Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11.144/W11.144] TD trudno odpala gdy ciepły.


Gość Adrena

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanownych kolegów.

Zakupiłem niedawno tytułowy model nissana, niby wszystko OK jednak zastanawia mnie tytułowy problem.

Gdy samochód zimny nic się nie dzieje -> odpala na pyknięcie

Gdy ciepły kręce jak w maluchu i oczywiście po odpaleniu ciemny dymek z wydechu.

Podczas pracy silnika nie da się zauważyć żadnych niepokojących objawów .

oprócz ...

Może poproszę o odpowiedź na pytanie pomocnicze.. czy pod maską w Dieselu powinno byc słychać ( wyraźnie ) pracę pompy ? - klekotanie na pompie rotacyjnej...

Samochód ma zamontowany układ odcięcia zapłonu ( brak napięcia na ?? jeszcze nie sprawdziłem , po przekrenceniu kluczyka nie świecą kontrolki ) może to jest przyczyną gorszego odpalania ?

Czytałem na forum o czyszczeniu dolotu , resecie komp-a , jednak dotyczyło to benzyny.

 

- czytałem również o czyszczeniu układu paliwowego ( Filtr paliwa jest nówka )

Świece sprawne..

 

Bedę wdzięczny za każdą pomoc..,

Dziękuję i pozdrawiam !

 

PS. Gdzieś wyczytałem że czujnik temperatury cieczy chłodzącej lub kąt wtrysku.Jednak poproszę o pomoc jak to sprawdzić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość misiek.21

Witam

Przerabialismy ten temat poszukaj chociazby tematu o tytule "jak ciepła to nie pali". Tam masz opisane jak sprawdzic głowiczke w pompie wtryskowej.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz jak sobie radzą z niesprawną pompą w dieslu na prowincji ?

 

objaw ten sam - jak ciepły nie odpalisz,

sposób: butelka z zimną wodą - polewasz pompę i odpalasz,

najlepiej na środku rynku, albo jakimś innym widocznym miejscu ;)

 

oczywiście nie chodzi o nyssana...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Andrzej
sposób: butelka z zimną wodą - polewasz pompę i odpalasz,

He he he - normalka w BMW :P

Teraz poważnie o prawdopodobnych przyczynach:

-uszkodzenie sztelwerku (sterowanie pompy wtryskowej)

-zużyte wtryski

 

Reszte sobie poszukasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dolej rzepaku. Paliwo stanie się gęstsze i pompa nie straci ciśnienia. Dodatkowo lepiej się będzie smarowała, a Ty co nieco przyoszczędzisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedzi.

A przepływomierz w Pompie ?

Popatrzyłem :zdziw: w ten silnik stwierdziłem że węźyk nadmiaru paliwa z 3 wtrysku jest za luźny ...Obciąłem ( 1 cm ) wsadziłem i teraz jak jest ciepły zapala się " Check Engine "

trochę się przydusi ( w tym miejscu jakby dymek spod kolektora ) przygazuje i gaśnie .

Fakt jest że troche wtyczek powyciągałem aby sprawdzić połączenia .. niby wsio OK.

Czy rozłączenie ( minusowej ) Klemy przyniesie jakiąś kasacje ewentualnych błędów ?

Dziekuję za odpowiedzi.

 

Przy okazji zaciągnę języka szanownych kolegów.

 

Proszę o odpowiedź co to za odpowietrznik ?

i Ci to za chłodnica ( nagrzewnica ) zamontowana nad filtrem oleju podłączona do układu grzewczego ?

olej1nv5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość misiek.21

Co do błędów to w dziale zrob to sam jest opisana autodiagnostyka tam pokazane jest jak sie kasuje bledy. Trzeba bylo polozyc wąż ogrodowy na glowiczce pompy i sprawdzic ja najpierw a nie wyciągac kable. przeciez gdyby bylo cos nie tak z elektryką to od razu zaswieciłaby ci sie kontrolka chceck

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...