Gość radek n14 Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 WITAM WAS. SLUCHAJCIE JUZ OD JAKIEGOS CZASU MAM PROBLEM Z LEWYM TYLNIM KOLEM. ZNAJDUJE SIE TAM TAKIE URZADZENIE JAK łOżYSKO Z KTORYM TO WLASNIE MAM PROBLEM. Zakupilem łozysko ow wlasnie dokrecilem na maksa i nie wiem dalczeo zrobil sie luz i drogie juz z kolei sie zesulo ma luzy na kole i juz nie dlugo pewniezacznie szumiec podobno mechanicy mowi ze moze to byc problem tego czpienia na krtorym to ow lozysko jest osadzone czy wiecie co moze byc tego przyczyna wystepuje tylko z jednej strony lewej. geometria nic nie wskazuje jest wszystko oki. pomozcie. A przy okazji zapytam szukam do kupienia tych dekielkow zaslepisajacych piaste do tylu czy wiecie gdzie to mozna kupic dajcie znac moje auto to nissan sunny sedan n14 1993 rok bez absu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 Zakupilem łozysko ow wlasnie dokrecilem na maksa i nie wiem dalczeo zrobil sie luz a czy tam są takie łożyska które dokręca sie na maksa,może trzeba dokręcić do wyczuwalnego oporu,i popuścić 1/4obrotu,najczęściej tak się robi w przypadku łożysk stożkowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fabiozo Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 ja mam cełe piasty 2 na sprzedaż tynie jak by interesowało. kupiłem do wymiany bo mi buczało a okazało sie że to opony ziomwe były pocięte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Zakupilem łozysko ow wlasnie dokrecilem na maksa i nie wiem dalczeo zrobil sie luz i drogie juz z kolei sie zesulo ma luzy na kole i juz nie dlugo pewniezacznie szumiec nawet nie pewnie tylko napewno... Kolego łożysko w tylnim kole sunny jest stożkowe - jedna bieżnia zewnętrzna, jedna wewnętrzna i dwie części wenętrzne stożkowe, które to są odpowiedzialne za kasowanie luzu... Przy składaniu całości ich się NIE DOKRĘCA NA SIŁĘ I DO OPORU!!!! dokręcasz albo kluczem dynamometrycznym z siła 200Nm lub z wyczuciem do oporu a później luzujesz odrobinę aby bęben kręcił się swobodnie (bez zgrzytów hurgotów i oporów) ale zarazem nie miał zbyt dużego luzu. Nakrętkę zabezpieczasz przed dalszym odkręceniem zabezpieczeniem i po sprawie... a to bajanie mechaników to możesz między bajki włożyć... Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 I w ten sposób, że dokrecales do oporu i tak jezdziles mogles sobie zepsuc piaste. Zrob jak kolega wyzej pisal i jak sie bedzie dalej luzowac to piasta do wymiany. POZDRAWIAM..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.