Guest Peja Posted May 15, 2007 Share Posted May 15, 2007 Witam Od pewnego czasu mam pewien problem z moim nissankiem. Po pierwsze zawsze zapalał za pierwszym razem ale od pewnego czasu potrafi odpalić dopiero za 2 czy 3. Kiedy odpalam zaczynają spadać obroty i w efekcie gaśnie. Kiedy już odpalę silnik wszystko jest ok do momentu aż się rozgrzeje, potem coś zaczyna go zatykać. Silnik traci moc i zaczyna chodzić nie równomiernie ;/. Czasem jak pokręcę go wyżej to wszystko wraca do normy czasem potrafi się "wyregulować" na niskich obrotach. Podczas jazdy potrafi się zatkać i odetkać po kilku sekundach a potem z powrotem zatkać. Nie wiem co jest przyczyną dodam tylko, że jest wyposażony w gaz, jednak wyżej wymienione objawy występują na gazie jak i benzynie. Jest to model CA18DET 1.8 16V. Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam PS. Nie zauważyłem ubytku oleju czy płynu chłodzącego. Myślę że mogą to być świece aczkolwiek mogę się mylić bo jestem zielony jeżeli chodzi o samochody. Link to comment Share on other sites More sharing options...
azorek Posted May 16, 2007 Share Posted May 16, 2007 Wymień świece i przewody wysokiego napięcia, ja bym od tego zaczął. no i używaj wyszukiwarki znajdziesz tam np. to http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...okiego+napiecia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Peja Posted May 16, 2007 Share Posted May 16, 2007 Dzięki za odpowiedzi najpierw zabiorę się za sprawdzenie świec i przewodów, mam nadzieje że to nie silniczek krokowy bo będzie trochę pracy przy nim. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest EnDrIu WAWA Posted May 17, 2007 Share Posted May 17, 2007 jesli to taki sam silnik(z tego co podales symbol to tak) co w 200sx s13 to poszukaj na www.turbokillers.com/forum wydaje mi sie, ze nawet nie dawno czytalem o takim przypadku na wlasnie turbokillersach Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Peja Posted May 17, 2007 Share Posted May 17, 2007 Witam obejrzałem świece i nie są w najgorszym stanie, przewody i silniczek krokowy też chyba zaczyna padać któraś cewka zapłonowa ;/ To była wina cewki.... :diabel2: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.