czarnny3 Posted May 14, 2007 Share Posted May 14, 2007 Witam Mam pare pytan, co do przekladki a dokladnie z 1,4 do 2.0 angielskiej almerki bo jest taka tanio do kupienia i tak sie zastanawiam czy to sie oplaca i czy duzo przytym roboty i czy wszystkie czesi z 1,4 beda pasowaly do 2,0 bo srodek to chyba powinien a maglownic, pompka hamulcowa i co jeszcze moglo by nie pasowac Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest saki Posted May 14, 2007 Share Posted May 14, 2007 ja swoje zdanie o takich przekladkach mam.Zaden, nawet najlepszy warsztat nie zlozy ci samochodu jak fabryka. Beda ciagle cyrki. A to cos stuka, a to skrzypi, a to obciera, albo nie dochodzi. Wiecej zabawy niz co co warte. Oszczedzisz 500 euro, gora 700. I bedziesz sie tylko wkurzal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Yaroo Posted May 15, 2007 Share Posted May 15, 2007 Pogadaj z Zell'em ma teraz 2.0 w swojej Almie N15 a wcześniej miał 1.4 dokonał przekładnki z anglika Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zell Posted May 15, 2007 Share Posted May 15, 2007 czarnny3, chodzi ci o przekladkę kiery w RHD 2.0 z częściami z LHD 1.4, tak ? Najlepiej jak kupisz na szrocie taki zestaw przekladkowy, sporo tego jest ale nie są to drogie rzeczy m.in. ściana grodziowa, deska rozdzielcza, pedaly, linki wszystkie, magiel, nagrzewnicę, panel centralny, nawiew, wiązkę wewnętrzną, boczki, przewody i jeszcze parę rzeczy. Kiedyś widzialem caly zestaw za okolo 1500 zl. Warsztat zajmujący się takimi przekladkami weźmie coś kole 1000-2000 zl za robotę. Pompy (hamulcowa, abs'u) moża wykorzystać te co są tylko trzeba przewody dać z LHD. Jak znajdziesz części i dobry warsztat to można zaoszczędzić okolo 5000 zl jak kupować taki sam na rynku LHD. Auta w GB są raczej w dobrym stanie a jako, że dużo ich tam to są tanie. Ja uszkodzoną GTi kupilem za okolo 2100 zl, w super stanie za 5-7 tys kupisz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
czarnny3 Posted May 15, 2007 Author Share Posted May 15, 2007 witam Dzieki za odpowiedz a do przekladki to ja mam almerke 1.4 tylko teraz tak sie zastanawiam czy lepiej z 2.0 do 1.4 wrzucic silnik i cala reszte jak zrobil to kolega zell czy srodek z 1,4 do 2.0 co lepiej bo narazie tak sie zastanawiam co i jak i czy to dobry pomysl dodam jeszcze ze bym sam przekladal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.