ammaimon Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 A szpera dedykowana do Primery P10GT bedzie pasowac bez klopotu do skrzyni w Sunnym GTI? Bo dedykowanych do pulsara, albo juz nie produkuja (jak chyba Quaife) albo nie ma wogole w ofercie :/ Kiedys na Nissantechu poruszylem temat ITB do SR20DE. Wiekszosc odradzala ten pomysl, bo "lepiej zeswapowac VE", ale dowiedzialem sie wlasnie, ze do prawidlowego ogarniecia ITB jest konieczny algorytm alfa-N i korekcja barometryczna, czyli "mapsensor mierzący jakie jest danego dnia ciśnienie atmoferyczne-nazywa się to tez korekcją wysokościową,bo rzecz jasna że cisnienie atmosferyczne zmienia sie wraz z wysokością npm." Jestem bardzo ciekawy, jaki bedzie efekt koncowy u Ciebie, bo sam ciagle mysle o ITB, ale ogrom pracy i koszt narazie mnie troche przerazaja.. Masz moze jakies zdjecia, jak to u Ciebie wyglada? Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PumaRST Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 A szpera dedykowana do Primery P10GT bedzie pasowac bez klopotu do skrzyni w Sunnym GTI? przecież to te same skrzynie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 dokładie szpera z p10 gt i n14 to to samo pulsar to raczej szpeera do GTI-R a co do mapsensora to właśnie DTA obsługuje mapsensor dlatego mogę w końcu wywalić przepływkę a co do VE to poza tym że głowica ma większe kanały to zmienne fazy w wyścigach to dla mnie kompletna bzdura bo i tak tego się nie wykorzystuje ..zreszta kanały w mojej głowicy mam rozwiercone bardziej niż w VE więc tak naprawdę mam co mi trzeba jak nie masz chęci nic grzebać to wrzuć VE i temat załatwiony...ja miałem SR20 DE do dyspozucji i stwierdziłem że jak mam wydać kolejne pieniądze na VE to wolę je zainwestować w mój motor i lepiej na tym wyjdę skoro i tak miałem zamiar grubo dłubać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 jak nie masz chęci nic grzebać to wrzuć VE i temat załatwiony...ja miałem SR20 DE do dyspozucji i stwierdziłem że jak mam wydać kolejne pieniądze na VE to wolę je zainwestować w mój motor i lepiej na tym wyjdę skoro i tak miałem zamiar grubo dłubać Hamownia najlepiej to zweryfikuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 dokładnie ..masz rację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 aaa.. faktycznie, zapomnialem, ze u Ciebie bedzie tym sterowac DTA dzieki za tip ze skrzynia, ale mimo znalezienia szpery w ofercie, informacja jest, ze produkcja zostala przerwana :-/ nie no, ja VE nie chce na 100%, bo moje DE juz jest zbyt zdlubane, zeby sie bawic w zmiane silnika. teraz poprostu probuje wycisnac z niego jak najwiecej ;-) jakbys mial jakies zdjecia ITB to chetnie zobacze jak to u Ciebie wyszlo Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 (edytowane) fotki aktualnego ITB masz na poprzedbniej stronie w tym temacie co prawda jeszcze bez wszystkich lejków i wlotu ale samo ITB jest żeby nie było że projekt stoi Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us i kółko z czujnikiem położenia Uploaded with ImageShack.us Edytowane 23 Kwietnia 2011 przez CZAJNIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Bardzo fajnie wyszło mocowanie czujnika położenia wału, nie ukrywam że skomplikowany projekt i oby jakiś ciekawy efekt z tego wyszedł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 no nie ukrywam że bez tiga do alu to niektórych tematów bym nie ogarnał trzeba przyspieszyc troche robotę bo tez nie moge doczekac sie efektów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość podj Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Co tam masz za zawias ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 produkt własny na wkładach Bilsteina aktualnie jestem w trakcie odchudzania belki przedniego zawieszenia bo waży 26kg a to mnie zupełnie nie satysfakcjonuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PumaRST Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 (edytowane) produkt własny na wkładach Bilsteina odblokuj sobie skrzynkę bo mam pytanie w tej kwestii. Lub napisz mi PW czy mozesz wykonać taki gwint do N15 i napisz koszt oraz co potrzeba z oryginalnych gratów i wszystkie potrzebne info. Edytowane 3 Maja 2011 przez PumaRST Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 (edytowane) opustoszyłem całą skrzynkę więc chyba powinno działać sorry, nie zwróciłem uwagi ze w skrzynce mieści sie tylko 50 wiadomości porcja nowych fotek prosto z budowy: Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Edytowane 5 Czerwca 2011 przez CZAJNIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PumaRST Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 Ile zgubiłeś KG na tej belce?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 ok 10kg jeszcze trochę i odpalanie motoru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PumaRST Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 oo to może posłucham na zywo jak on żyje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 no chyba ażtak szybko to nie nastąpi bo najpierw muszę ogarnąć do końca Twojego aby spokojnie sie zabrać za instalację,wiązkęsilnikową i podłączenie DTA. czyli wezmę urlop i zaszyje siew ciszy i spokoju:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rastaman81 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 powiem ci ze grubo idziesz z tematem... ja ogólnie bawiłem się civic hb z 93r (jajko) i własnie do tego mniej wiecej dażyłem ale niestety plany na ten moment sie zmieniły i musiałem honde sprzedać i kupic coś ekonomicznego choć z almy jestem zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 z tematem może grubo ale z czasem na posuwanie się do przodu to już mniej. ale mam nadzieję że w końcu uda mi sie dopiąc wszystko i wyjdzie cos naprawdę tłustego jak na wolnossaka:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PumaRST Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 ale chyba przyspieszyło trochę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 ale chyba przyspieszyło trochę oj raczej nie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ali-En Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Czajnik, Twoja laminatowa maska GTI-R skąd była brana? Sam robiłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 6 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 kupiłem od kolesia z rally crossu ale teraz mam zamiar formę zrobić na całe body poszerzone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ali-En Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Czyli będziesz robił jeden kawałek maska i błotniki? Czy jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 nie każdy element osobno: maska tylna klapa zderzak przedni i tylny błotniki poszerzone przódi tył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.