Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Łożyska czy zła diagnoza (czyt. próba naciągnięcia)


Gość al_rami

Rekomendowane odpowiedzi

Gość al_rami

Witam!

 

Przy okazji diagnostyki zawieszenia w P11, z racji przyszłej wymiany amortyzatorów z tyłu, panowie mechanicy stwierdzili, że do wymiany nadają się również dwa łożyska po prawej stronie z przodu. Stwierdzili, że robota jest na wczoraj, a jak tego nie zrobię to do wymiany będzie piasta. Z tego co czytam na forum to uszkodzeniu może ulec raczej zwrotnica. Tylko zastanawiam sie jak oni to stwierdzili, skoro jak żadnych stuków, szumów ani żadnych niepokojących dźwięków z przodu nie słyszę. Dla mnie, jako laika, raczej jest OK, ale ... jak mówię jestem laikiem.

Czy ma ktoś pomysł na to? Zmieniać te łożyska czy dać sobie spokój? Wycenili na 100 części + 200 robota, jakoś coś dużo.

 

Proszę o poradę. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje się, że Panowie chcą dorobić.

Jeżeli łożyska zwrotnicy to podjedź na stacje gdzie robią przeglądy i tam sprawdzą za free.

 

Jeżeli to łożyska w "kołach" to powinno być słyszalne podczas jazdy ze stałą prędkością, w momencie jazdy jakby "zygzakiem" jeżeli wtedy będzie słychać szum to znaczy że panowie mówią prawde.

 

Choć w Mazdzie łożyska mi tak chrobotały, że nawet podczas jazdy na wprost czułem jak coś w podłodze drga :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość al_rami

Jutro mam zamiar podjechać na stację diagnostyczną to zobaczę co i jak, tak jak radzisz. Też mi się coś nie podoba w podejściu panów do sprawy.

Dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I panowie maja rację. Zakładam że wymieniłeś górne wachacze, jesli nie zrobisz łożysk zwrotnicy za jakies 1000-2000km będziesz wymieniał z powrotem te wachacze. Jak jest luz wachacz nie chodzi idealnie w górę tylko wyrabia lekki skos. Koszt robocizny w wawie 100 pln a łożyska 50pln - tylko nie jedź do ASO. Pozdrawiam