Guest Pawel_PS Posted May 23, 2007 Share Posted May 23, 2007 Witam! Ze względu na awarię silnika (przejechane 590 tys. km) poszukuję wał korbowy oraz tłok z korbowodem lub kompletny silnik bez głowic. Samochód Maxima QX 2.0 1995 typ A32. Liczę na pomoc i pozdrawiam, Paweł Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted May 23, 2007 Share Posted May 23, 2007 a cos ty chlopie zrobil z tym silnikiem?? jesli juz wyjechales z silnikiem to pomysl o jednostce 3 litrowej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szalony Posted May 25, 2007 Share Posted May 25, 2007 Wacu dobrze radzi :one: wrzuc 3.0 i bedziesz bardzo zadowolony po calej operacji Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted May 25, 2007 Share Posted May 25, 2007 mysle ze to wcale nie bylo by trydne obie jednostki korzystaja z tych samych sensorow a wiec i wiazka bedzie ta sama. jedynie nie wiem jak z ECU zrobic ale mozna by zgrac mapy z ecu 2.0 i 3.0 i je porownac Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest karol Posted May 25, 2007 Share Posted May 25, 2007 Ty decydujesz , ale w pełni popieram Wielkiego Waca i Szalonego . Tylko 3.0 . Za długo by pisać , dlaczego . A krótko - ten silnik jest klasą sam dla siebie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ziibi Posted May 26, 2007 Share Posted May 26, 2007 zgadzam się z przedmówcami, 2.0 jest za słaby dla maximy (chociaż nigdy nie jechałem maxi z tym silnikiem) A 3.0 V6 to samo mówi za siebie :)))) Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRZECHu Posted May 26, 2007 Share Posted May 26, 2007 2.0 pewnie chodzi jak zagazowane na mikserze 3.0 u jednego z "gazownikow" kowali (glupi ale silny) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.