Gość Szymcio Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Witam! Przeczytałem chba wszystkie posty ale ja mam dziwne objawy i tak: moje n15 ma zrobiony dolot i chip zewnętrzny, wałki, egr etc. Wszystko było ok do czasu jak zaczał mi gasnąć przy odpalaniu na zimnym silniky-> brak ssania no to myk do czyszczenia przepustnicy silniczka blablabla. OK zrobione i mam ssanie, ale za to jak auto jest nagrzane to gaśnie mi na skrzyżowaniu. Dzis kumpel wziął odkręcił wszystko i wyczyścił od nowa, nastroił i piekne obroty (gdyby nie to że jak mam wł AC to są na 400-500obr :/ ) ale spoko da się jeździć normalnie . tylko że znowu lipa nie ma ssanie :< komputer pokazuje kod 12 czujnik masowego przepływu powietrza czy coś tam. Jak zresetuje znika i kod 55 czyli wszystko ok. Co teraz mogę zrobić, żeby obroty zostały takie jak są, ale żeby ssanie działało? Na jakiej zasadzie wogóle włącza się ssanie w GA16DE? Gdzie jest jakiś czujnik od temperatury silnika? Czy może to być związane z tym, że wymieniałem TPS i nie wiem czy jest teraz dobrze założony/ustawiony? Bardzo proszę o pomoc pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość saki Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 wpieprzyles czipa i ciul wie jakiego, jak zaprogramowanego. Jedź do tego, który ci to zakładał. Bo to naprawde ciezko inaczej pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymcio Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 tylko ze z rok jezdzilem z chipem i wszystko bylo ok. Ssanie coś mi się wydaje że jest źle ustawiony tylko na co ram patrzyć, co ustawiać. Albo mam ssanie i gaśnie jak jest rozgrzany, albo nie mam ssania i trzyma dobrze na obrotach jak jest ciepły (teraz jest u mnie ta druga opcja) tylko o co chodzi???? czy może mieć na to wpływ TPS albo przepływomierz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 pewnie uszkodziłeś przepływomierz podczasz czyszczenia przepustnicy do czyszczenia warto go odkręcić. sprawdź czy błąd się powtarza po tych numerach jak tak to chyba sprawa jasna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymcio Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 czyli przepływomierz do wymiany?? Ale możliwe, że ten błąd powoduje to że nie da sie go dobrze wystroić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oskazip Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Szymcio, kolego wiesz gdzie jest zawór od ssania? jeśli nie wiesz to sprawdz sobie w instrukcji wrzuciłem ja na forum zawór jest umieszczony po prawej stronie od przepustnicy musisz zdjąć puszkę filtra ma takie skszydełko prawie półokrągłe na któwym są dwie kreski (podziałki) ustaw ssanie za pomocątej małej śrubeczki z nakretką kontrującą na zimnym silniku kreseczka ma pokrywać sie ta dolna na łopatce na ciepłym silniku ta górna wszystko regulujesz tą srubka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dev02 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 a ja mam pytanko.... jakie objawy daje walnięty TPS czyli czujnik polozenia przepustnicy ? I co sie powinno stac gdy odlaczymy ten czujnik na pracującym silniku ? U mnie nie dzieje sie nic.. i obawiam sie ze cos znim nie bardzo.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.