Gość mel Opublikowano 23 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2005 Mam wyciek oleju z okolic dekla zaworów ,po wymianie uszczelki wyciek nie ustąpił i do tego odnoszę wrażenie że odkręcają się śruby dokręcające pokrywę do głowicy. Czy może to być awaria jakichś uszczelek (oringów) przy układzie rozdzielacza (w tej okolicy jest wyciek), czy może zle wymieniłem uszczelkę dekla, czy musiałbym wymienić też śruby trzymające dekiel. Dla uściślenia podam że P10 przejechała już ponad 160 000 km. Z góry dziękuje za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca V6 Opublikowano 23 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2005 Ja bym sprawdził czy pokrywa zaworów nie jest krzywa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2005 a jakiego pochodzenia jest uszczelka po dekiel? orginalna, czy nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adasko240 Opublikowano 23 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2005 to wyżej to ja , zapomniałem sie zalogować :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mel Opublikowano 24 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2005 Uszczelka była ze znaczkiem JC auto - jakiś tani zamiennik, a był to pasek gumy dosyć miękkiej- pasowała do rowka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 8 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2005 przyczyna wycieku oleju może być też wysokie ciśnienie w silniku dzieje sie tak czasami gdy przewód (odma) odpowietrzająca jest przydławiony lub zatkany całkowicie najprościej można sprawdzić po wyjeciu bagnetu (czu u ciebie korka wlewu) jak mocno gazuje to zobacz odme ale może też to być niedolegająca uszczelka ;-) jak koledzy piszą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szpara Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Witam. Ja mam podobny problem z tym ze w sunnym 2.0 dlx. Rowniez spod dekla byly wycieki, wymienilem uszczelke i sie zaczelo . Normalnie polalo sie jak z wiadra! Nie wiem z jaka sila dokreca sie sruby, ale poprzedni wlasciciel chyba jej nie zalowal. W miejscu dolegania srub sa delikatne odksztalcenia. Doradzcie co zrobic aby nie cieklo, czy posmarowac silikonem i z jaka sila dokrecac sruby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MJ Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 tez to mam ... czyzby jakas "typowa usterka ????" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 10 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 tak, usterka typowa... można spróbować splanować dekiel, może być krzywy, powinno pomóc aha.. pamiętajcie też żeby przed założeniem dokładnie odtłuścić powierzchnie ptrzylegania uszczelki a pokrywe przykręcajcie na krzyż, tak jak się dociąga głowice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 10 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 I zawsze przed dokreceniem dajcie silikonu w miejsca rowkow miedzy gladzia a zaokragleniem, gdzie sa lozyska walka i simerringi walka. Tam w samym rozku zawsze trzeba dac troszke silikonku. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szpara Opublikowano 10 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 Tak tez uczynilem i wszystko wrocilo do normy :grin: . Powierzchnie odtluscilem tam gdzie mowil Dżodżo zasilikonowalem i jest git . Dekiel wykonany jest z cienkiej blachy, wiec planowac byloby ciężko, lekko go naprostowalem. Nie wolno dokrecac bardzo mocno, uszczelka lest gruba i miekka wiec trzeba uwazac na ten dekiel by go nie pokrzywic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość axg Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Ja tez mialem podobny problem, po wymianie przez mechanika uszczelki pod pokrywa zaworw, olej ciekl bardziej niz przed wymiana. Rozebralem wszystko jeszcze raz, miejsca kontaktu uszczelki z glowica i deklem odtluscilem rozpuszczalnikiem. Nastepnie nalozylem cienka warstwe silikonu odpornego na wysokie temperatury. Poczekalem az silikon troche zgestnieje i wszystko skrecilem ze soba. Po tym zabiegu jak reka odjal, nic nie cieknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hermol Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 witam krzywy dekiel tez moze byc, odkreca sie i przykreca srby w odpowiedneij kolejnosci , ja raz odkrecilem na zywca, na szybko w drodze, ale niewiem czy sie skrzywil, u mnie po odkreceniu korka wlewu oleju mocno gazuje, wiec jak piszecie moze byc zapchana odma?? uszczelke bede zmienial niedlugo i przy okazji sprawdze luzy na zaworach, z tego co patrzalem w ksiazce nissan ma bardzo duza tolerancje luzow zaworowych, no ale na LPG raczej zawory sie nie luzuja tylko sciskaja pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.