Gość Peja Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 Witam Od pewnego czasu mam pewien problem z moim nissankiem. Po pierwsze zawsze zapalał za pierwszym razem ale od pewnego czasu potrafi odpalić dopiero za 2 czy 3. Kiedy odpalam zaczynają spadać obroty i w efekcie gaśnie. Kiedy już odpalę silnik wszystko jest ok do momentu aż się rozgrzeje, potem coś zaczyna go zatykać. Silnik traci moc i zaczyna chodzić nie równomiernie ;/. Czasem jak pokręcę go wyżej to wszystko wraca do normy czasem potrafi się "wyregulować" na niskich obrotach. Podczas jazdy potrafi się zatkać i odetkać po kilku sekundach a potem z powrotem zatkać. Nie wiem co jest przyczyną dodam tylko, że jest wyposażony w gaz, jednak wyżej wymienione objawy występują na gazie jak i benzynie. Jest to model CA18DET 1.8 16V. Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam PS. Nie zauważyłem ubytku oleju czy płynu chłodzącego. Myślę że mogą to być świece aczkolwiek mogę się mylić bo jestem zielony jeżeli chodzi o samochody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azorek Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 Wymień świece i przewody wysokiego napięcia, ja bym od tego zaczął. no i używaj wyszukiwarki znajdziesz tam np. to http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...okiego+napiecia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Peja Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 Dzięki za odpowiedzi najpierw zabiorę się za sprawdzenie świec i przewodów, mam nadzieje że to nie silniczek krokowy bo będzie trochę pracy przy nim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...