crensch Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 mruga kontrolka oleju a na kompie pokazuje sie komunikat co ciekawe na bagnecie olej siega maxa po jakims czasie objaw znika kiedys na trasie do krakowa mi sie to przydarzylo..zajechalem wiec do aso a tam po prostu zresetowali kompa (odlaczenie akumulatora) i stwierdzili ze to normalne chyba nie za bardzo normalne,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MBL Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 Z twojego postu nie wynika czy max poziom oleju jest na zimnym silniku. Jeżeli mimo wszysko poziom oleju jest w normie to może być wynikiem błędów w kompie, potrzeba wizyty w ASO i kasowanie błędów. Może być również wadliwy czyjnik oleju, tez wizyta w aso. Uszkodzona pompa oleju, wizyta w aso wystarczy wkręcić czujnik i juz wiadomo. We wszyskich przypadkach w ciągu 5 min. będziesz wiedział jak jest przyczyna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crensch Opublikowano 16 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 musi chwilę potrwać zanim olej zostanie rozprowadzony do całego silnika. ten blad pojawia sie na cieplym silniku. po 1-5 min postoju We wszyskich przypadkach w ciągu 5 min. będziesz wiedział jak jest przyczyna. nie doczytales ze bylem w aso gdzie rada na to byl restart kompa i tekst : "zdarza sie" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krathor Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 Ja miałem to samo wczoraj. Dokładnie tj. to opisał crensch. Po chwilowym postoju zapalił się komunikat choć oleju mam 3/4 stanu. Na razie będę obserwował czy się pojawi ponownie, a jeśli tak będzie to jadę do ASO i nie przyjmę odpowiedzi "Zdarza się". :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 Crensch , Zmieniałeś olej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crensch Opublikowano 16 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 Crensch , Zmieniałeś olej? no 2 razy juz: 1 po tym jak silnik wybuchl byl a 2 po tym jak sie okazalo ze filtr oleju byl prze magikow co to silnik montowali krzywo wkrecony i zaczal olej leciec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 A może magicy wlali ojej o zbyt małej lepkości i przy mocniejszych obciążeniach silnika i przy wyższej temeperaturze otoczenia jest jak woda i czujnik ma problemy : i pompa oleju tyż. Miałem tak kiedyś w innym samochodzie po ostrej jeździe do Pragi. Oleju było max , ale ściekał po bagnecie jak woda, a paliła sie kontrolka ciśnienia oleju. :< Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MBL Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 Sprawdzałeś turbię? Mogą wystapić podobne objawy. Mój znajomy miał podobne objawy w Passacie 1.8 T. Co ciekawe w serwisie powiedzieli to samo co Tobie, sugerowali tez ewentualną awarię czujnika. Wczoraj znajomy zawiózł turbinę do naprawy, padła. To była celowa robota serwisu vw, ponieważ kończyła mu się gwarancja :kosci: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domadm Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Wczoraj wymieniałem olej (w porządnym warsztacie) i po zalaniu silnika na nowo, 1/2 miarki na bagnecie to samo: zapalam, za chwilę Lo Oil i tak przez minutę a potem zgasło. Dolali oleju do 3/4... i to samo. Potem jeszcze troszkę, jest trochę poniżej max... i to samo. A potem samo mu przeszło jak trochę przejechałem. Wygląda mi to jakby czujnik dostał info o problemie z olejem (zaciąganie do nowego filtra, może ostry przechył w waszym przypadku) i trzymał to info przez jakiś czas, niezależnie już od tego czy olej już jest czy nie. Coś jakby: raz się wydarzyło to zmuszę kierowcę żeby się bał i podjedzie do serwisu. Miałem coś podobnego w lagunie, tam to nawet odmawiało odpalić silnika jak stał na ostrzejszym przechyle a oleju było mało. Trzeba wierzyć temu co na bagnecie i basta, elektronika to tylko może podpowiadać, ale nie ma co na tym polegać ostatecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crensch Opublikowano 1 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 zbliza mi sie teoretyczny przeglad po 30k (teoretyczny bo silnik ma jakies 22k ) i teraz juz przy kazdym uruchomieniu silnika pokazuje sie lo oil i gasnie dopiero kiedy sie ruszy i na bagnecie przy zimnym silniku oleju jest ponad max! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domadm Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Ponad max to też niedobrze - może przez to głupieje?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crensch Opublikowano 1 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 cholera juz wczesniej tak bylo...po ostatniej wizycie wyrownali z tego co pamietam dzisiaj jestem umowiony na przeglad 30k (bo w przyszlym tygodniu z 2k peknie a nie chce wracac na lawecie) to sprawdzic to maja... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MBL Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 olej ma normalną konsystencję? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crensch Opublikowano 1 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 wyglada na ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MBL Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 ... przeglad 30k ... jak po przeglądzie, co powiedzieli "oil"? usunęli przyczynę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crensch Opublikowano 4 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 ok przeglad wykryl jakies 2 awarie na gwarancji do zrobienia ale dotyczyly zawieszenia itp co do oleju to jedyne co zrobili po zmianie oleju to reset czujnika i to ma pomoc.. teraz bede sprawdzal czesciej poziom oleju i zobacze czy rosnie. na razie kontrolka sie nie zapala a mam wrazenie ze bryczka o wiele plynniej chodzi na nowym oleju oczywiscie wielkie podziekowania dla MISKA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domadm Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 crensch - ja też po wymianie (międzyprzeglądowej) mam wrażenie że lepiej mi autko myka, ale to dopiero pierwsza wymiana więc ten fabryczny olej startowy mógł być jakiś inny. I zużycie mi troszkę spadło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MBL Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 domadm - jaki masz przebieg? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domadm Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 dobijam do 20tys Spaliłem już ponad 2 tys litrów ON emitując przy okazji 5,5kg CO2 A właśnie mija pół roku od zakupu. Jak tak dalej pójdzie to przy sprzedaży będzie ponad 200 tys km :zdziw: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crensch Opublikowano 4 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 2 tys litrów ON emitując przy okazji 5,5kg CO2 ???? ja od czasu wpisywania spalilem 1k l i zapodalem prawie 3t c02 wiec jakos dziwnie... no mi peklo 30k w dwa lata (no chyba zebym doliczyl lawety i bryki zastepcze to by km wyszlo sporo wiecej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domadm Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 hmm, na chemię chodziłem ale żeby 5,5 tony to miało być?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MBL Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 Jak tak dalej pójdzie to przy sprzedaży... Ciekaw jestem, czy gdy byś teraz sprzedał na fakturę zwolniona z vat (biorąc pod uwagę odpis amortyzacyjny) byłbyś na "-" czy "+" ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domadm Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 szczerze mówiąc nie liczę tak, bo prawdopodobnie zostanie na służbie na więcej niż 5 lat, no chyba że wypuszczą nowy model z silnikiem 250KM i będzie odpis vatu, to się zastanowię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crensch Opublikowano 5 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 1l Ropy = 0,84 kg no to dalej 5 kilo nie bedzie tylko przy 2k dalej kole 2t ze sprintmotora wychodzi okolo 2,63 z litra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domadm Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Przede wszystkim emisja CO2 chyba zależy od ilości spalonego paliwa a nie przejechanych kilometrów (no ew. w funkcji kilometrów), bo przecież jak stoję na światłach to też "emituję" CO2!? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.