Guest Bodek1968 Posted May 11, 2007 Share Posted May 11, 2007 Ratuję się jak mogę przed sprzedażą mojego suniaka na części i zastanawiam się nad montażem używanej instalacji LPG.O nowej nie myślę bo będzie niewiele tańsza od mojego auta :)Oczywiście nie będę tego robił sam bo nie chciał bym czegoś zchrzanić.Wiem,ze to nielegalne itp rzeczy,ale ten aspekt sobie odpuszczam.Interesuje mnie tylko opinia na temat strony technicznej.Myślałem kupić jakąś krótko używaną instalację z gwarancją na zbiornik(z tym nie ma problemu).Mój suniak to zwykły gaźnikowiec 1.3/89 rok.Ktoś już coś robił takiego?Za jaką instalacją się oglądać i na co zwracać uwagę?Jak ta opcja mi nie wypali to pozostanie mi tylko rozbieranie auta po kawałku.Trochę szkoda,ale cóż.Jak będzie mus.Pozdrawiam i czekam na konkretne rady. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotrek_S Posted May 11, 2007 Share Posted May 11, 2007 Oczywiście nie będę tego robił sam bo nie chciał bym czegoś zchrzanić No to jak sam tego nie bedziesz robil, a jak chcesz miec wbite w dowod to pewnie musisz dac do gaziarza jakiegos. Co do instalacji to zwykla najtansza, wazne zeby parownik byl w miare dobrym stanie. Zbiornik sobie kupisz jaki tam potrzebujesz, no i zawory i juz. Ja na Twoim miejscu jakbym juz cos takiego robil to bym przynajmniej zainwestowal w nowe przewody miedziane i laczniki do zaworow. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRZECHu Posted May 12, 2007 Share Posted May 12, 2007 Znajomy kupil uzywana butle z certyfikatem a reszte gratow nowych. Ja zakladajac sekwencje oddalem graty z instalacji II gen za grosze i pewnie takich ludzi jest duzo. Proponuje pojezdzic po gazownikach osobiscie i ponegocjowac. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bodek1968 Posted May 12, 2007 Share Posted May 12, 2007 Dzisiaj pojadę i popytam.Zobaczę ile ta impreza mnie wyniesie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
supernissanb12 Posted May 12, 2007 Share Posted May 12, 2007 Kupując całą instalke zwróć uwage z jakiego auta była instalka czy przewody są odpowiednio długi wtedy póścisz je którendy ci będzie pasować a jak zostanie to zrobisz spiralke. Zwróć uwage na parownik jak wygląda i czy nie jest zajechany. Ważne też jest gdzie najlepiej wsadzić butle jak cylindryczną to z której strony ci będzie pasować i po której stronie była w wcześniejszym aucie gdyż musisz wiedzieć jaki zawór jest w butli lewy czy prawy. Jeśli będziesz chciał zalegalizować musi być zawór z cewką na butli żeby gazownik był skłonny podbić. Kolanka do połączeń układu chłodzenia kupisz za jakieś 4-5zł szt. u gazownika. Ja pytałem gazowników i wołają różnie ja dałemn 150 za fakturke i papierki potrzebne do zalegalizowania. Jak dobrze estetycznie zrobisz to gazownik nie będzie sie bał podpisać pod czym takim. Byłem u 3 gazowników jeden za 300zł chciał drugi 200 i troche marudził potem pojechałem to bardzo chciał. Godzą sie gdy maja mało rpoboty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.