Coobcio Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 np. 4-ro amperowe takie cegiełkowate 10 omowe. Ew. jak chcesz to ja do GTi-R wsadzam normalne wtryski wysokoomowe i wycinam w cholerę te skrzynki z rezystorami... To Ci mogę odstąpić jedną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 (edytowane) ooo i to by nie było głupie:) to jeszcze coś do inwestuje motor;)https://www.facebook...&type=1 składanie silnika po stwierdzeniu nieszczelności na zaworach dobiega powoli końca. aktualnie pompa oleju jest w przeróbce abyzwiekszyć jej wydajność. głowica gotowa wiec myslę że na dniach silnik będzie gotowy. przy okazji rozbiórki został doinwestowany .kute korby, śruby wału ARP i szpilki głowicy też ARP. zatem motor zakuty:))) https://www.facebook...&type=1 https://www.facebook...&type=3 aktualnosci:) Edytowane 12 Stycznia 2013 przez CZAJNIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ad@mus Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 (edytowane) ale zorane kanaly:) ty tych samoregulatorow nie masz? czy portingowales bardziej dol/zejscie kanalow i boki no i teraz uszczelka hand made albo sylikon co?? albo to sa wydechowe kanaly? Edytowane 3 Lutego 2013 przez Ad@mus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 mam samoregulatory ale w tej głowicy to zgrubienie jest pomiedzy kanałami a nie w kanale. to fota strony ssacej nie miałem 5zł więc wrzuciłem 1zł. uszczelkę wycianam wodą. do tego jest ITB z lejkami. wieksze zawory i obrobione gniazda pochlastałem jedną głowicę na plastry aby mieć przekroje gdzie ile jest materiału do zebrania:)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ad@mus Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 to jest kadlub z high porta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 high i low port miały taki sam kadłub silnika ve miał troche inny blok z racji dodatkowego kanału olejowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Jak tam składanie wozu, ruszysz kiedyś z nami na tor poznań ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 nie, bo dostane baty i na co mi to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.