Guest ynio Posted May 15, 2007 Share Posted May 15, 2007 Witam Wywaliłem katalizator, teraz mam pięknie wspawaną rurkę ale niestety alma wydajnie bardziej zamulona. Czy brak katalizatora może obniżyć moc (moment) ? Dodam ze to N15 1.4 (benzyna) i cala reszta orurowania pozostała stara (oryginalna). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest klajgus Posted May 15, 2007 Share Posted May 15, 2007 ja pierdziele,a ja na dniach szykowałem sie to tej samej operacji a tu taki post,trochę to dziwne bo w dziale tuning jest napisane ze tą "operacje" nasze silniki bardzo lubią, czekam na inne posty tych co wywalili kata i ich odczucia Link to comment Share on other sites More sharing options...
zbyszekN15 Posted May 15, 2007 Share Posted May 15, 2007 Nie mam doświadczeń praktycznych w tym względzie. Czytałem jednak w "Motorze", że usunięcie katalizatora może przynieść odwrotny od zamierzonego efekt, czyli zmniejszenie mocy. Wynika to ze zmiany "parametrów wydechu" w stosunku do zaprojektowanej dla konkretnego silnika. Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ynio Posted May 15, 2007 Share Posted May 15, 2007 ja pierdziele,a ja na dniach szykowałem sie to tej samej operacji nie rób tego, chyba ze to ja mam cos nie tak z furą. kolejny minus - glosniejszy jest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vqsoft1 Posted May 15, 2007 Share Posted May 15, 2007 WitamWywaliłem katalizator, teraz mam pięknie wspawaną rurkę ale niestety alma wydajnie bardziej zamulona. Czy brak katalizatora może obniżyć moc (moment) ? Dodam ze to N15 1.4 (benzyna) i cala reszta orurowania pozostała stara (oryginalna). Yniek moja zdanie znasz. teraz albo dopracujesz dolot coby wyrównać dol albo montujesz kat metalowy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ynio Posted May 15, 2007 Share Posted May 15, 2007 Yniek moja zdanie znasz. teraz albo dopracujesz dolot coby wyrównać dol albo montujesz kat metalowy. bedzie metalowy, nie lubie wycia wydechu, nie lubie tak glupio ladowac sie w koszta, ale coz, jestem tylko informatyk :one: :sylwester: :sylwester: :sylwester: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vqsoft1 Posted May 15, 2007 Share Posted May 15, 2007 Yniek moja zdanie znasz. teraz albo dopracujesz dolot coby wyrównać dol albo montujesz kat metalowy. bedzie metalowy, nie lubie wycia wydechu, nie lubie tak glupio ladowac sie w koszta, ale coz, jestem tylko informatyk :one: :sylwester: :sylwester: :sylwester: nie sap staruszku. będzie dobrze. odbierzesz tego starego kata sprzedaż go i troszkę dolozysz Link to comment Share on other sites More sharing options...
darek101120 Posted May 15, 2007 Share Posted May 15, 2007 Jak mialem N15 wywalilem kata wspawalem rurke osiagi sie nie zmienily jeden czort z katem czy bez. Autko wydawalo z siebie taki metaliczny rezonans i wyciolem ta rurke i wstawilem tlumik przelotowy dzwiek autka wrucil donormy i tez to samo nic nie przybylo mocy ani nie ubylo wiec jak dla mnie ta operacja nie ma sensu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.