Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Uszczelnianie silnika


Guest mel
 Share

Recommended Posts

Mam wyciek oleju z okolic dekla zaworów ,po wymianie uszczelki wyciek nie ustąpił i do tego odnoszę wrażenie że odkręcają się śruby dokręcające pokrywę do głowicy. Czy może to być awaria jakichś uszczelek (oringów) przy układzie rozdzielacza (w tej okolicy jest wyciek), czy może zle wymieniłem uszczelkę dekla, czy musiałbym wymienić też śruby trzymające dekiel. Dla uściślenia podam że P10 przejechała już ponad 160 000 km. Z góry dziękuje za pomoc.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest heineken72

przyczyna wycieku oleju może być też wysokie ciśnienie w silniku

dzieje sie tak czasami gdy przewód (odma) odpowietrzająca jest przydławiony lub zatkany całkowicie

 

najprościej można sprawdzić po wyjeciu bagnetu (czu u ciebie korka wlewu) jak mocno gazuje to zobacz odme

 

 

ale może też to być niedolegająca uszczelka ;-)

jak koledzy piszą

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Witam.

Ja mam podobny problem z tym ze w sunnym 2.0 dlx.

Rowniez spod dekla byly wycieki, wymienilem uszczelke i sie zaczelo :( .

Normalnie polalo sie jak z wiadra! Nie wiem z jaka sila dokreca sie sruby, ale poprzedni wlasciciel chyba jej nie zalowal. W miejscu dolegania srub sa delikatne odksztalcenia.

Doradzcie co zrobic aby nie cieklo, czy posmarowac silikonem i z jaka sila dokrecac sruby.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

tak, usterka typowa...

można spróbować splanować dekiel, może być krzywy, powinno pomóc

aha.. pamiętajcie też żeby przed założeniem dokładnie odtłuścić powierzchnie ptrzylegania uszczelki a pokrywe przykręcajcie na krzyż, tak jak się dociąga głowice

Link to comment
Share on other sites

Guest Dżodżo

I zawsze przed dokreceniem dajcie silikonu w miejsca rowkow miedzy gladzia a zaokragleniem, gdzie sa lozyska walka i simerringi walka. Tam w samym rozku zawsze trzeba dac troszke silikonku.

 

 

POZDRAWIAM.....

Link to comment
Share on other sites

Guest szpara

Tak tez uczynilem i wszystko wrocilo do normy :grin: . Powierzchnie odtluscilem tam gdzie mowil Dżodżo zasilikonowalem i jest git :D . Dekiel wykonany jest z cienkiej blachy, wiec planowac byloby ciężko, lekko go naprostowalem. Nie wolno dokrecac bardzo mocno, uszczelka lest gruba i miekka wiec trzeba uwazac na ten dekiel by go nie pokrzywic.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ja tez mialem podobny problem, po wymianie przez mechanika uszczelki pod pokrywa zaworw, olej ciekl bardziej niz przed wymiana. Rozebralem wszystko jeszcze raz, miejsca kontaktu uszczelki z glowica i deklem odtluscilem rozpuszczalnikiem. Nastepnie nalozylem cienka warstwe silikonu odpornego na wysokie temperatury. Poczekalem az silikon troche zgestnieje i wszystko skrecilem ze soba. Po tym zabiegu jak reka odjal, nic nie cieknie.

Link to comment
Share on other sites

Guest Hermol

witam

krzywy dekiel tez moze byc, odkreca sie i przykreca srby w odpowiedneij kolejnosci , ja raz odkrecilem na zywca, na szybko w drodze, ale niewiem czy sie skrzywil, u mnie po odkreceniu korka wlewu oleju mocno gazuje, wiec jak piszecie moze byc zapchana odma??

uszczelke bede zmienial niedlugo i przy okazji sprawdze luzy na zaworach, z tego co patrzalem w ksiazce nissan ma bardzo duza tolerancje luzow zaworowych, no ale na LPG raczej zawory sie nie luzuja tylko sciskaja

pozdr

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...