Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N15] sterowanie centralnego zamka


Gość gry76
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kupiłem sterowanie z pilota do centrala,myslałem że podłączenie tego to pryszcz ,a tu rozczarowanie,bez szczegułowej instrukcji nie dam rady....doświadczonych prosze o pomoc!

 

Mam już centralny zamek ale bez pilota,celowanie do dziurki mnie już znudziło ,wieć dokupiłem sterowanie z pilota,czyli musze sie podłączyć sterownikiem do istniejącej już instalacji centralnego ster.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem sterowanie z pilota do centrala,

 

Troszkę za mało podałeś informacji tz. czy masz jakiś alarm i chcesz się pod niego podpiąć , czy już miałeś centralny zamek ,a centralka padła i chcesz podjąć inną , czy też chcesz zamontować wszystko od nowa. Najlepiej to luknij sobie na tą stronkę i tam poszukaj interesujący cię schemat lub instrukcji .http://szukaj.elektroda.net/search.php?mode=results&sid=bcc02e3ffd98f90537fa551da96fd9a1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no Panowie udało się bez pomocy z zewnątrz jestem z siebie dumny,troche kombinacji ale się udało...musze sie do tego cuda przyzwyczić bo przyzwyczajenia otwieram z klucza.haha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Nitram, Ty sie nie podpinaj, tylko poszukaj.

Temat walkowany.

Problemow brak jesli ktos ma wiedze szerszą przy elektryce samochodowej.

Musisz w sterowniku Nissana znalezc przekazniki i tam sie wpiac pod cewke.

Slawek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wy sobie wszyscy głowe podepnijcie pod tą cewke. Ten central jest prościej podłączyć niż w starej Astrze. Jest sterowny tylko jednym przewodem to już nikt nie wie co z nim zrobić. Kolega "klajgus" widział jakie to proste.

 

[ Dodano: Wto 25 Wrz, 2007 08:54 ]

Wy sobie wszyscy głowe podepnijcie pod tą cewke. Ten central jest prościej podłączyć niż w starej Astrze. Jest sterowny tylko jednym przewodem to już nikt nie wie co z nim zrobić. Kolega "klajgus" widział jakie to proste.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[ Dodano: Wto 25 Wrz, 2007 08:54 ]

Wy sobie wszyscy głowe podepnijcie pod tą cewke. Ten central jest prościej podłączyć niż w starej Astrze. Jest sterowny tylko jednym przewodem to już nikt nie wie co z nim zrobić. Kolega "klajgus" widział jakie to proste.

 

 

Faktycznie, ja sie męczyłem a kolega Zetek zrobił mi to w 10 minut :D i działa do dzisiaj ;) nie ma jak doświadczenie :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wy sobie wszyscy głowe podepnijcie pod tą cewke. Ten central jest prościej podłączyć niż w starej Astrze. Jest sterowny tylko jednym przewodem to już nikt nie wie co z nim zrobić. Kolega "klajgus" widział jakie to proste.

mądrala :!:

 

czego nie napiszesz jak to zrobić :?: tak żeby po przeczytaniu postu każdy wiedział.

 

 

 

 

Co myślicie o tym sterowniku centralnego, od razu można by bagażnik otwierać z pilota.

http://allegro.pl/item247385260__rewelacyj...u_scyzoryk.html

 

czy nie ryzykować i kupić Silicona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zetek,

Właśnie, napisz bo skoro znasz rozwiazanie prostsze, to każdy by chcial sie dowiedziec :)

Wiekszosc alarmow/sterownikow ma 2 wyjscia masowe od 0,7s do 2s i nie wiem moze jestem inny ale najprosciej wg mnie by te wyjscia wpiac w sterowanie przekaznikami.

Inaczej jesli ma sie konfigurowane wyjscia w urzadzeniu, wtedy mozna wpinac sie jednym przewodem ze stalym sygnalem.

Ma to dobre i zle strony, poniewaz staly sygnal podawany na oryginalny sterownik blokuje mozliwosc sterowania dotychczas "z kluczyka".

Kolega Sierak kiedys nawet pokazywal fotki jak sie wpinal dwoma masami pod ktore miejsca.

Nie ma tego na forum ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Nitram, ja kupiłem sterownik z Allegro z firmy Remotronix (lub coś w tym stylu) właśnie ze sterowaniem bagażnika - świetna sprawa. Sam centralny podłączasz tak jak to było opisane tutaj:

 

http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=17352

 

a do bagażnika dokupujesz siłownik, przeciągasz przewód i podłączasz do tej centralki, którą dostaniesz z pilotami. Coprawda nei masz wtedy możliwości otwierania z kluczyka, ale akurat to w niczym nie przeszkadza. Ja odkąd mam pilota, to normalnie bagażnik otwierałem dosłownie kilka razy. Wyjątkowo przydatny bajer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Kupiłem sterowanie z pilota do centrala,myslałem że podłączenie tego to pryszcz ,a tu rozczarowanie,bez szczegułowej instrukcji nie dam rady....doświadczonych prosze o pomoc!

 

Mam już centralny zamek ale bez pilota,celowanie do dziurki mnie już znudziło ,wieć dokupiłem sterowanie z pilota,czyli musze sie podłączyć sterownikiem do istniejącej już instalacji centralnego ster.

 

Czyli wiemy że posiadasz centralny zamek, teraz pozostało Ci tylko to wpiąć.Zastanawiam się czy nie lepiej było kupić alarm np.Silicona, było by to praktyczniejsze.Centralkę(biała puszka) znajdziesz na wysokości swojego prawego kolana, musisz zdemontować plastyki.Nie wiem jak wygląda ten twój wynalazek ale w przypadku silicona interesowały nas tam trzy przewody (cienkie) odpowiedzialne za :

-zamykanie;

-otwieranie;

-i najważniejszy od czujnika drzwi który należy przeciąć i od strony centralki wpiąć na stałe pod masę!!Drugą stronę przewodu wykorzystujemy jako czujka do alarmu od drzwi.

 

Jeśli jesteś tak bardzo zainteresowany to mogę jutro zrobić Ci zdjęcia bądź podać dokładne kolory tych przewodów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Jeśli chodzi o podłączenie to musisz sprawdzić czy masz taką płytkę fabrycznej centralki jak na zdjęciu kilka postów wyżej.

 

Fabryczna centralka znajduje się nad prawym kolanem kierowcy, zdejmiesz ten plastik pod kierownicą i wszystko widać. Płytka jest w takim plastikowym białym pudełku.

Ogólnie sterowanie centralnym w N15 jest masą. Na zdjęciu płytki są zaznaczone miejsca w które trzeba wlutować kabelki z centralki sterowania. Na zdjęciu tam gdzie dochodzi różowy kabelek podłączasz kabel masowy ze sterownika odpowiedzialny za otwieranie. Tam gdzie czerwony podłączasz masowy odpowiedzialny za zamykanie.

 

Musisz jeszcze podłączyć się pod napięcie i masę. Ja się podpiąłem pod przewód od radia w którym zawsze jest prąd. Masę podłączyłem też pod kabelek od radia ;-) Jest on przykręcony we wnęce od radia na dole po lewej (brązowy przewód)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

U mnie jak podam masę na ten punkt w płytce sterownika centralnego zamka zamykają się wszystkie drzwi oprócz drzwi kierowcy.

Rozebrałem boczek drzwi lewych i prawych i w obu są siłowniki. Do siłowników idą 4 przewody, 2 grube i 2 cienkie.

Z lewej strony jest cienki żółto-czerwony a z prawej żółto-czarny.

Macie jakiś pomysł jak zrobić by się zamykały też drzwi kierowcy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...