Noar Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Witam Niedawno przeczyściłem przepływomierz i przepustnicę ponieważ spadały mi obroty. Po wyczyszczeniu znaczna poprawa obroty wzrosły ok 200obr. Jednakże nadal spadają do poziomu 600 a potem na 800. Tyle tylko, że silnik nie dostaje już wibracji. Teraz pytanie: Czy przepustnica na biegu jałowym powinna być całkowicie zamknięta? Mam leciutki luz na lince gazu czy to może być powód,ze przepustnica się nie domyka i to jest powód spadku obrotów? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzechu2007 Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 witam mam ten sam problem przy mojej P11 i tez sie nie moge uporac. tez chce wyregulowac przepustnice tylko nie wiem jak wyglada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Noar Opublikowano 18 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Poskręcałem już wszystko. Patrząc z góry wyydaję mi się, że przepustnica sie domyka jak jest puszczony pedał gazu. Mam jeszcze jedno pytanie do czego jest ten mały otworek w środku filtra powietrza?do nie go jest zamocowana cienka rurka??Był strasznie zapchany jakimś syfem. Primera P11 1.6 1.6V 97r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzechu2007 Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 mam ten sam problem tylko ze ja nie czyscilem tylko regulowalem na sróbie. a jak czysciles ta przepustnice bo ja nie czyscilem jeszcze. popatrz jeszcze na "GDZIE SRÓBA OD WOLNYCH OBROTÓW'' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek101120 Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Noar wyczysc jeszcze silniczek krokowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Noar Opublikowano 18 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Grzechu wpisz w wyszukiwarkę "czyszczenie przepsutnicy" jarkk jak dobrze pamiętam opisywał i wg jego opisu robiłem. Zaopatrz sie tylko w dobre klucze bo ja odkręcałem wszystko ze 4 godziny:)teraz to bym to zrobił w niecałą godzinkę. [ Dodano: Pią 18 Maj, 2007 15:21 ] Darek juz mi sie nie chce dzisiaj tego odkręcąć. powiedz mi tylko gdzie ten silnik krokowy i czy muszę znowu przepustnicę odkręcać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek101120 Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 [ Dodano: Pią 18 Maj, 2007 15:21 ]Darek juz mi sie nie chce dzisiaj tego odkręcąć. powiedz mi tylko gdzie ten silnik krokowy i czy muszę znowu przepustnicę odkręcać? Masz zaznaczone na zdjeciu http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b9055c350da903c6.html WD40 i jechana tam masz taka sprężynke dobrze ja wyczyść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Noar Opublikowano 18 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Wszystko fajnie tylko ja mam silnik 1.6 i to jest chyba w innym miejscu . Idę teraz popatrzeć jak tu wywalić wszystkie flaki EGR:)jak ktoś ma fotki silnika 1.6 jak wywalał EGR to niech zarzuci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzechu2007 Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 zabacz na ''strasznie niskie obroty'' tam znajdziesz fotke gdzie co i jak [ Dodano: Sob 19 Maj, 2007 13:32 ] mam pilne pytanie!!! czy zeby odkrecic silniczek krokowy to trzeba odkrecac cala przepustnice?????????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.