Gość CZAJNIK Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 (edytowane) Ktoś wspominał ze nie dam rady odpalić wolnossącego na 4 przepustnicach z GTI-R oraz wtryskach 440 z niego.... a jednak odpalił wystarczyło zestroić HEHEHE jeszcze zawieszenie lakier i JAZDA narazie nie mam jak fotek wrzucić Edytowane 28 Listopada 2010 przez CZAJNIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 Kivi się śmiał Ja dzisiaj wystroiłem Astrę GSI + Turbo i to na wtryskach 500ccm - na podciśnieniach trzyma AFR 14,7-8 no problemo, a wolne ma jedwabiste Fotki mile widziane, zestrój to do końca i czekamy na wyniki z hamowni 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 czajnik , nie spij z ta skrzynią bo konkurencja tez nie śpi a i szpera Nismo też sie przyda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość --Mlody-- Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 czajnik , gratuluje , czekam na efekt , sam przyjade to obejrzec do Ciebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 hehe konsekwentnie dp przodu...graty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adrianevo1 Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 Czajnik wreszcie byś tym wyjechał :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 (edytowane) dlugo mnie tu nie było-czas powrócić i cos napisać ... auto w trakcie totalnej przebudowy. całkiem nowy motor,tłoki,ITB,DTA, wydech, zawieszenie,poszerzenie i odchudzenie nadwozia-laminaty. plan startów to WPP albo GSMP być może starczy funduszy na jedno i drugie. no to doszly fotki Edytowane 25 Listopada 2010 przez CZAJNIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 dlugo mnie tu nie było-czas powrócić i cos napisać ... auto w trakcie totalnej przebudowy. całkiem nowy motor,tłoki,ITB,DTA, wydech, zawieszenie,poszerzenie i odchudzenie nadwozia-laminaty. plan startów to WPP albo GSMP być może starczy funduszy na jedno i drugie. no to doszly fotki prośba do modów proszę o przerzucenie tego tematu do działu projekty ..... Czym to chcesz wystroić ? Świnka czy jakiś stand alone ? Jestem ciekaw ile waży twój sunny teraz... Jakie masz wałki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 wałki cat cams a wyżej pisałem że DTA jest zamontowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 wałki cat cams a wyżej pisałem że DTA jest zamontowane Jakoś przegapiłem No jestem ciekaw jaka moc wyjdzie Skrzynia seria sunny gti + szpera ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 szperę nismo masz na fotce skrzynia seria + 5.0 no to jeszcze kilka JE Pistons hehehe i głowa i jeszcze coś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 O Kurcze będzie grubo coś czuję, krubszy konfig jak u Kiviego ale do SR20VE pewno jeszcze trochę zabraknie - no ale te silniki niestety nie są homologowane... ;/ PS. zamiast kutych tłoków tenij by wyszło wsadzić te z SR16VE, zapewniają one 11,7:1 No to czekamy na wyniki z hamowni po dotarciu i zestorjeniu auta oczywiście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 (edytowane) coś Ty sie tak uparł na to VE? w wyścigach i tak nie ma znaczenia zmienny rozrząd a kanały w głowicy mam i tak na maxa porozwiercane. ja mogę wrzucić VE bo staruje w E1 i mogę wprowadzać dowolne modyfikacje poza zmianą pojemności rzecz jasna i montażem turbo NOS-a i tego typu rzeczy ale nie sądzę aby to było konieczne ba moje DE jest wystarczająco pogrzebane no to jeszcze świeże fotki kolektora Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Edytowane 30 Grudnia 2010 przez CZAJNIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 Uparałem się na VE bo jest to zdecydowanie najtańsze zaawansowane grzebanie nissanowego 2.0 Pomijając kwestię wydechu, dolotu oraz strojenia w takim DE trzeba sporo zrobić by mieć chociaż 200KM: wałki, talerzyki i spręzynki, przerobić głowicę, większe wtryski - co wychodzi więcej niż zakup SR20VE... Ponadto tak zgrzebany DE będzie bez porównania bardziej awaryjny do tego będzie więcej palić i charakteryzować się niską kultura pracy... Ale bardzo miło że jeszcze ktoś w tym kraju dopieszcza klasyka jakim jest SR20DE i życzę dużych mocy Ps. Kolektor przyjemnie się prezentuje - fajnie by było go przebadać na hamowni... po najniższej lini oporu zawsze chodziłem i chińczyki wsadzałem a wydeje mi się że można by coś lepszego zbudować... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 zobaczymy co wyjdzie. a tak na marginesie to kultura pracy wyczynowego motoru to raczej najmniej istotna rzecz ah jeśli o moc chodzi to ja nie robie pogoni za KM. znacznie bardziej zależy mi na Nm. jak sam wiesz aby auto przyspieszało żwawo to potrzebny jest moment w odpowiednim zakresie a dopiero na drugim miejscu moc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość podj Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 Czy czasem nie lepsze by było do tego typu wyścigów sprzęgło organiczne ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 mam spieka sprawdzonego w boju i jest ok więc organika mi nie trzeba. stosuję docisk i łożysko SACHS a do tego spieka jak na fotce powyżej i kompletnie nie ma z tym problemów dlatego nie widze powodu aby montować organika ale dzieki za podpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PumaRST Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 witam, bardzo fajne auto i ciekawy projekt. Mam pytanie ile jesli wogóle dalo ci ITB z GTI-R. Z góry dzieki za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 za mało zdecydowanie GTI-R ma średnicę 45 cz 46 a teraz mam 50 zamontowane...trudno określic ile dało zamo ITB bo nagrzebane było więcej nie robiłenm testów przed ITB i po zamontowaniu go. na seryjnych zaworach wypluło coś koło 180KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PumaRST Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 za mało zdecydowanie GTI-R ma średnicę 45 cz 46 a teraz mam 50 zamontowane...trudno określic ile dało zamo ITB bo nagrzebane było więcej nie robiłenm testów przed ITB i po zamontowaniu go. na seryjnych zaworach wypluło coś koło 180KM a co miałeś narobione poza ITB porównam sobie do swo, pytam ponieważ się od jakiegoś czasu zastanawiam nad takim rozwiązaniem. I czy dało się to wystroić na ECUmasterze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 12 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 (edytowane) problem tkwi w przepływce ... trzeba ja wywalić i na Ecu masterze wystroisz raczej bez problemu ja miałem SMT 6 i przepływkę w większej rurze miałem dopręzony motor (JE Pistons) obrobione kanały, zawory zostały seryjne wałki Cat Cams , regulowane kółka rozrządu ,wolny wydech, no i te nieszczęsne ITB z GTIR z wtryskami 440 czy 444 te seryjne z GTIR a no wał jeszcze odchudzony i koło ale to raczej na moc nie miało wpływu tylko na wkręcanie sie silnika Edytowane 12 Lutego 2011 przez CZAJNIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PumaRST Opublikowano 12 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 dzieki za info, widzę że raczej nie uważasz ITB z GTI-R za dobrą opcje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 no raczej nie sama konstrukcja jeśli chodzi o działanie w silniku N/A jest niezbyt dobra bo kanał jest trochę powykręcany i jak pisałem średnica przepustnic za mała przy turbinowcu powietrze jest dmuchane więc nie ma to az tak wielkiego znaczenia faktem jest że to tanie rozwiązanie aczkolwiek można spróbować czy po wywaleniu przepływki i zestrojeniu tego ECU masterem nie bedzie lepszego wyniku ale to już nie ja bedę się tym zajmował bo teraz mam fi 50 ITB i DTA więc dla mnie nie ma to kompletnie sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Mnie obilo sie o uszy, ze rzezba z ITB z GTI-R jest raczej niewarta swieczki, bo ponoc nic nie pasuje sam kiedys sie przymierzalem do takiej modyfikacji, ale poki co odpuscilem temat. Jak rozwiazales problem korekcji barometrycznej przy obecnym ITB i wolne obroty? Szpera Nismo to nowka czy uzywana? Na obecnej stronie Nismo nie znalazlem szpery dedykowanej do Sunny/Pulsar.. Chyba, ze zle szukalem? Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 szperę kupiłem nową ale to już ze dwalata temu chyba było wolne obroty to banał bo robisz kanał obejściowyprzepustnic i montujesz zwykły zawór od gazu co do ITB z GTI-R to nie ma aż takiej rzeźby po prostu trzeba wywiercić cztery dodatkowe otwory i delikatnie podszlifować kanału ale istotnie gra nie warta swieczki tak wiec dobrze ze sobie odpuściłeś ...ja to niestety przetestowałem ... a z tą korekcja barometryczna o co konkretnie Ci chodzi sprecyzuj bo nie za bardzo rozumiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.