Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Dziwne odgłosy z układu kierowniczego


maxpaynemm

Rekomendowane odpowiedzi

Moi drodzy...

 

Dziś zauważyłem że podczas postoju w miejscu i podczas ruszania kierownicą z mojej maglownicy(przekładni) dochodzą jakieś wyczuwalne stuki :( Na samej kierownicy nie czuć żadnych luzów. Wlazłem więc pod auto i nasłuchiwałem.... jak się okazało czy to przy włączonym aucie czy zgaszonym podczas szybkich ruchów kierownicą w prawo i lewo z przekładni dochodzą stuki :'( Niewiem.... podczas jazdy jest to niewyczuwalne i wogóle nic nie słychać ale kiedy stoję w miejscu to zdecydowanie wyczuwane są i słyszane stuki (oczywiście tylko podczas ruszania kierownicą):( Wcześniej chyba tego nie było... nie jestem pewien no ale autko ma już ponad 120.000 tyś km więc na naszych drogach coś takiego mogło by się wydażyć :'(

 

Teraz pytanie: Co może być przyczyną tych odgłosów i czy czeka mnie poważna naprawa mojej przekładni?? Czy sa to duże koszty?? Czy udać się odrazu do ASO czy przeprowadzić jakieś działania profilaktyczne??

 

Będę wdzięczny za wasze szybkie i wyczerpujące odpowiedzi :(

 

PS. Płyn od wspomagania jest w normie i auto nie ma żadnych wycieków a autko na drodze zachowuje się bardzo dobrze :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dla czego stawiasz od razu na maglownice ?

Podniosłeś auto do góry i sprawdziłeś czy to nie przypadkiem sworzeń , końcówka drążka lub też sam drążek kierowniczy mają luzy i przenoszą swoje odgłosy na pozostałe elementy zawieszenia . Pracuję co prawda przy innej marce ( zaprzyjażnionej z Nissanem ) i przyjeżdzają ludziska z takimi tematami , a po podniesieniu i sprawdzeniu luzików na wyżej wymienionych elementach okazuje się że są takie luzy że szok i przenoszą odgłosy na wszystko co związane z zawieszeniem . Sprawdz to najpierw .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dla czego stawiasz od razu na maglownice ?

Podniosłeś auto do góry i sprawdziłeś czy to nie przypadkiem sworzeń , końcówka drążka lub też sam drążek kierowniczy mają luzy i przenoszą swoje odgłosy na pozostałe elementy zawieszenia . Pracuję co prawda przy innej marce ( zaprzyjażnionej z Nissanem ) i przyjeżdzają ludziska z takimi tematami , a po podniesieniu i sprawdzeniu luzików na wyżej wymienionych elementach okazuje się że są takie luzy że szok i przenoszą odgłosy na wszystko co związane z zawieszeniem . Sprawdz to najpierw .

 

Trochę mnie kolega pocieszył :| powem szczerze że też tak myślałem.... jutro pojadę na diagnostykę do mojego znajomego niech sprawdzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po co zakłądasz od razu najdroższą wersję. Mogło walnąć coś za 20 złotych z zawieszenia typu sworzeń, albo jakaś tulejka, albo końcówka drążka, czy sam drążek. 120 tysięcy to jest żaden przebieg. Moja ma 200 tysięcy i jeszcze ma oryginalne amory :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja też miałam takie stuki słyszalne tylko na postoju ->niestety przekładnia...ale nie naprawiałam, choć to bardzo wkurzające odgłosy... :P orientowałam się wtedy w cenach, w Holandii taka przekładnia używana ok. 200 ojro...nie wiem jak teraz....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...