Guest piotro Posted May 21, 2007 Share Posted May 21, 2007 Witam Mam Almere n15 1.4 (jak w opisnie poniżej) 1. Czy samemu można wymienić klocki hamulcowe z przodu oraz tarcze i przy tym nie popsuć auta ? 2. Jak dostać się do pompki spryskiwacza ? 3. Co jeżeli opornie wchodzi wsteczny, co gdzie przykręcić? Prośba o konkretne odpowiedzi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
binladen Posted May 22, 2007 Share Posted May 22, 2007 klocki itarcze sam bez problemu zrobisz jak troszke dłubiesz , spryskiwacz masz z prawej strony miedzy zderzakiem a fartochem koła :one: wstecznego jeszcze nie ruszałem to niewiem ale mysle ze to moze byc nie dociągnięte sprzęgło Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kotlet Posted May 22, 2007 Share Posted May 22, 2007 A ja dorzuce, że również wsteczny czasem wchodzi tylko do połowy a pozostałe biegi też jakoś tak niepłynnie. Dodam, że sprzęgło pracuje jakby skokowo: połowa drogi jakby leko, (ale na niej łapie już) a potem zaczyna oporniej pracować aż do dechy. Nie wiem jak z olejem w skrzyni. Czy to czas na sprzęgło? Link to comment Share on other sites More sharing options...
darek101120 Posted May 22, 2007 Share Posted May 22, 2007 W N15 wsteczny czasami sie zatnie i ten typ tak ma. Co do samodzielnych napraw i wymiany czegokolwiek to wszystko jest dozwolone Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest saki Posted May 22, 2007 Share Posted May 22, 2007 co do tarcz i klocków. Można to zrobić samemu jak sie ma elementarną wiedzę o budowie auta. To jest dosłownie kilka śrub do odkręcenia. Co do skrzyni. Na początek to ja bym radził wymienić olej. Bo jak ci ciężko biegi chodzą, to moze byc to. No chyba, ze sie sprzeglo konczy. Ale to tez mozna ocenic. Ruszaj bardzo, bardzo powoli na polsprzegle. I zobacz czy puszcza od razu, czy jest jakiś skok - że nie puszcza wcale, a potem nagle dostaje kopa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest piotro Posted May 22, 2007 Share Posted May 22, 2007 No właśnie zauważam na 1-2 przy powolnym puszczaniu jakby mi sie zatykał i mam skoki auta,czego wczesniej nie bylo. Czyli to moze sugerowac wymiane sprzęgła ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.