Guest mel Posted January 23, 2005 Share Posted January 23, 2005 Mam wyciek oleju z okolic dekla zaworów ,po wymianie uszczelki wyciek nie ustąpił i do tego odnoszę wrażenie że odkręcają się śruby dokręcające pokrywę do głowicy. Czy może to być awaria jakichś uszczelek (oringów) przy układzie rozdzielacza (w tej okolicy jest wyciek), czy może zle wymieniłem uszczelkę dekla, czy musiałbym wymienić też śruby trzymające dekiel. Dla uściślenia podam że P10 przejechała już ponad 160 000 km. Z góry dziękuje za pomoc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaca V6 Posted January 23, 2005 Share Posted January 23, 2005 Ja bym sprawdził czy pokrywa zaworów nie jest krzywa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 23, 2005 Share Posted January 23, 2005 a jakiego pochodzenia jest uszczelka po dekiel? orginalna, czy nie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest adasko240 Posted January 23, 2005 Share Posted January 23, 2005 to wyżej to ja , zapomniałem sie zalogować :? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mel Posted January 24, 2005 Share Posted January 24, 2005 Uszczelka była ze znaczkiem JC auto - jakiś tani zamiennik, a był to pasek gumy dosyć miękkiej- pasowała do rowka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest heineken72 Posted February 8, 2005 Share Posted February 8, 2005 przyczyna wycieku oleju może być też wysokie ciśnienie w silniku dzieje sie tak czasami gdy przewód (odma) odpowietrzająca jest przydławiony lub zatkany całkowicie najprościej można sprawdzić po wyjeciu bagnetu (czu u ciebie korka wlewu) jak mocno gazuje to zobacz odme ale może też to być niedolegająca uszczelka ;-) jak koledzy piszą Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest szpara Posted February 14, 2006 Share Posted February 14, 2006 Witam. Ja mam podobny problem z tym ze w sunnym 2.0 dlx. Rowniez spod dekla byly wycieki, wymienilem uszczelke i sie zaczelo . Normalnie polalo sie jak z wiadra! Nie wiem z jaka sila dokreca sie sruby, ale poprzedni wlasciciel chyba jej nie zalowal. W miejscu dolegania srub sa delikatne odksztalcenia. Doradzcie co zrobic aby nie cieklo, czy posmarowac silikonem i z jaka sila dokrecac sruby. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MJ Posted March 9, 2006 Share Posted March 9, 2006 tez to mam ... czyzby jakas "typowa usterka ????" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KOSA Posted March 10, 2006 Share Posted March 10, 2006 tak, usterka typowa... można spróbować splanować dekiel, może być krzywy, powinno pomóc aha.. pamiętajcie też żeby przed założeniem dokładnie odtłuścić powierzchnie ptrzylegania uszczelki a pokrywe przykręcajcie na krzyż, tak jak się dociąga głowice Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dżodżo Posted March 10, 2006 Share Posted March 10, 2006 I zawsze przed dokreceniem dajcie silikonu w miejsca rowkow miedzy gladzia a zaokragleniem, gdzie sa lozyska walka i simerringi walka. Tam w samym rozku zawsze trzeba dac troszke silikonku. POZDRAWIAM..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest szpara Posted March 10, 2006 Share Posted March 10, 2006 Tak tez uczynilem i wszystko wrocilo do normy :grin: . Powierzchnie odtluscilem tam gdzie mowil Dżodżo zasilikonowalem i jest git . Dekiel wykonany jest z cienkiej blachy, wiec planowac byloby ciężko, lekko go naprostowalem. Nie wolno dokrecac bardzo mocno, uszczelka lest gruba i miekka wiec trzeba uwazac na ten dekiel by go nie pokrzywic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest axg Posted March 22, 2006 Share Posted March 22, 2006 Ja tez mialem podobny problem, po wymianie przez mechanika uszczelki pod pokrywa zaworw, olej ciekl bardziej niz przed wymiana. Rozebralem wszystko jeszcze raz, miejsca kontaktu uszczelki z glowica i deklem odtluscilem rozpuszczalnikiem. Nastepnie nalozylem cienka warstwe silikonu odpornego na wysokie temperatury. Poczekalem az silikon troche zgestnieje i wszystko skrecilem ze soba. Po tym zabiegu jak reka odjal, nic nie cieknie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hermol Posted March 26, 2006 Share Posted March 26, 2006 witam krzywy dekiel tez moze byc, odkreca sie i przykreca srby w odpowiedneij kolejnosci , ja raz odkrecilem na zywca, na szybko w drodze, ale niewiem czy sie skrzywil, u mnie po odkreceniu korka wlewu oleju mocno gazuje, wiec jak piszecie moze byc zapchana odma?? uszczelke bede zmienial niedlugo i przy okazji sprawdze luzy na zaworach, z tego co patrzalem w ksiazce nissan ma bardzo duza tolerancje luzow zaworowych, no ale na LPG raczej zawory sie nie luzuja tylko sciskaja pozdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.