Gość PawelPrimerka Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 a co myslicie o załozeniu do p10 hamulcow brembo, mam powichrowane tarcze z przodu i musze je wymienic, na allegla sa dokupienia jakies podróby za 90zł za sztuke i sa tez brembo za 130zl , inwestowac w drozsze czy kupic te podróby ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmor Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Ja kupiłem tarcze i klocki Lucasa i jest super. Za całość dałem ok. 260 zł. Tu masz link : http://www.sklepmoto.pl/szuk.php Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ice Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 a co myslicie o załozeniu do p10 hamulcow brembo, mam powichrowane tarcze z przodu i musze je wymienic, na allegla sa dokupienia jakies podróby za 90zł za sztuke i sa tez brembo za 130zl , inwestowac w drozsze czy kupic te podróby ?? Jak kupować to oryginalne. Ja miałem w toyocie brembo i byłem zadowolony, do nismo tez planuje zmienić ale dopiero w wakacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Ja do NX'a prawie rok temu ze sklepu internetowego reklamującego się na dole strony kupiłem tarcze NIPPARTS i klocki KASHIYAMA i jestem zadowolony. Nie płaciłem dużo ale jakość jest naprawdę wysoka. Klocki i tarcze są twarde i naprawdę dają radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cyfer Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Ja do NX'a prawie rok temu ze sklepu internetowego reklamującego się na dole strony kupiłem tarcze NIPPARTS i klocki KASHIYAMA i jestem zadowolony.Nie płaciłem dużo ale jakość jest naprawdę wysoka. Klocki i tarcze są twarde i naprawdę dają radę. Co do klocków KASHIYAMA to powiem że przejechałem narazie ok 48000km (przód) i auto hamuje Czeka mnie wymiana tarcz no i tu mam nieco problem bogactwa, Brembo, Nipparts, Lucas. P.S. Jak przebiega wymiana tarcz :?: Dam radę :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 P.S. Jak przebiega wymiana tarcz Dam radę Nic skomplikowanego: - odkręcasz koło - odkręcasz i wyjmujesz zacisk (dwie śruby na klucz 12) - odkręcasz jarzmo zacisku (dwie śruby na klucz 19) - uderzasz w tarczę bo najczęściej ciasno siedzi na piascie (ja ją kopię z buta) i sama odpada - przed założeniem nowej tarczy czyścisz dokładnie piastę i jak masz smar miedziowy to można trochę psiknąć na piastę - składasz w odwrotnej kolejności z tym że trzeba wcisnąć jeszcze tłoczki w zaciski (wiadomo, nowe tarcze i klocki) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cyfer Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 P.S. Jak przebiega wymiana tarcz Dam radę Nic skomplikowanego: - odkręcasz koło - odkręcasz i wyjmujesz zacisk (dwie śruby na klucz 12) - odkręcasz jarzmo zacisku (dwie śruby na klucz 19) - uderzasz w tarczę bo najczęściej ciasno siedzi na piascie (ja ją kopię z buta) i sama odpada - przed założeniem nowej tarczy czyścisz dokładnie piastę i jak masz smar miedziowy to można trochę psiknąć na piastę - składasz w odwrotnej kolejności z tym że trzeba wcisnąć jeszcze tłoczki w zaciski (wiadomo, nowe tarcze i klocki) Dziękować, kupię i zobaczę czy nie będzie komplikacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość impaller Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 trochę z innej beczki przekładał ktoś może w p10 tarcze na tył zamiast bębnów?? Niestety właśnie mam bębny z tyłu i zastanawiam sie jaki jest koszt zmiany na tarcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cyfer Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 P.S. Jak przebiega wymiana tarcz Dam radę Nic skomplikowanego: - odkręcasz koło - odkręcasz i wyjmujesz zacisk (dwie śruby na klucz 12) - odkręcasz jarzmo zacisku (dwie śruby na klucz 19) - uderzasz w tarczę bo najczęściej ciasno siedzi na piascie (ja ją kopię z buta) i sama odpada - przed założeniem nowej tarczy czyścisz dokładnie piastę i jak masz smar miedziowy to można trochę psiknąć na piastę - składasz w odwrotnej kolejności z tym że trzeba wcisnąć jeszcze tłoczki w zaciski (wiadomo, nowe tarcze i klocki) Przed całą operacją zajrzałem do instrukcji Nissana i jest w niej napisane że przy wymianie tarczy (przód) trzeba odkręcić piastę, czy to prawda :?: Mi na logikę to nie pasuje, ale kto tam wie co tam Japońcy wykombinowali. Na bank nie muszę nic więcej odkręcać poza samą tarczą :?: Kurcze mam teraz stalowe felgi i nie bardzo mi się chce zaglądać w ciemno na tarcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość patriot Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 impaller, w Almerze wymienia sie cala belke, przewody hamulcowe, linki recznego. A tak poza tym nie ma problemu. Mysle, ze analogicznie jest w Primerze. Aha, wahacz jest ten sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 trochę z innej beczki przekładał ktoś może w p10 tarcze na tył zamiast bębnów?? Niestety właśnie mam bębny z tyłu i zastanawiam sie jaki jest koszt zmiany na tarcze. Już założyłeś taki temat - dostałeś odpowiedzi - po co kontynuujesz wątek w innym temacie. Za takie coś grozi WARN. http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...766693f8#485035 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Przed całą operacją zajrzałem do instrukcji Nissana i jest w niej napisane że przy wymianie tarczy (przód) trzeba odkręcić piastę, czy to prawda :?: Mi na logikę to nie pasuje, ale kto tam wie co tam Japońcy wykombinowali. Na bank nie muszę nic więcej odkręcać poza samą tarczą :?: Kurcze mam teraz stalowe felgi i nie bardzo mi się chce zaglądać w ciemno na tarcze. Instrukcja kłamie, tak jak napisałem nie trzeba odkręcać piasty, zresztą tarczy też, jest dociskana śrubami trzymającymi koło. Zrobisz tak jak napisałem i będzie git. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.