla uzyskania najlpszego efektu w zakresie 3,5-3,8 bara na odłączonym przewodzie podciśnieniowym jak go podłączysz to na wolnych obrotach będziesz mieć okolice 3 barów... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lobo Posted May 27, 2007 Share Posted May 27, 2007 Coobciu a jakiej firmy Regulator ciśnienia paliwa, i jakie koszta mniej wiecej? do seryjnej pompy paliwa w P11gt czy pompe trzeba tez zmieniac? Jak zmieni sie zuzycie paliwa? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rossi20 Posted May 27, 2007 Share Posted May 27, 2007 pompy paliwa nie trzeba zmieniac - wystarczy chyba ta , regulator wystarczy firmy F1Z za 250 złotych z JC Auto , jesli nie sa to zmiany profesjonalne typu turbo lub pod sport to wystarczy ten F1Z Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zell Posted May 27, 2007 Share Posted May 27, 2007 Co ty chcesz tym regulatorem uzyskać bez strojenia ? Chcesz sobie skopać seryjną mapę paliwa ? I więcej lać na stacji ? Bez strojenia to da ci to najwyżej większa dziurę w portfelu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmink Posted May 28, 2007 Share Posted May 28, 2007 9 barów??o$%ujałeś ? :one: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.