Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10/W10] Hamulce


Gość PawelPrimerka
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość PawelPrimerka

a co myslicie o załozeniu do p10 hamulcow brembo, mam powichrowane tarcze z przodu i musze je wymienic, na allegla sa dokupienia jakies podróby za 90zł za sztuke i sa tez brembo za 130zl , inwestowac w drozsze czy kupic te podróby ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co myslicie o załozeniu do p10 hamulcow brembo, mam powichrowane tarcze z przodu i musze je wymienic, na allegla sa dokupienia jakies podróby za 90zł za sztuke i sa tez brembo za 130zl , inwestowac w drozsze czy kupic te podróby ??

Jak kupować to oryginalne. Ja miałem w toyocie brembo i byłem zadowolony, do nismo tez planuje zmienić ale dopiero w wakacje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość johny_fellow

Ja do NX'a prawie rok temu ze sklepu internetowego reklamującego się na dole strony kupiłem tarcze NIPPARTS i klocki KASHIYAMA i jestem zadowolony.

Nie płaciłem dużo ale jakość jest naprawdę wysoka.

Klocki i tarcze są twarde i naprawdę dają radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...
Ja do NX'a prawie rok temu ze sklepu internetowego reklamującego się na dole strony kupiłem tarcze NIPPARTS i klocki KASHIYAMA i jestem zadowolony.

Nie płaciłem dużo ale jakość jest naprawdę wysoka.

Klocki i tarcze są twarde i naprawdę dają radę.

Co do klocków KASHIYAMA to powiem że przejechałem narazie ok 48000km (przód) i auto hamuje :) Czeka mnie wymiana tarcz no i tu mam nieco problem bogactwa, Brembo, Nipparts, Lucas.

 

P.S. Jak przebiega wymiana tarcz :?: Dam radę :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P.S. Jak przebiega wymiana tarcz Dam radę

Nic skomplikowanego:

- odkręcasz koło

- odkręcasz i wyjmujesz zacisk (dwie śruby na klucz 12)

- odkręcasz jarzmo zacisku (dwie śruby na klucz 19)

- uderzasz w tarczę bo najczęściej ciasno siedzi na piascie (ja ją kopię z buta) i sama odpada

- przed założeniem nowej tarczy czyścisz dokładnie piastę i jak masz smar miedziowy to można trochę psiknąć na piastę

- składasz w odwrotnej kolejności z tym że trzeba wcisnąć jeszcze tłoczki w zaciski (wiadomo, nowe tarcze i klocki)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P.S. Jak przebiega wymiana tarcz Dam radę

Nic skomplikowanego:

- odkręcasz koło

- odkręcasz i wyjmujesz zacisk (dwie śruby na klucz 12)

- odkręcasz jarzmo zacisku (dwie śruby na klucz 19)

- uderzasz w tarczę bo najczęściej ciasno siedzi na piascie (ja ją kopię z buta) i sama odpada

- przed założeniem nowej tarczy czyścisz dokładnie piastę i jak masz smar miedziowy to można trochę psiknąć na piastę

- składasz w odwrotnej kolejności z tym że trzeba wcisnąć jeszcze tłoczki w zaciski (wiadomo, nowe tarcze i klocki)

Dziękować, kupię i zobaczę czy nie będzie komplikacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość impaller

trochę z innej beczki przekładał ktoś może w p10 tarcze na tył zamiast bębnów?? Niestety właśnie mam bębny z tyłu i zastanawiam sie jaki jest koszt zmiany na tarcze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
P.S. Jak przebiega wymiana tarcz Dam radę

Nic skomplikowanego:

- odkręcasz koło

- odkręcasz i wyjmujesz zacisk (dwie śruby na klucz 12)

- odkręcasz jarzmo zacisku (dwie śruby na klucz 19)

- uderzasz w tarczę bo najczęściej ciasno siedzi na piascie (ja ją kopię z buta) i sama odpada

- przed założeniem nowej tarczy czyścisz dokładnie piastę i jak masz smar miedziowy to można trochę psiknąć na piastę

- składasz w odwrotnej kolejności z tym że trzeba wcisnąć jeszcze tłoczki w zaciski (wiadomo, nowe tarcze i klocki)

Przed całą operacją zajrzałem do instrukcji Nissana i jest w niej napisane że przy wymianie tarczy (przód) trzeba odkręcić piastę, czy to prawda :?: Mi na logikę to nie pasuje, ale kto tam wie co tam Japońcy wykombinowali. Na bank nie muszę nic więcej odkręcać poza samą tarczą :?: Kurcze mam teraz stalowe felgi i nie bardzo mi się chce zaglądać w ciemno na tarcze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

impaller, w Almerze wymienia sie cala belke, przewody hamulcowe, linki recznego. A tak poza tym nie ma problemu. Mysle, ze analogicznie jest w Primerze. Aha, wahacz jest ten sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trochę z innej beczki przekładał ktoś może w p10 tarcze na tył zamiast bębnów?? Niestety właśnie mam bębny z tyłu i zastanawiam sie jaki jest koszt zmiany na tarcze.

 

Już założyłeś taki temat - dostałeś odpowiedzi - po co kontynuujesz wątek w innym temacie. Za takie coś grozi WARN.

http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...766693f8#485035

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed całą operacją zajrzałem do instrukcji Nissana i jest w niej napisane że przy wymianie tarczy (przód) trzeba odkręcić piastę, czy to prawda :?: Mi na logikę to nie pasuje, ale kto tam wie co tam Japońcy wykombinowali. Na bank nie muszę nic więcej odkręcać poza samą tarczą :?: Kurcze mam teraz stalowe felgi i nie bardzo mi się chce zaglądać w ciemno na tarcze.

 

Instrukcja kłamie, tak jak napisałem nie trzeba odkręcać piasty, zresztą tarczy też, jest dociskana śrubami trzymającymi koło. Zrobisz tak jak napisałem i będzie git.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...