Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nissan N-14 GTI Racing Car


Gość CZAJNIK
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość CZAJNIK

Ktoś wspominał ze nie dam rady odpalić wolnossącego na 4 przepustnicach z GTI-R oraz wtryskach 440 z niego.... a jednak odpalił wystarczyło zestroić HEHEHE jeszcze zawieszenie lakier i JAZDA :P

 

narazie nie mam jak fotek wrzucić

Edytowane przez CZAJNIK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kivi się śmiał :D

Ja dzisiaj wystroiłem Astrę GSI + Turbo i to na wtryskach 500ccm - na podciśnieniach trzyma AFR 14,7-8 no problemo, a wolne ma jedwabiste :)

 

Fotki mile widziane, zestrój to do końca i czekamy na wyniki z hamowni :D

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 3 lata później...

dlugo mnie tu nie było-czas powrócić i cos napisać ... auto w trakcie totalnej przebudowy. całkiem nowy motor,tłoki,ITB,DTA, wydech, zawieszenie,poszerzenie i odchudzenie nadwozia-laminaty. plan startów to WPP albo GSMP być może starczy funduszy na jedno i drugie.

 

no to doszly fotki

post-4690-097320800 1286317984_thumb.jpg

post-4690-061601100 1286318103_thumb.jpg

post-4690-098044000 1286318179_thumb.jpg

post-4690-043847300 1286318297_thumb.jpg

Edytowane przez CZAJNIK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlugo mnie tu nie było-czas powrócić i cos napisać ... auto w trakcie totalnej przebudowy. całkiem nowy motor,tłoki,ITB,DTA, wydech, zawieszenie,poszerzenie i odchudzenie nadwozia-laminaty. plan startów to WPP albo GSMP być może starczy funduszy na jedno i drugie.

 

no to doszly fotki

 

prośba do modów

 

proszę o przerzucenie tego tematu do działu projekty .....

 

Czym to chcesz wystroić ? Świnka czy jakiś stand alone ?

Jestem ciekaw ile waży twój sunny teraz...

Jakie masz wałki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wałki cat cams

a wyżej pisałem że DTA jest zamontowane

 

Jakoś przegapiłem :D

No jestem ciekaw jaka moc wyjdzie :D:)

Skrzynia seria sunny gti + szpera ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

O Kurcze będzie grubo coś czuję, krubszy konfig jak u Kiviego ale do SR20VE pewno jeszcze trochę zabraknie - no ale te silniki niestety nie są homologowane... ;/

PS. zamiast kutych tłoków tenij by wyszło wsadzić te z SR16VE, zapewniają one 11,7:1

 

No to czekamy na wyniki z hamowni po dotarciu i zestorjeniu auta oczywiście :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

coś Ty sie tak uparł na to VE? w wyścigach i tak nie ma znaczenia zmienny rozrząd a kanały w głowicy mam i tak na maxa porozwiercane.

ja mogę wrzucić VE bo staruje w E1 i mogę wprowadzać dowolne modyfikacje poza zmianą pojemności rzecz jasna i montażem turbo NOS-a i tego typu rzeczy ale nie sądzę aby to było konieczne ba moje DE jest wystarczająco pogrzebane

 

no to jeszcze świeże fotki kolektora

 

20101228004.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

20101228007.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Edytowane przez CZAJNIK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uparałem się na VE bo jest to zdecydowanie najtańsze zaawansowane grzebanie nissanowego 2.0 :)

Pomijając kwestię wydechu, dolotu oraz strojenia w takim DE trzeba sporo zrobić by mieć chociaż 200KM: wałki, talerzyki i spręzynki, przerobić głowicę, większe wtryski - co wychodzi więcej niż zakup SR20VE...

Ponadto tak zgrzebany DE będzie bez porównania bardziej awaryjny do tego będzie więcej palić i charakteryzować się niską kultura pracy...

 

Ale bardzo miło że jeszcze ktoś w tym kraju dopieszcza klasyka jakim jest SR20DE i życzę dużych mocy :)

 

Ps. Kolektor przyjemnie się prezentuje - fajnie by było go przebadać na hamowni... po najniższej lini oporu zawsze chodziłem i chińczyki wsadzałem a wydeje mi się że można by coś lepszego zbudować...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobaczymy co wyjdzie. a tak na marginesie to kultura pracy wyczynowego motoru to raczej najmniej istotna rzecz :rolleyes:

 

ah jeśli o moc chodzi to ja nie robie pogoni za KM. znacznie bardziej zależy mi na Nm. jak sam wiesz aby auto przyspieszało żwawo to potrzebny jest moment w odpowiednim zakresie a dopiero na drugim miejscu moc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam spieka sprawdzonego w boju i jest ok więc organika mi nie trzeba.

 

stosuję docisk i łożysko SACHS a do tego spieka jak na fotce powyżej i kompletnie nie ma z tym problemów dlatego nie widze powodu aby montować organika ale dzieki za podpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

za mało zdecydowanie GTI-R ma średnicę 45 cz 46 a teraz mam 50 zamontowane...trudno określic ile dało zamo ITB bo nagrzebane było więcej nie robiłenm testów przed ITB i po zamontowaniu go. na seryjnych zaworach wypluło coś koło 180KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za mało zdecydowanie GTI-R ma średnicę 45 cz 46 a teraz mam 50 zamontowane...trudno określic ile dało zamo ITB bo nagrzebane było więcej nie robiłenm testów przed ITB i po zamontowaniu go. na seryjnych zaworach wypluło coś koło 180KM

 

a co miałeś narobione poza ITB porównam sobie do swo, pytam ponieważ się od jakiegoś czasu zastanawiam nad takim rozwiązaniem. I czy dało się to wystroić na ECUmasterze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem tkwi w przepływce ... trzeba ja wywalić i na Ecu masterze wystroisz raczej bez problemu ja miałem SMT 6 i przepływkę w większej rurze

 

miałem dopręzony motor (JE Pistons) obrobione kanały, zawory zostały seryjne wałki Cat Cams , regulowane kółka rozrządu ,wolny wydech, no i te nieszczęsne ITB z GTIR z wtryskami 440 czy 444 te seryjne z GTIR

 

a no wał jeszcze odchudzony i koło ale to raczej na moc nie miało wpływu tylko na wkręcanie sie silnika

Edytowane przez CZAJNIK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no raczej nie sama konstrukcja jeśli chodzi o działanie w silniku N/A jest niezbyt dobra bo kanał jest trochę powykręcany i jak pisałem średnica przepustnic za mała przy turbinowcu powietrze jest dmuchane więc nie ma to az tak wielkiego znaczenia faktem jest że to tanie rozwiązanie

 

aczkolwiek można spróbować czy po wywaleniu przepływki i zestrojeniu tego ECU masterem nie bedzie lepszego wyniku ale to już nie ja bedę się tym zajmował bo teraz mam fi 50 ITB i DTA więc dla mnie nie ma to kompletnie sensu. :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie obilo sie o uszy, ze rzezba z ITB z GTI-R jest raczej niewarta swieczki, bo ponoc nic nie pasuje :) sam kiedys sie przymierzalem do takiej modyfikacji, ale poki co odpuscilem temat. Jak rozwiazales problem korekcji barometrycznej przy obecnym ITB i wolne obroty?

 

Szpera Nismo to nowka czy uzywana? Na obecnej stronie Nismo nie znalazlem szpery dedykowanej do Sunny/Pulsar.. Chyba, ze zle szukalem? :P

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szperę kupiłem nową ale to już ze dwalata temu chyba było

 

wolne obroty to banał bo robisz kanał obejściowyprzepustnic i montujesz zwykły zawór od gazu

 

 

co do ITB z GTI-R to nie ma aż takiej rzeźby po prostu trzeba wywiercić cztery dodatkowe otwory i delikatnie podszlifować kanału ale istotnie gra nie warta swieczki tak wiec dobrze ze sobie odpuściłeś ...ja to niestety przetestowałem

 

... a z tą korekcja barometryczna o co konkretnie Ci chodzi sprecyzuj bo nie za bardzo rozumiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...