Guest grzechu2007 Posted May 17, 2007 Share Posted May 17, 2007 Witam. mam problem z obrotami, sa za niskie ok. 500-600 na Pb a na gazie całkiem gasnie!! nie wiem co to moze byc, wymienilem świece na nowe ale nic nie pomogło. jaka to moze byc przyczyna??[/u] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marceli Posted May 17, 2007 Share Posted May 17, 2007 Witam. mam rroblem z obrotami, sa za niskie ok. 500-600 na Pb a na gazie całkiem gasnie!! nie wiem co to moze byc wymienilem swiece na nowe ale nic nie pomogło. jaka to moze byc przyczyna??[/u] Jakbys napisał dokładniej jakie autko byłoby prościej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lukas200sx Posted May 17, 2007 Share Posted May 17, 2007 dokładnie, napisz co masz za auta, jaka instalka gazu itd ,a potem pytaj :diabel2: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest grzechu2007 Posted May 17, 2007 Share Posted May 17, 2007 P11 97r 1.6 na wielopunkcie. a LPG zalozylem we wtorek i sie nie da jezdzic bo spadaja do 0. a na benzynie sa od jakiegos czasu takie jak pisalem wczesniej. od kilku tygodni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marceli Posted May 17, 2007 Share Posted May 17, 2007 P11 97r 1.6 na wielopunkcie. a LPG zalozylem we wtorek i sie nie da jezdzic bo spadaja do 0. a na benzynie sa od jakiegos czasu takie jak pisalem wczesniej. od kilku tygodni No i już lepiej Moim zdaniem wyreguluj go najpierw na benzynie,najprosciej chyba podjechać do kogoś kto takie coś Ci dobrze zrobi.Tu się dokładnie nie wypowiem bo niewiem jak mu podniesc obroty.A poza tym moze warto by zrobić od razu analize spalin wiedziałbyś co i jak ze spalaniem.Potem brać się za gaz,tzn skoro masz instalacje na gwarancji to śmiało do tego kto instalował...niech ustawia :diabel2: pozdr P10 GA16DS+G 1994r. ...jak na razie bez wiekszych problemów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jarkk Posted May 18, 2007 Share Posted May 18, 2007 P11 97r 1.6 na wielopunkcie A czy gaz też wtryskiwany czy z mikserem ? Jeżeli mikser to będzie po prostu źle dobrany. Pewnie wtedy gazownik nie może ustawić mieszanki dla wolnych obrotów. No chyba, że to sekwencja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest grzechu2007 Posted May 18, 2007 Share Posted May 18, 2007 mieszalnki. ale to nie jest wina instalacji bo na bezynie tez sa niskie. a jak wyglada przepustnica?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noar Posted May 18, 2007 Share Posted May 18, 2007 Witam Moim zdaniem najpierw bym wyczyścił przepływomierz powietrza i przepustnice. Miałem podobne objawy. Czyszczenie pomogło obroty wzrosły o 200. Aczkolwiek dzisiaj sie zabieram za regulacje przepustnicy ponieważ jeszcze mi spadaja do 600 a potem wstaja na 800. Poszukaj dobrze na forum temat wałkowany. Są opisy jak to wszystko rozkręcić. Albo może sama regulacja biegu jałowego pomoże. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jarkk Posted May 18, 2007 Share Posted May 18, 2007 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest grzechu2007 Posted May 18, 2007 Share Posted May 18, 2007 wielkie dzieki teraz to juz moze jakos pojdzie [ Dodano: Sob 19 Maj, 2007 13:34 ] mam pilne pytanie!!! czy zeby odkrecic silniczek krokowy to trzeba odkrecac cala przepustnice?????????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest troberto Posted May 30, 2007 Share Posted May 30, 2007 Witajcie. Mam juz Primerke od 4 latek ('97, 1,6 LX, LPG - nie sekwencja, sedan, 200k km przebieg), wcześniej nie zaglądałem na forum klubu. Widzę po Waszych postach, że jednak problemy jakie miałem do tej pory są typowe dla Primerek. Jednak teraz muszę się do Was zwrócić o pomoc, bo już mi czułki normalnie opadły i nie mam pomysłu co zrobić. Mam jednak podobny problem z wolnymi obrotami, a mianowicie odpalam samochód na benzynce-ssanie - obroty ok 1200-1300, ssanie wyłaczone - 900, po przełączeniu na gaz troche faluja, ale tez okolo 900. Po rozgrzaniu natomiast na gazie dzieją się dantejskie sceny z obrotami, przy dojeżdzaniu do swiateł, potrafi nawet zgasnąć. Także jest problem z ruszaniem na gazie - również gaśnie i traci moc. Regulowałem kontroler sondy lambda (STAG 100), i niby powinno być ok, świece żarowe również wyglądają (tylko organoleptycznie) na sprawne, filtr powietrza mam troche zabrudzony. Myślićie że również powinienem regulować wolne obroty? W sumie na benzynie jest ok. Macie jakies pomysły? Nie chciałbym za dużo kasy wydać na tę naprawę, bo ostatnio juz sporo włożyłem (nowe amory, wahacze górne, sworzeń i tuleja dolengo wahacza, zbieżność, szczęki hamólców tylnych i parę innych głupotek). Pozdrawiam Robert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest daniellus Posted May 30, 2007 Share Posted May 30, 2007 Mam jednak podobny problem z wolnymi obrotami, a mianowicie odpalam samochód na benzynce-ssanie - obroty ok 1200-1300, ssanie wyłaczone - 900, po przełączeniu na gaz troche faluja, ale tez okolo 900. Po rozgrzaniu natomiast na gazie dzieją się dantejskie sceny z obrotami, przy dojeżdzaniu do swiateł, potrafi nawet zgasnąć. Także jest problem z ruszaniem na gazie - również gaśnie i traci moc. Sprawa nadaje się do gazownika. Jeśli na benzynie czy jest zimny , czy ciepły wszystko jest OK to należy wyregulować gaz. No i wcześniej wymienić filtr powietrza. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest troberto Posted June 4, 2007 Share Posted June 4, 2007 Dzięki za pomoc, jednak udało się bez zbędnych kosztów, wystarczyło wymienić filtr powietrza (w sumie był tylko lekko zabrudzony), na razie jest wszystko ok. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kolizja Posted September 12, 2007 Share Posted September 12, 2007 Od razu na wstępie muszę się przyznać że żaden ze mnie specjalista od silników, w zasadzie się na tym nie znam, a wiadomości które umieściłem są zasięgnięte z warsztatu w którym było moje p10, tyle tylko, że na krótką metę pomogło. Najprawdopodobniej niskie obroty i szarpanie.. jak dzisiaj się dowiedziałem od pewnej mądrej głowy, są spowodowane przeskoczeniem poluzowanego łańcucha na trybach rozrządu, przez wspomniane koła zębate, albo jedno z nich obróciło się do niepożądanej pozycji i silnik przestał pracować równomiernie, czasem dostając iskrę tam i gdzie nie trzeba, łańcuch przy niskich obrotach potrafi uderzać w osłonkę itd itp.. suma sumarum.. trzeba przestawić koło bądź koła zębate do właściwej pozycji, albo od razu zmienić rozrząd lub sam łańcuch.. PS. Poszukuję nowego łańcucha Wink Pozdrawiam, Michał. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BULI Posted September 12, 2007 Share Posted September 12, 2007 kolizja, jaki masz silnik w swojej P10? to po pierwsze, po drugie jeżeli ktoś ci zdiagnozował naciągnięty rozrząd, to bez zastanowienia wymień rozrząd, nie czekaj aż strzeli łańcuch, bo wtedy się załamiesz. Wymienisz też napinacz. W zależności od silnika, wymienisz zębatki, płozy itd, itp. Poszukaj w archiwum o wymianie rozrządu w P10. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kolizja Posted September 12, 2007 Share Posted September 12, 2007 silnik 2.0 Tylko gdzie dostać taki rozrząd.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.