Gość Sawyer Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 Witam P11 2,0 99r. 130KM, 200tyś przebiegu, Ostatnimi czasy stwierdziłem że przyszedł czas na GAZ. Dzwoniłem do serwisu Choszczówce Rudzkiej (polecanym na forum) pytając jaką instalkę mi zaproponuję. Koleś był bardzo sympatyczny ale zadawał mi pytania na które niestety nie znam odpowiedzi. Czyli: - czy mam jedną czy dwie lambdy - czy mam plastikowy czy metalowy kolektor Powiedział mi że w zależności od tych parametrów zadecydujemy czy sekwencja czy 2gen. Chodzi głównie o kasę bo cienko u mnie ostatnio. Czy myślicie że dobrze zrobiona 2gen jest ok, czy ktoś ma taką instalkę w takim aucie, i jak się sprawują. Dziękuję i pozdrawiam [ Dodano: Sro 23 Maj, 2007 18:53 ] pytali mnie jeszcze o jakieś OBD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin101 Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 OBD to on board diagnostic po ludzku diagnostyka pokladowa co do instalki gazowej odpusc II generacje zalóż sekwencje IV generacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sawyer Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 problem polega na tyn że 2gen jet o połowę tańsza, więc jak ktoś jest w stanie to zrobić dobrze to czemu nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 Kolektor ssący masz metalowy na 100% i najprawdopodobniej jedną sondę lambda (ale nie dam głowy). Te silniki dobrze chodzą na instalacjach II generacji, ale teraz ceny sekwencji poszły tak mocno w dół że na pewno nie jest dwa razy droższa. Nie wiem za ile Ci proponują, ale ja 2 lata temu za II gen płaciłem 2100zł, a teraz polską sekwencję można mieć za 2-2,5 tys zł. Pamiętaj że na sekwencji nie stracisz tak mocy, a i spalanie powinno być niższe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sawyer Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 za sekwencję 2700 za 2gen 1700 dla mnie to spora różnica. Tyle mi proponuje gazownik, mówi że ma taką primerę na 2gen i da mi ją sprawdzić/pojeżdzić przed montażem. Proponuje instalkę landirenzo. Co myślicie [ Dodano: Czw 24 Maj, 2007 16:36 ] no i co z tym obd jak mam sprawdzić czy to mam czy nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peryskop Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 za sekwencję 2700 -spytaj o kme diego,podjedz do innego gazownika z doświadczenia Ci powiem(napisze) że sekwencja to jest to!! lepiej dołożyć troszke hajsu i mieć spokój ,zawsze możesz zappłcić tyle ile masz reszte na raty -kwestia dogadania sie z gazownikiem,pozdro p.s co tanie to drogie :diabel2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 spytaj o kme diego Albo o Staga. Popytaj u innych gazowników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 Jak policzysz wszystkiekoszty to się okaże, że II gen po prostu sie nie opłaca. Owszem tańsza w zakupie, ale prawdopodobnie ni eosiągniesz zadawalającego spalania ;-) Mój kumpel załorzył w P10 2.0 zwykłą instalkę i teraz sobie pluje w brodę jak zobaczył jak moje śmiga :-) Ale faktem jest, że na II gen też da radę jeździć...tylko po co wtedy Ci 2.0 skoro dużo jego mocy pójdzie w gas? :-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.