Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 15 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2005 Turbo wreszcie SIedzi tu gdize powinno ] trzeba przyznac ze na zywo lepiej to wyglada niz na fotkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Toshiro Opublikowano 15 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2005 No ja na żywo nie widziałem ale i tak robi wrażęnie :shock: zaje.... Gratulacje i życzę powodzonka w najbliższych startach :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 15 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2005 Można powiedzić, ze wyglada nawet niebezpiecznie. Jestem bardzo ciekaw wyników z hamowni, no i prawdziwego sprawdzianu na 1/4 mili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GRZYBU Opublikowano 16 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2005 Wyglda super ale bedziesz mial maly problem z gotowaniem sie lakieru na masce :wink: Swoja droga pomyslalbym o odporniejszych przewodach zapl.i wyciagnieciem filtra poza komore silnika bo drastycznie zwiekrzysz w tym ukladzie ilosc i przeplyw goracych mas powietrza! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 16 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2005 jestem pelen podziwu :!: ale to musi smigac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2005 Filtr poweitrza będzie zamontowany w nadkolu albo będzie seryjna puszka z wkladką i doprowadzony do niej obieg zimnego poweitrza z nadkola. No trzymajcie kciuki w poniedizalek albo we wtorek odpalam moją monster maszyne Przewody z czasem się zmieni na jakieś odpowiedniejsze bo te to cienkie są... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 16 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2005 Z niecierpliwością czekam na pierwsze wrażenia z jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2005 Tubina na swoim miejscu, wydech podalcozny, kolektor siedzi, turbo zesprzeglone z IC. Samochód zapala, olej turbine smaruje która pięknie się rozkręca za swistem Do zakonczenia prac pozostałą częśc od IC do przepustnicy gazu oraz zamontwanie filtra stożkowego oraz zrobienie od neigo dolotu do turibny i jazda ! ! ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 23 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2005 :!: :!: Piekna robota :!: :!: Czekamy na wyniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2005 A do tego ciekawostka, wydech o srednycy wielkiej - 63,5mm calkowicie przelotowy z jednym koncowym tlumiczkiem chodzi prawie tak cicho jak seryjny samochód !! Tylko troszke ten szlifierkowaty dzwięk spod maski zdradza obecność T pod maską Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przemo78 Opublikowano 24 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2005 Gratulacje Coobcio mam nadzieje że niedługo ujrzę Monstrum pod firmą coby oblookać całarobotkę Jeszcze raz Wielkie GRATKI "GURU" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GRZYBU Opublikowano 24 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2005 ... chodzi prawie tak cicho jak seryjny samochód !! Turbiny zazwyczaj wyciszaja wydech. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2005 Wiciszają ale to jak !! Na jednym tłumiczku koncowym słuchac taki cichutki basik o wiele wiele ciszej jest jak w konfiguracji dwa tłumiki i bez turbo, no ale tn Swist ah jam jam, mam nadzieje ze on mi nie zniknie po tym jak bedzie zrobiony caly dolot :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 24 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2005 Wiciszają ale to jak !! Na jednym tłumiczku koncowym słuchac taki cichutki basik o wiele wiele ciszej jest jak w konfiguracji dwa tłumiki i bez turbo, no ale tn Swist ah jam jam, mam nadzieje ze on mi nie zniknie po tym jak bedzie zrobiony caly dolot :twisted: bierz aparat i nagraj nam jak to chodzi nie badz taki !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2005 Po swiętkach nagram spoko spoko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gray5 Opublikowano 25 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2005 a ze tak z inneg beczki palne , to ile ci to monstrum paliwa pochłania?;] :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2005 Jeszcze jest nie dokonczone... Cholera wie ile moze to palić, myśle ze tak średnio w mieście jakies 13-14 powinno styknąć Zresztątrubina zacznie ladować dopiero od 2500 a do 2500 to tak jakby N/A z lekko przytkanym wydechem wieć na sile mysle ze w 10 sie zmeisi przy jezdzie piórkowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gray5 Opublikowano 25 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2005 moj kolega ma forda sierre coswortha mk 1 i jakies 260 koni , mowi ze 20 litrow to luzno mu pali heh eniezazdroszcze takich wynikow:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 25 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2005 moj kolega ma forda sierre coswortha mk 1 i jakies 260 koni , mowi ze 20 litrow to luzno mu pali heh eniezazdroszcze takich wynikow:P To i tak mnieja jak moja maxima. 21l/100km tylko ze to wynik w zimie. Teraz na wiosne jest lepiej kolo 15. W lecie powinno byc kolo 12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 25 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2005 A juz nie chce mowcl ile bedzie palila jak zaloze SC :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2005 Jak Ci nie przekroczy 50/100 w miejscie przyt butowaniu to nie bedzie zle :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 28 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2005 He he. No to jeszcze troche i w piciu paliwa Holka dogonie :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2005 Holek ma w zalerzności od radju meirzy 40 a 80 litrów na sto/km. NO ale ma lzejsze auto, nie automat i nei 3.0 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KHALAD Opublikowano 29 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2005 A paliwko droższe i droższe i....... :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 29 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2005 A paliwko droższe i droższe i....... :? No wlasnie. A ja nie chce jakiegos civic-a hybrid :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.