Gość NEB Wojtek Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Witam pilnie musze wymienić przegubu u siebie w autku. Chcę to zrobić sam bo na mechanika brak kasy, prosze o info czy do zdjecia przegubów potrzeba jakiś specjalnych narzedzi? czy trzeba wyjąć półośkie ze szkrzyni, jezeli tak to jak ją wyjąć. Sorki ze pytam o takie rzeczy ale ostatnio to wymieniałem przeguby w maluchu a tam wszystko było inaczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majsterus Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 klucz nasadowy (rurkowy) duży nie pamiętam rozmiaru do odkręcenia śruby przy piaście, ściągacz do sworzni - drązków kierowniczych, 2 klucze nr 17 (chyba?) do odkręcenia śrub amortyzatora i czyba to wszystko młotek, szmaty i zapał aa i klucz do kół bo nie zaczniesz roboty bez tego+podnośnik i kilka cegieł do podstawienia. przegub wypycha sie przez odchylenie piasty na zewnątrz pod odkreceniu amorka i drążka, przegub kulowy (sworzeń dolny zostaje nie odkręcany). Potem wali przez drewienko ażeby spadł z ewolwenty, ale żeby półoś nie wypadła ze skrzyni !!! w sumie możesz rąbać młotkiem bezpośrednio bo masz nowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geniula1 Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Żeby wyjąć półoś to odkręcasz półoś z piasty i sworzeń zwrotniczy od wahacza. NIC WIĘCEJ!!! Nie odkręcasz amorków ani sworznia kierowniczego. Jedyny potrzebujesz jakiejś długiej brechy aby wyjąć sworzeń zwrotniczy z tej całej piasty. po odkręceniu tego i odłączenia wahacza amorek ładnie ci odejdzie a półoś wyjdzie z piasty Póżniej tylko płaskim śrubokrętem wypychasz półosie ze skrzyni. tylko pierw podstaw miskę bo ci wyleci trochę oleju ze skrzyni no ale tego ci nie muszę chyba mówić skoro wymieniałeś półosie w bąku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NEB Wojtek Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 No własnie nie mam nowego przegubu, mam drugą micre i z niej chce przeguby wyjąć i przełożyć do tej co obecnie jeżdze. A i jeszce jedno czyli drązki kierownicze też trzeba odłączyć? Tak? I czy trzeba bedzie na nowo zbieżność ustawiać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geniula1 Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 powiem ci nawet że mamy nawet micry z tego samego rocznika też mam dwie z 1987 i 1988 [ Dodano: Wto 22 Maj, 2007 22:02 ] i też jedną jeżdzie a drugą mam na części 1987 jeżdzię a 1988 na części Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NEB Wojtek Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 ja jeżdze 88r tak jak mówisz to nie wydaje sie trudne, jutro sie biore za to i chyba przełożę przeguby od razu z półośkami z jednej do drugiej bedzie szybciej i mniej zabawy. Te półoski wyjda łatwo ze skrzyni trzeba troche je wyszarpać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geniula1 Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 mi wyszły one bez problemu.Szarpałem się tylko z tym dolnym sworzniem zwrotniczym co jest na wahaczu. ojjjj tak tam było co robić.trzeba uważąć by nie uszkodzić gwintu od wahacza ale lepiej to niż ustawiać zbierzność [ Dodano: Wto 22 Maj, 2007 22:39 ] znaczy sie gwintu od sworznia dolnego na wahaczu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majsterus Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 amortyzatora sie nie wyjmuje tylko sie rozpina go ze zwrotnicą śruby 2xM10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geniula1 Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 Z amortyzatorami jak i drążkiem kierowniczym się absolutnie nic nie robi !!!!! Odkęca siękołą i dwie nakrętki o półosie są wyjęte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NEB Wojtek Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 No wymieniłem przeguby razem z półoskami. Geniula1 miał racje wystarczy odkręcic dwie sruby, amorka i drazka kierownicy nie trzeba nawet ruszać. jak na pierszy rasz to nawet łatwo poszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geniula1 Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 Bułka z masłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.