Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

jestem laikiem ale mam pytanie...PROSZE O ODPOWIEDZI!!!


Gość funky_boy

Rekomendowane odpowiedzi

Gość funky_boy

otóz za pare miesiecy koncze osiemnaste urodziny i od taty dostaje w spadku almere n15,96r.,1,4l,SLX

1)zastanawiam sie czy jest to dobry samochód na pierwsza przygode z motoryzacja

2)tata miał sekune w zyciu ze byl zafascynowany tuningiem, czy jest sens i mozliwosc aby ten samochod tuningowac

3)pytanie najwazniejsze:jak cięzką operacją bedzie dla mojego nissana wymiana reflektorów przednich na te nowe z n16FL i czy wogole jest to przy uzyciu blacharza mozliwe i jaki bedzie tego mozliwy koszt??

4)przepraszam ze tak duzo pytan, ale jaki jest koszt zamontowania w tym modelu klimatyzacji??

 

Pozdrawiam forumowiczów i prosze o wyczerpujące odpowiedzi:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Funkcja szukaj to dobra sprawa. W dziale tuning masz temat "100km w twoim ga14de"(to oznaczenie Twojego silnika). Z tymi lampami daj sobie lepiej spokój. Klime wstawic mozna, a cena zalezy od tego za ile ja kupisz i ile warsztat wezmie za monataz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twój samochód jest warty jakieś 8 tysięcy złotych (to jest 11-letnie auto). Pakowanie w niego lamp, nie wiadomo zresztą po co, za 10 czy 20 procent wartości, uważam za totalną bzdurę. Bo gdyby to były chociaż ksenony to rozumiem. Ale zwykłe lampy??? Na ciul ci to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach