Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11/WP11] Strasznie niskie obroty


Gość grzechu2007
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość grzechu2007

Witam. mam problem z obrotami, sa za niskie ok. 500-600 na Pb a na gazie całkiem gasnie!! nie wiem co to moze byc, wymienilem świece na nowe ale nic nie pomogło. jaka to moze byc przyczyna??[/u]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marceli
Witam. mam rroblem z obrotami, sa za niskie ok. 500-600 na Pb a na gazie całkiem gasnie!! nie wiem co to moze byc wymienilem swiece na nowe ale nic nie pomogło. jaka to moze byc przyczyna??[/u]

Jakbys napisał dokładniej jakie autko byłoby prościej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość grzechu2007

P11 97r 1.6 na wielopunkcie. a LPG zalozylem we wtorek i sie nie da jezdzic bo spadaja do 0. a na benzynie sa od jakiegos czasu takie jak pisalem wczesniej. od kilku tygodni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marceli
P11 97r 1.6 na wielopunkcie. a LPG zalozylem we wtorek i sie nie da jezdzic bo spadaja do 0. a na benzynie sa od jakiegos czasu takie jak pisalem wczesniej. od kilku tygodni

No i już lepiej :D Moim zdaniem wyreguluj go najpierw na benzynie,najprosciej chyba podjechać do kogoś kto takie coś Ci dobrze zrobi.Tu się dokładnie nie wypowiem bo niewiem jak mu podniesc obroty.A poza tym moze warto by zrobić od razu analize spalin ;)

wiedziałbyś co i jak ze spalaniem.Potem brać się za gaz,tzn skoro masz instalacje na gwarancji to śmiało do tego kto instalował...niech ustawia :diabel2:

pozdr

P10 GA16DS+G 1994r. ...jak na razie bez wiekszych problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P11 97r 1.6 na wielopunkcie

A czy gaz też wtryskiwany czy z mikserem ?

Jeżeli mikser to będzie po prostu źle dobrany. Pewnie wtedy gazownik nie może ustawić mieszanki dla wolnych obrotów.

No chyba, że to sekwencja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Moim zdaniem najpierw bym wyczyścił przepływomierz powietrza i przepustnice. Miałem podobne objawy. Czyszczenie pomogło obroty wzrosły o 200. Aczkolwiek dzisiaj sie zabieram za regulacje przepustnicy ponieważ jeszcze mi spadaja do 600 a potem wstaja na 800. Poszukaj dobrze na forum temat wałkowany. Są opisy jak to wszystko rozkręcić. Albo może sama regulacja biegu jałowego pomoże.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość grzechu2007

wielkie dzieki teraz to juz moze jakos pojdzie

 

[ Dodano: Sob 19 Maj, 2007 13:34 ]

mam pilne pytanie!!! czy zeby odkrecic silniczek krokowy to trzeba odkrecac cala przepustnice??????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość troberto

Witajcie.

 

Mam juz Primerke od 4 latek ('97, 1,6 LX, LPG - nie sekwencja, sedan, 200k km przebieg), wcześniej nie zaglądałem na forum klubu. Widzę po Waszych postach, że jednak problemy jakie miałem do tej pory są typowe dla Primerek. Jednak teraz muszę się do Was zwrócić o pomoc, bo już mi czułki normalnie opadły i nie mam pomysłu co zrobić.

Mam jednak podobny problem z wolnymi obrotami, a mianowicie odpalam samochód na benzynce-ssanie - obroty ok 1200-1300, ssanie wyłaczone - 900, po przełączeniu na gaz troche faluja, ale tez okolo 900. Po rozgrzaniu natomiast na gazie dzieją się dantejskie sceny z obrotami, przy dojeżdzaniu do swiateł, potrafi nawet zgasnąć. Także jest problem z ruszaniem na gazie - również gaśnie i traci moc.

Regulowałem kontroler sondy lambda (STAG 100), i niby powinno być ok, świece żarowe również wyglądają (tylko organoleptycznie) na sprawne, filtr powietrza mam troche zabrudzony.

Myślićie że również powinienem regulować wolne obroty? W sumie na benzynie jest ok. Macie jakies pomysły? Nie chciałbym za dużo kasy wydać na tę naprawę, bo ostatnio juz sporo włożyłem (nowe amory, wahacze górne, sworzeń i tuleja dolengo wahacza, zbieżność, szczęki hamólców tylnych i parę innych głupotek).

 

Pozdrawiam

Robert

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość daniellus
Mam jednak podobny problem z wolnymi obrotami, a mianowicie odpalam samochód na benzynce-ssanie - obroty ok 1200-1300, ssanie wyłaczone - 900, po przełączeniu na gaz troche faluja, ale tez okolo 900. Po rozgrzaniu natomiast na gazie dzieją się dantejskie sceny z obrotami, przy dojeżdzaniu do swiateł, potrafi nawet zgasnąć. Także jest problem z ruszaniem na gazie - również gaśnie i traci moc.

Sprawa nadaje się do gazownika. Jeśli na benzynie czy jest zimny , czy ciepły wszystko jest OK to należy wyregulować gaz. No i wcześniej wymienić filtr powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość troberto

Dzięki za pomoc, jednak udało się bez zbędnych kosztów, wystarczyło wymienić filtr powietrza (w sumie był tylko lekko zabrudzony), na razie jest wszystko ok.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Od razu na wstępie muszę się przyznać że żaden ze mnie specjalista od silników, w zasadzie się na tym nie znam, a wiadomości które umieściłem są zasięgnięte z warsztatu w którym było moje p10, tyle tylko, że na krótką metę pomogło.

 

Najprawdopodobniej niskie obroty i szarpanie.. jak dzisiaj się dowiedziałem od pewnej mądrej głowy, są spowodowane przeskoczeniem poluzowanego łańcucha na trybach rozrządu, przez wspomniane koła zębate, albo jedno z nich obróciło się do niepożądanej pozycji i silnik przestał pracować równomiernie, czasem dostając iskrę tam i gdzie nie trzeba, łańcuch przy niskich obrotach potrafi uderzać w osłonkę itd itp.. suma sumarum.. trzeba przestawić koło bądź koła zębate do właściwej pozycji, albo od razu zmienić rozrząd lub sam łańcuch..

 

PS. Poszukuję nowego łańcucha Wink

 

Pozdrawiam, Michał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolizja, jaki masz silnik w swojej P10? to po pierwsze, po drugie jeżeli ktoś ci zdiagnozował naciągnięty rozrząd, to bez zastanowienia wymień rozrząd, nie czekaj aż strzeli łańcuch, bo wtedy się załamiesz. Wymienisz też napinacz. W zależności od silnika, wymienisz zębatki, płozy itd, itp. Poszukaj w archiwum o wymianie rozrządu w P10.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...