Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P10/W10] Hamulce


Guest PawelPrimerka
 Share

Recommended Posts

Guest PawelPrimerka

a co myslicie o załozeniu do p10 hamulcow brembo, mam powichrowane tarcze z przodu i musze je wymienic, na allegla sa dokupienia jakies podróby za 90zł za sztuke i sa tez brembo za 130zl , inwestowac w drozsze czy kupic te podróby ??

Link to comment
Share on other sites

a co myslicie o załozeniu do p10 hamulcow brembo, mam powichrowane tarcze z przodu i musze je wymienic, na allegla sa dokupienia jakies podróby za 90zł za sztuke i sa tez brembo za 130zl , inwestowac w drozsze czy kupic te podróby ??

Jak kupować to oryginalne. Ja miałem w toyocie brembo i byłem zadowolony, do nismo tez planuje zmienić ale dopiero w wakacje

Link to comment
Share on other sites

Guest johny_fellow

Ja do NX'a prawie rok temu ze sklepu internetowego reklamującego się na dole strony kupiłem tarcze NIPPARTS i klocki KASHIYAMA i jestem zadowolony.

Nie płaciłem dużo ale jakość jest naprawdę wysoka.

Klocki i tarcze są twarde i naprawdę dają radę.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
Guest cyfer
Ja do NX'a prawie rok temu ze sklepu internetowego reklamującego się na dole strony kupiłem tarcze NIPPARTS i klocki KASHIYAMA i jestem zadowolony.

Nie płaciłem dużo ale jakość jest naprawdę wysoka.

Klocki i tarcze są twarde i naprawdę dają radę.

Co do klocków KASHIYAMA to powiem że przejechałem narazie ok 48000km (przód) i auto hamuje :) Czeka mnie wymiana tarcz no i tu mam nieco problem bogactwa, Brembo, Nipparts, Lucas.

 

P.S. Jak przebiega wymiana tarcz :?: Dam radę :?:

Link to comment
Share on other sites

Guest Raf4rb
P.S. Jak przebiega wymiana tarcz Dam radę

Nic skomplikowanego:

- odkręcasz koło

- odkręcasz i wyjmujesz zacisk (dwie śruby na klucz 12)

- odkręcasz jarzmo zacisku (dwie śruby na klucz 19)

- uderzasz w tarczę bo najczęściej ciasno siedzi na piascie (ja ją kopię z buta) i sama odpada

- przed założeniem nowej tarczy czyścisz dokładnie piastę i jak masz smar miedziowy to można trochę psiknąć na piastę

- składasz w odwrotnej kolejności z tym że trzeba wcisnąć jeszcze tłoczki w zaciski (wiadomo, nowe tarcze i klocki)

Link to comment
Share on other sites

Guest cyfer
P.S. Jak przebiega wymiana tarcz Dam radę

Nic skomplikowanego:

- odkręcasz koło

- odkręcasz i wyjmujesz zacisk (dwie śruby na klucz 12)

- odkręcasz jarzmo zacisku (dwie śruby na klucz 19)

- uderzasz w tarczę bo najczęściej ciasno siedzi na piascie (ja ją kopię z buta) i sama odpada

- przed założeniem nowej tarczy czyścisz dokładnie piastę i jak masz smar miedziowy to można trochę psiknąć na piastę

- składasz w odwrotnej kolejności z tym że trzeba wcisnąć jeszcze tłoczki w zaciski (wiadomo, nowe tarcze i klocki)

Dziękować, kupię i zobaczę czy nie będzie komplikacji.

Link to comment
Share on other sites

Guest impaller

trochę z innej beczki przekładał ktoś może w p10 tarcze na tył zamiast bębnów?? Niestety właśnie mam bębny z tyłu i zastanawiam sie jaki jest koszt zmiany na tarcze.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest cyfer
P.S. Jak przebiega wymiana tarcz Dam radę

Nic skomplikowanego:

- odkręcasz koło

- odkręcasz i wyjmujesz zacisk (dwie śruby na klucz 12)

- odkręcasz jarzmo zacisku (dwie śruby na klucz 19)

- uderzasz w tarczę bo najczęściej ciasno siedzi na piascie (ja ją kopię z buta) i sama odpada

- przed założeniem nowej tarczy czyścisz dokładnie piastę i jak masz smar miedziowy to można trochę psiknąć na piastę

- składasz w odwrotnej kolejności z tym że trzeba wcisnąć jeszcze tłoczki w zaciski (wiadomo, nowe tarcze i klocki)

Przed całą operacją zajrzałem do instrukcji Nissana i jest w niej napisane że przy wymianie tarczy (przód) trzeba odkręcić piastę, czy to prawda :?: Mi na logikę to nie pasuje, ale kto tam wie co tam Japońcy wykombinowali. Na bank nie muszę nic więcej odkręcać poza samą tarczą :?: Kurcze mam teraz stalowe felgi i nie bardzo mi się chce zaglądać w ciemno na tarcze.

Link to comment
Share on other sites

Guest patriot

impaller, w Almerze wymienia sie cala belke, przewody hamulcowe, linki recznego. A tak poza tym nie ma problemu. Mysle, ze analogicznie jest w Primerze. Aha, wahacz jest ten sam.

Link to comment
Share on other sites

trochę z innej beczki przekładał ktoś może w p10 tarcze na tył zamiast bębnów?? Niestety właśnie mam bębny z tyłu i zastanawiam sie jaki jest koszt zmiany na tarcze.

 

Już założyłeś taki temat - dostałeś odpowiedzi - po co kontynuujesz wątek w innym temacie. Za takie coś grozi WARN.

http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...766693f8#485035

Link to comment
Share on other sites

Guest Raf4rb
Przed całą operacją zajrzałem do instrukcji Nissana i jest w niej napisane że przy wymianie tarczy (przód) trzeba odkręcić piastę, czy to prawda :?: Mi na logikę to nie pasuje, ale kto tam wie co tam Japońcy wykombinowali. Na bank nie muszę nic więcej odkręcać poza samą tarczą :?: Kurcze mam teraz stalowe felgi i nie bardzo mi się chce zaglądać w ciemno na tarcze.

 

Instrukcja kłamie, tak jak napisałem nie trzeba odkręcać piasty, zresztą tarczy też, jest dociskana śrubami trzymającymi koło. Zrobisz tak jak napisałem i będzie git.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...