bodek_n14 Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 witam. ma ktos moze splanowana glowice w tym silniku? jaka macie kompersje (cisnienie sprezania)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 a ja myslałem, że nie można planować głowicy gdy jest łańcuszek rozrządu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 22 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 poprzedni wlasciciel mowil cos o splanowanej glowicy i polerowanych kanalach dolotowych (za bardzo mu nie wierze) a nie chce zdejmowac glowicy. mierzylem cisnienie sprezania i wyszlo mi odpowiednio: 1- ~13,7atm (1,388MPa) 2- ~13atm(1,317MPa) 3- ~13.5atm(1,368MPa) 4- ~13atm(1,317MPa) ksiazka podaje, ze nominalne to 1,28MPa. Czy mozliwe jest, zebym mial tyle nagaru czy jednak byla robiona glowica? Przebieg 160tys km (mysle, ze nie wiecej jak 200tys) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 Ja już trochę silników tych nadłubałem, zauważalny efekt uzyskuje się przy splanowaniu od 1mm w górę. Przy splanowanym łbie o 1mm mój SR20De miał po 14,3 atm na rozgrzanym silniku. Powiem Ci że te silniki w serii jak są zdrowe to mają ciśnienie między 12 a 13 atmosfer. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.