meridion Posted May 23, 2007 Share Posted May 23, 2007 Poradźcie, jak mam mocno skręcone koła słyszę tzw pykanie-metaliczne :zdziw: Co to jest? Jak miałem P10 to było grzechotanie i to poszły przeguby napędowe-tu jest dźwięk jak by jakis drut, blaszka zawadzała. No i w Primerze miałem przebiegu 130 tys a tu mam 40 tys. Boze : co z tymi japończykami-jak nie lampy parujace to znowu wypalające się soczewki oraz jakieś fatalne tyle ze podobno trwałe zawieszenie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marins Posted May 23, 2007 Share Posted May 23, 2007 moze to wspomaganie?? sprawdz czy masz wystarczajaco plynu od wspomagania. u mnie bylo slychac takie cos jak mi brakowalo plynu i skecilem na maxa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jackN16 Posted May 23, 2007 Share Posted May 23, 2007 dobre pytanie bo mam podobny problem, tyle ze przy nie wielkim skreceniu kol.. to tez moze byc wspomaganie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
meridion Posted May 24, 2007 Author Share Posted May 24, 2007 no juz mi lzej ze nie jestem odosobniony w tym problemie. Uwaga: czekam do 8.00 (czas na kawę) i sobie zadzwonie do ASO. Oczywiscie info od chłopaków z serwisu podam zaraz na forum :sylwester: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marins Posted May 24, 2007 Share Posted May 24, 2007 jackn16 tak bez zobaczenia i uslyszenia to moge powiedziec ze to moze byc wszystko , u mnie byl taki odglos dopiero jak skrecilem na maxa a potem im mniej plynu bylo to coraz to przy mniejszym skrecie bylo to slychac. Nie mialem pojecia co to moze byc az wkoncu z ciekawosci zajrzalem pod maske zobaczyc ten plyn. To moze byc taka drobnostka ale nie koniecznie lepiej zapytac sie jakigos mechanika. norbrert: I jak tam z aso co powiedzieli?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
meridion Posted May 24, 2007 Author Share Posted May 24, 2007 W ASO zapisali mnie na poniedziałek-wytłumaczyłem objawy grzecznie, zasugerowałem ze moze płynu brak w wspomaganiu-powiedział pan że odgłosy faktycznie te same ale jesli samochód by stał a nie jechał )) Czekam zatem do poniedziałku-jesli to naprawde przeguby napedowe-to sie wnerwie, bo to znaczy ze materiał w naszych wózkach to szajs. Rozumiem autko powyzej 100 KM, zrywanie z piskiem na skreconych kołach, ale przeguby pamietam takie ch*j...we miał mój tato w syrence. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arek N16 2,2 Di Posted May 24, 2007 Share Posted May 24, 2007 Poradźcie, jak mam mocno skręcone koła słyszę tzw pykanie-metaliczne Co to jest? Jak miałem P10 to było grzechotanie i to poszły przeguby napędowe-tu jest dźwięk jak by jakis drut, blaszka zawadzała. Możliwe żę przy skręconych kołach delikatnie się obcierają klocki o tarcze hamulcowe (tarcze się zwichrowały). Ja też tak miałem rozebrałem klocki przeczyściłem przedmuchałem nasmarowałem i teraz jest ok nic nie popiskuje. Jeżeli to nie pomoże to trzeba przetoczyć tarczę i wymienić klocki bo jak piszesz przy 40 tys mogą być już startę. Bo przegłuby przy takim przebiegu powinny być jeszcze dobre Pozdrawiam PS Napisz co Ci fachowcy zdjagnozowali Link to comment Share on other sites More sharing options...
meridion Posted May 28, 2007 Author Share Posted May 28, 2007 Uwaga-wróciłem z ASO. Pan powiedział, że poluzowała się belka poprzeczna silnika i dlatego słychać było chrobotanie przy skręconych mocno kołach :zdziw: Dziwnie brzmi ale już jest o.k. :one: Na gwarancji oczywiście czyli naprawa za free. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.