Guest rskorup1 Posted May 18, 2007 Share Posted May 18, 2007 Proszę o informację w jaki sposób można zwiększyć głośność klaksonu w Almie. Na jednym z postów przeczytałem o śrubie regulującej głośność. W jaki sposób można podkrecić dzwięk w sygnale? Prosze o pomoc. A przy okazji, czy ktoś z Panów zakładał dodatkowy klakson imitujący donośny dzwięk klaksonu z TIRA? :one: Może jestem smieszny ale bardzo chce taki zainstalować w samochodzie. Prosze o podpowiedz... :sylwester: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vulture30 Posted May 18, 2007 Share Posted May 18, 2007 mozesz wywalic oryginalny klaskon i wstawic z innego auta. Np. Bartek125 włożył sobie z Calibry Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kojak_1 Posted May 18, 2007 Share Posted May 18, 2007 W środku zwykłego klaksonu jest membrana , jak pokręcasz tą śrubką z tyłu to regulujesz modulację jej dzwięku .Najlepiej regulować to w dwie osoby lub też spiąć na krótko tak by trąbił przez cały czas i wtedy kręcić śrubka aż do uzyskania satyswakcjonującego nas dzwęku . Natomiast co do odgłosu " TiR" to tamte sygnały są na powietrze czyli musiał byś zamontować jakiś elektryczny kompresorek i jakąś famfare ale to i tak nie będzie to to . Może i są jakieś podobne elektryczne , poszukaj np. na allegro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartek125 Posted May 19, 2007 Share Posted May 19, 2007 Np. Bartek125 włożył sobie z Calibry Nooo polecam dobra sa z opli bo niezle trabia :569: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz53 Posted May 20, 2007 Share Posted May 20, 2007 Witam Są standardowe fanfary z kompresorkiem na 12 V, pewnie znajdziesz na Allegro lub w sklepach z akcesoriami moto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marcin Posted May 21, 2007 Share Posted May 21, 2007 Proponuję rozwiązanie takie jak ja zastosowałem, czyli montaż dodatkowego drugiego klaksonu. Oryginał pozostaw. Co dwie trąbki to nie jedna :-) Używkę z BMW kupiłem na allegro za 20 zł. Montaż też mnie kosztował coś koło tego. Teraz w końcu słychać że auto potrafi zatrąbić :-/ Oryginalny klakson to jakaś parodia. Trąbi jakby chciał, a nie mógł. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AdaSch Posted May 21, 2007 Share Posted May 21, 2007 Też tak miałem ale pobadałem sobie co nieco i okazało się żam w nim pełno wody. Wydmuchałem powietrzem i teraz strasznie hałasuje. Okazało się, że po myjni jest w nim pełno wody. Zmieniłem nico kąt i jest już ok. Woda nie wpada. może też macie wodę? pozdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest qbas Posted May 22, 2007 Share Posted May 22, 2007 Ja sobie wstawiłem od citroena Jumpera. Odkręcasz jedną śrubkę, wyjmujesz jeden kabelek, potem dokładnie te same czynności w drugą stronę i 10 min i masz całkiem spory ostro trąbiący klakson. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marins Posted May 22, 2007 Share Posted May 22, 2007 jakies pol roku temu siadl mi klakosn tzn trabil jak nienaladowana motorynka:) i zalozylem...... od malucha:) smiesznie ale lepiej niz bylo:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marb Posted May 23, 2007 Share Posted May 23, 2007 W środku zwykłego klaksonu jest membrana , jak pokręcasz tą śrubką z tyłu to regulujesz modulację jej dzwięku Śrubka też jest w środku czy na zewnatrz tzn czy trzeba ten brzeczek rozbierać aby go podkręcić? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest qbas Posted May 23, 2007 Share Posted May 23, 2007 Powinienes miec do niej dojscie z tylu bez odkrecania niczego Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.